Viking_pz 12 #1 Публикувано 12 Декември, 2010 Здравеите проблема ми е следния паля и държи едни обороти но ... неиска да ги свали форсираш нефорсираш тва е чак след около 3 мин и тогава форс интересното е , че дори и след това не ги връща сама та все трябва да е форсирам ли?днес цял ден си играя почистил съм всичко възможни клапи и лостчета и пак нищо помагаите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #2 Отговорено 12 Декември, 2010 За три минути при тея температури едва ли ще загрее, че да си дойдат нормалните обороти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Viking_pz 12 #3 Отговорено 12 Декември, 2010 може би да няма да загрее но при топъл двигател пак същото и примерно ако тругна и си карам с леко натискане без да е форсирам дори и с 100км пак не падат трее да и се сецне педала но и не винаги това помага .Тези обороти нетрябва ли сами плавно да си падат по време на загряване на самия двигател? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #4 Отговорено 12 Декември, 2010 Колега ако си на газ, смени си въздушния филтър и отиди на регулаж или газ анализ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valio.civic 1 #5 Отговорено 12 Декември, 2010 Пробвай да си смажеш жилото за гаста. На карба има един опорен винт на дросела който съм забелязал, че е в различно положение когато двигатела е студен и когато е загрял. Когато загрее палеца с винта се връща, но бавно, а жилото ти си остава в това положение. А и щом казваш, че и при загрял мотор трябва да пуснеш рязко гаста за да си дойдат нормалните обороти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Viking_pz 12 #6 Отговорено 13 Декември, 2010 прегледах жилото даже е и леко отпуснато невярвам да е от него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #7 Отговорено 13 Декември, 2010 Там,където е жилото при всмукателя/палеца с пружинката/ напръскай с ВД40.Ако има нещо клеясало там,то после няма да го има.Значи пръскаш,подаваш газ,пръскаш пак и готово.То ще си проникне и ще си живее там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Viking_pz 12 #8 Отговорено 14 Декември, 2010 много странно значи смазах каквото можах и се получи мноо странно явление вместо да сваля оборотите тя ги вдига по някое време и педала на гаста се вкоравява Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valio.civic 1 #9 Отговорено 14 Декември, 2010 Някой маркуч за вакуум да се е цепнал или да е излязъл от мястото си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Viking_pz 12 #10 Отговорено 14 Декември, 2010 проверих ги добре са само едно нещо ми направи огромно впечатление от ляво на карба има две вакум мембрани значи предната като и изкарам маркуча мисля че беше номер 18 вакума не е в маркуча а в самата мембрана да не би тя да се е спукала нещо пък и от къде взима вакума от карба ли ?паля е и предната мембрана дърпа а задната мисля че буташе но като сецна газта и паднат оборотите тези мембрани пак си остават на същото място не трябва ли да се местят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Viking_pz 12 #11 Отговорено 15 Декември, 2010 (Редактирано) интересно днес си правих експеримент докатое на смукач и стигнах до логично обяснение изглежда се губи някаде връзката докато е на смукач отворих клапата ръчно но тя пак неиска да върне оборотите от снимката е логично да ги върне понеже си е лостова система следователно някое лостче или го няма или незнам а обяснението ми закакво връща оборотите при форсиране ами от вибрациите на двигателя поне аз така си го обеснявам предполагам липсва горепосоченото fast idle cam guide а биметалнта пружина си връща и то доста гладко клапата за въздуха в събота ще разгледам всичко и то ще си покаже Редактирано 15 Декември, 2010 от Viking_pz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Viking_pz 12 #12 Отговорено 18 Декември, 2010 (Редактирано) такааа след като се чекнах цял ден на студа разгадах донякаде проблема значи всичко идва от биметалната пружина тя е с ток и колкото и да си форсиш двигателя оборотите няма да паднат докато тя не се нагрее достатачно че да откачи зъбчетата от fast idle cam завартях е колкото може повече което съкрати времето за отваряне на клапата но пак неможах да го наглася само да си върне оборотите поне сега нетрее да се форсира а само лекичко да се чукне газта и оборотите падат.Та въпроса ми е дали сами трее да си падат или трее да се докосне самия педал на газта от скоро е имам тази кола и несъм запознат с самия принцип Редактирано 18 Декември, 2010 от Viking_pz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #13 Отговорено 18 Декември, 2010 (Редактирано) Пиши пак, че никой, нищо не разбра! А, оправил си поста.Не трее да бараш педали... Редактирано 18 Декември, 2010 от Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Viking_pz 12 #14 Отговорено 25 Декември, 2010 Добре решението на проблема е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове