Jump to content
NANI

Какъв е разхода на Сивик 1,5 V-tec ?

Recommended Posts

Здравейте на всички. Бих искал да попитам,може ли някой да ми каже реално колко харчи Сивик 1,5 V-tec 114 кончета в града,сравнен с 1,4 90 коня?В момента карам бензиново Ауди и направо ме съсипва с разхода и калпава предница,решил съм да го сменя с нещо японско и по-точно със Сивик-единствената кола,за която до сега не съм чул нищо лошо :) Благодаря ви предварително :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ЦЪКЦъкАко това не ти стига има и още теми колега, ползвай търсачката :Dп.п. Добре дошъл! :) Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе реално ако не я жалиш твърде много ще гори 8-10 в града (голямото число е за зимата с всичко на ON) и около 6 извън града (не че не може и повече). Това е за английската версия, която е по-тежка от японската двувратка и вероятно гори повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги,значи излиза,че по-мощния мотор харчи,колкото слабия и върви повече :D А дали ще харчи по-малко от Ауди Б4 115 коня? Предполагам,че да,но все пак бих искал да чуя мнението ви :) Все още се колябая обаче какъв да бъде сивика- "англичанка" с 4 врати,или двувратка... Чувал съм,че "анагличанките" не са толкова надеждни,но пък имаш повече пространство.Едно е ясно,ще взимам сивик и това е :) Имам и едно джипче Дайхатсу Фероза 1,6 и заради него се припалих по японските коли,не съм вярвал,че една кола може да бъде ,толкова здрава и икономична :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще харчи доста по малко от въпросното ауди и ще върви много повече :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се изненадаш от икономията на хондовите двигатели със щампа VTEC-E. Това е мотор, който е проектиран да има хубав въртящ момент при много бедни смеси въздух/бензин (около 22:1 в икономичен режим). Предполагам, че Аудито няма да запали изобщо с такива смеси, камо ли да върви нормално :angry: Двигателите от серията VTEC-E са доказано икономични като ти доставят достатъчно мощност. За пример разхода на гориво на D15z3 (1.5 90 коня VTEC-E) пада до 5-5.2/100 извънградско при 90-100 км/ч в купе на англичанка (без да преувеличавам).Аз имах такава кола, а и много други хора от форума притежават и могат да го потвърдят. Има много статии в нета за тази серия двигатели. Даже имаше някъде присаждан такъв мотор в купе на CRX 2 генерация и разхода му беше супер нисък :angry: около 4/100Много хора се събират да се лъжат как немският им двигател с кубатура 1.8-2.0 литра бил страшно икономичен. Ама се лъжат яко... това 6-7/100 градско за нищо го нямат...

Редактирано от Radeon4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега,точно такива притежатели на немски двигатели ме навиха да си взема аудито преди повече от 7 години вече(тогава бях на 18 и това ми беше първата кола),казаха ми,че аудито щяло да харчи 8 на 100 :angry: Дали не съм бил напълно бос на тема двигатели а?Както и да е сега цел номер 1 ми е да разкарам ламята от гаража,но ще ми бъде трудно :angry: А за какви пари може да си намеря икономичен V-tec,знам че това е относително,но все пак....... За 4000 лева примерно може ли да се намери нещо,или трябва да се бръкна още?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има седан с този мотор 1.5 - 115к.с. (1996-2001), които е японска сглобка, но е доста рядък. В първия от горните линкове misho казва че има и положителна разлика в дифа на седана спрямо хеча! Хубави коли са!Ето такъв: http://www.cars.bg/u221822 и http://www.cars.bg/u173480Ама ей това е по-добро: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11264280327786506&f1=details - е харчи малко повече, ама... :angry:

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е разликата между японската и "англичанката",говоря като техника и окачване? Nа външен вид ги разпознавам :angry: Извинeте,че питам като някое първолаче :angry: От прочетеното по форума ми се струва,че "англичанката" отстъпва по надеждност

Редактирано от NANI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...имам доста познати с англичанки незнам да имат повече проблеми от японките освен увисвщия таван :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едно бързо търсене в spritmonitor.de показва че най-добрите средни разходи на VTEC-E почват от 5.2-5.5 л/100Най-ниските разходи на В4 почват от 7.5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5 е по-икономичен от 1.4, като и двете са доста по-икономични от аудито и доста по-динамични. Според мен най-добрия избор, който можеш да направиш е 1.5 икономик в японски седан

Редактирано от rulemaker
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В СФ моята Сивик която е 1.5 (д15б2)дава разход 10 градско. извън града е около 5 и половина, без да жаля по магистралата, а Втек-Е ще е с минимум литър надолу, прави си сметката - взимай смело.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм се наточил за 1,5 V-tec мотора,но както казах първо трябва да махна аудито,че пред нас ще стане автопарк.Единственото нещо,което ме притеснява е,че когато започна да избирам(не съм голям познавач) да не налетя на някоя издухана,но какво да се прави,колата на старо е вързан чувал-не се знае какво има вътре :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Англичанката" е английска сглобка и си е чист Ровър 400, само двигателя, волана и емблемите са на "Хонда", но и те са здрави автомобили. Имам съсед с такъв икономичен VTEC-E и му дава 5 - 5.2л./100км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Ето такъв: http://www.cars.bg/u221822 и http://www.cars.bg/u173480Ама ей това е по-добро: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11264280327786506&f1=details - е харчи малко повече, ама... :)

Като ги гледам тия седанчета ми потичат лигите :) Абе която и да избереш все е :)Дори да пренебрегнеш мнението на хората, които оплюват Ровърското купе на англичанките - пак няма да сбъркаш! Все пак двигателя е Хонда, а междувпрочем окачването на мойта англичанка се оказа супер здраво, независимо от безумните пътища, по които я карам. Досега предницата ми не се е повреждала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването наистина е мн здраво! А тоя японския седан в мобиле.бг като го гледам, салона му е английски,че и корите на вратите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам англичанка 1.5 VTEC-E Градско харчи 8/100 извън градско 6/100. Продавах я по едно време, но за сега си я държа или поне докато изкарам зимата! Нямал съм проблеми с мотора, само съм обслужил колата, сипвам бензин и карам. Динамиката е на ниво за този мотор. Имам приятел с 1.8 125 коня А4 и той откача от разхода на неговата кола ... споделял ми е, че градско прави 13/100.Като цяло Ауди са чупливи коли които харчат много и не вървят ... както повечето немски. Не искам да ги обиждам немците, но това са факти! :tooth:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването наистина е мн здраво! А тоя японския седан в мобиле.бг като го гледам, салона му е английски,че и корите на вратите.

Не знам кои седан визираш че е с английски салон, но ако говориш за синия от последния линк, явно не си се качвал във ВТИ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам с какво англичанката отстъпва на японската версия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такава англичанка в момента и нямам никъкви оплаквания за последните 5 години от експлоатацията й. Изключително здрав, надежден и икономичен автомобил, с който лесно наказваш съперниците си. За тези 5 години минах близо 90 000 км с нея и съм сменил 2 пъти ангренаж с ролка и водна помпа (при покупка и след 50 000 км), както и рутинните консумативи (филтри и масла). С останалото проблем не съм имал.......... а, освен един единствен гадничък - таванът ми увисна, но си го оправих с 1 час работа и 30 лв за плат и лепило. Въпреки това съм привърженик на японската сглобка, поради по- големите си размери, а от там по- голямо пространство и по- комфортна возия. Също така бих добавил като проблем амортисьорите на багажника при англичанката - бързо се скапват заради голямата му тежест - тия от Роувър не ги бива много по СЪПРОМАТ и МЕХАНИКА :beer: Вземи си японската сглобка колега :Dp.s. И за разхода също не се съъмнявай, колегите не са те излъгали - 5,2-5,5 при 120 км извънградско и 7 градско в Пловдив в по- спокойните часове

Редактирано от ПЕРФЕКТЕН_29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле като ми казвате какъв разход имат тези коли,направо се изнервям:beer: Сега търся пазар на моята ламя и при първия мераклия си заминава.Ако колата ми е толкова икономична сигурно ще отивам и до тоалетната с нея :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването наистина е мн здраво! А тоя японския седан в мобиле.бг като го гледам, салона му е английски,че и корите на вратите.

Не знам кои седан визираш че е с английски салон, но ако говориш за синия от последния линк, явно не си се качвал във ВТИ!
Не съм се качвал:),явно много прилича на салона на английския сивик:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле като ми казвате какъв разход имат тези коли,направо се изнервям:) Сега търся пазар на моята ламя и при първия мераклия си заминава.Ако колата ми е толкова икономична сигурно ще отивам и до тоалетната с нея :DНе се изнервяй..тези разходи(ГРАДСКО), витаят в розовите сънища на някои хора....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То от градско до градско има голяма разлика, ама 8/100 е съвсем реален разход (поне за моето шофиране) с тази кола. D16z6-цата ми гори 10/100 средно в града. Сега очаквам някой да ми каже, че лъжа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе едно е 10 градско друго е 12-13 нали :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен 10 ми е максималния разход в София през зимата с всички консуматори на ток на ON + сняг и -10 градуса отвън. Лятото нормалния ми разход пак в София се движи между 8 и 9/100. Говорим си за 1,5 Vtec-E все пак...Карам 90% от времето в града и минавам по 2-4 пъти на ден през центъра. Съмнявам се да ме лъжат очите (и джоба).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе един авер е с тоя економик и е доволен и 100% гори по -малко от мойта д14а3/а4(демек колега 1.4 75 коня, леки промени - 90)да речем че е 90 коня !!!.Намирай такава и си ти.И е по бърза от д14-та все пак витек си е витек, дори и Е да е .Поздрави продавай тоя кораб и ела при нас. !!!

Редактирано от Dominiko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работя по въпроса с кораба(за сега без резултат) !!! Надявам се най-късно напролет да стана един от вас !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло Ауди са чупливи коли които харчат много и не вървят ... както повечето немски. Не искам да ги обиждам немците, но това са факти! :)

аре стига.... вярно сме в хонда форума ама тва вече са глупости нали и аз имам ауди

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също потвърждавам,че аудитата се чупят(за окачване говоря),имам опит с Б4-ка и А4 (Б5). Едно обаче не мога да отрека-няма друга марка с такава защита от корозия,а колкото до разхода на 1,5 V-tec потвърждавам,че тва е е*ати добрия разход,само за стиснати хора е :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...