Jump to content
hus0

не ускорява както трябва след 120км

Recommended Posts

Здравейте колеги.Вчера ми се наложи да карам малко извънградско и както си карам със 120 при подаване на газ колата почти не ускоряваше.Бях с още 2ма в колата пробвах и на лек наклон на долу да я натисна обаче резултат никакъв.Същото е и при натиснат педал на газта до ламарината. Това става при 5та скорост а иначе на 1ва и 1ра си ускорява както трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На повечето хонди 5-та е подържаща и ускорението става само на 4-та , 5-та при повечето хич я няма . Иначе има много варянти , въз.филтър , катализатор , свещи и т.н.

Редактирано от hondaraa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това нещо преди имало ли го е, или просто сега си я забелязал че така се държи. Ако преди е била по-добре следващия въпрос е - да си сменявал ремък/ролка скоро време? Разхода как е? !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На повечето хонди 5-та е подържаща и ускорението става само на 4-та , 5-та при повечето хич я няма .

Това което го написа е голяма глупост.ако караш някои 1.3 или 1.4 полуживо (може) ама баш на повечето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това нещо преди имало ли го е, или просто сега си я забелязал че така се държи. Ако преди е била по-добре следващия въпрос е - да си сменявал ремък/ролка скоро време? Разхода как е? !!!

Ролка ремък и всичко което трябва да се смени след закупуването на колата е сменено и горивен филтър също. Забелязах го вчера като ми се наложи да пътувам малко изжънградсо. Разхода мисля цхе се е покачил малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И преди малко забелязах на 1ва 2ра също не е така пъргава няма го това усещане в гърба за ускорение. Аи като потеглям до към 2к обороти има лека вибрация на всички скорости. Дали има несхту запушено?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A като върнеш на 4-та какво се случва пак ли е така прекъсвания, заглъхване дай повече информация де не се стискай ;) Даже и мойта д13 се ускорява на 5 на газ така че изобщо не е нормално както казват някои !!!На какво гориво я караш? А след 2000об/мин какво се случва

Редактирано от krasimir_01

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A като върнеш на 4-та какво се случва пак ли е така прекъсвания, заглъхване дай повече информация де не се стискай ;) Даже и мойта д13 се ускорява на 5 на газ така че изобщо не е нормално както казват някои !!!

Ами не знам на 4та не сам я пробвал.Нз дали от бензина просто нямам идея. Нивото на маслото дали играе някаква роля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мотора е d16y2 помагаите колеги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, мисълта ми беше дали след смяната на ролката и ремъка е умряла тъй колата и е качила разхода, щот има доста **майсторе** дето си знаят, че хондите работели с един зъб закъснение на разпределителния вал, и така ги зацепват наред. Като го направят това нещо двигателя просто умира и започва да гори яко! Иди при някой доверен човек да ти погледне как е зацепен ремъка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Вчера ми се наложи да карам малко извънградско и както си карам със 120 при подаване на газ колата почти не ускоряваше.Бях с още 2ма в колата пробвах и на лек наклон на долу да я натисна обаче резултат никакъв.Същото е и при натиснат педал на газта до ламарината. Това става при 5та скорост а иначе на 1ва и 1ра си ускорява както трябва.

Прегледай си катализатора че ако е запушен и продължиш да я караш ядовете стават големи! Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, мисълта ми беше дали след смяната на ролката и ремъка е умряла тъй колата и е качила разхода, щот има доста **майсторе** дето си знаят, че хондите работели с един зъб закъснение на разпределителния вал, и така ги зацепват наред. Като го направят това нещо двигателя просто умира и започва да гори яко! Иди при някой доверен човек да ти погледне как е зацепен ремъка.

колега смед смяната на ролки ремъци масла филтри и такива работи колата вървеше мн повече от преди смяната на тия дрънкулки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Вчера ми се наложи да карам малко извънградско и както си карам със 120 при подаване на газ колата почти не ускоряваше.Бях с още 2ма в колата пробвах и на лек наклон на долу да я натисна обаче резултат никакъв.Същото е и при натиснат педал на газта до ламарината. Това става при 5та скорост а иначе на 1ва и 1ра си ускорява както трябва.

Прегледай си катализатора че ако е запушен и продължиш да я караш ядовете стават големи! Успех!
Какво може да последва ако се кара така колата. И какво може да се сложи на мястото на катализатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колега, мисълта ми беше дали след смяната на ролката и ремъка е умряла тъй колата и е качила разхода, щот има доста **майсторе** дето си знаят, че хондите работели с един зъб закъснение на разпределителния вал, и така ги зацепват наред. Като го направят това нещо двигателя просто умира и започва да гори яко! Иди при някой доверен човек да ти погледне как е зацепен ремъка.

 

колега смед смяната на ролки ремъци масла филтри и такива работи колата вървеше мн повече от преди смяната на тия дрънкулки.

 

Колега, защо тогава задаваш отговори. :) Проблемът ти е на 99% диагностициран - прочети ми отново предния пост, който съм самоцитирал. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,колега четох мненията в темата ти все повече започвам да си мисля,че проблема ти е в дебитомера или температурния датчик на входящия въздух.За целта с профикатична цел си ги почисти със спрей на спиртна основа(АBRO за карбуратоти),като внимавай да не пръскаш директно към сензорните елементи.Ако това не помогне,отвори си дистрибуторната капачка и провери за наличие на двигателно масло от семерингата на разпределителния вал.За катализатора,лесно се проверява изчакай хубаво да позагрее колата и я "попържи" малко,ако е задръстен ще ти загрява нехарактерно при натоварване двигателя и можеш да затвориш цикъла с поставянето на ръката отзад на ауспуха и свериш дали излизат нормално изгорелите газове.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Колега, мисълта ми беше дали след смяната на ролката и ремъка е умряла тъй колата и е качила разхода, щот има доста **майсторе** дето си знаят, че хондите работели с един зъб закъснение на разпределителния вал, и така ги зацепват наред. Като го направят това нещо двигателя просто умира и започва да гори яко! Иди при някой доверен човек да ти погледне как е зацепен ремъка.

 

колега смед смяната на ролки ремъци масла филтри и такива работи колата вървеше мн повече от преди смяната на тия дрънкулки.

 

Колега, защо тогава задаваш отговори. :) Проблемът ти е на 99% диагностициран - прочети ми отново предния пост, който съм самоцитирал. :)

 

Aми колега нали ти казах цхе колата вървеше повече след смяна на ремъка и ролкоте следователно не мисля че е в тях проблема ако беше така то четеше да се проличи веднага след смяната им.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя грешка, сега ти прочетох предният пост няколко пъти. Грешно съм прочел, сори. !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,колега четох мненията в темата ти все повече започвам да си мисля,че проблема ти е в дебитомера или ....

Какъв дебитомер бре брат ... тва да не е алфа или бмв ... !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nikolay Kozloduy , нали знаеш това дебитомери, стъпкови моторчета се ползват на всякъде. Нищо че хондата ги няма !!! ;)

 

по темата: запушено гърне ! залагам една бира ;) Най-лесен тест (не е 100% обаче): заставаш отзад, някой подава газ ако съска .... печеля бира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nikolay Kozloduy , нали знаеш това дебитомери, стъпкови моторчета се ползват на всякъде. Нищо че хондата ги няма !!! ;)

 

по темата: запушено гърне ! залагам една бира ;) Най-лесен тест (не е 100% обаче): заставаш отзад, някой подава газ ако съска .... печеля бира.

 

Утре утре схи пробвам и ши кажа.Надявам се да не е нещо по сериозно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,за да не съм празнословен виж къде ти се намира дебитомера: http://www.japancars.ru/cat/honda/index.php?hmodtyp=9937,9938&npl=17S0301&_nplgrp=1&nplblk=E__0102 , а по дебелата тръба на въздуховода от въздушнив филтър към тротъл бодито се намира и температурния датчик.Отосно колегите,който незнаят къде се намира дебитомера на пълния инжекцион на Хонда и незнаят неговото предназначение е лошо.Поздрави,дано да съм ти бил полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей, веселбата и тук голЕма, пък аз съм изпуснал филма... ;) П.П. 11-та позиция ли визираш или аз съм в грешка, щото верно вършат една и съща работа, ама нещата се измерват по различен начин???П.П.П. Тия инжекциони на Хонда да са пълни - колко да са пълни? !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей, веселбата и тук голЕма, пък аз съм изпуснал филма... ;) П.П. 11-та позиция ли визираш или аз съм в грешка, щото верно вършат една и съща работа, ама нещата се измерват по различен начин???П.П.П. Тия инжекциони на Хонда да са пълни - колко да са пълни? !!!

Да 11-та позиция,е героя за който писах по-рано.Днес почистих моя на D16W5,който е на абсолютно същото място.Вярвай ми,сега е друга джипката:динамика и разход,предполагам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е MAP сензора и той мери вакуум !!! А това което са ми казвали е, че в момента в който пръснеш с нещо почистващо в него го унищожаваш ;) Някой да каже вярно ли е това?

Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е MAP сензора и той мери вакуум !!! А това което са ми казвали е, че в момента в който пръснеш с нещо почистващо в него го унищожаваш ;) Някой да каже вярно ли е това?

В тоя МАП сензор нито влиза,нито излиза вакуум.Предназначението му е да корегира обогатяването или обедняването на сместта от "стъпката" на крака на педала на газта,като корегира времето за впръскване на инжекторите в зададени граници естествено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като намериш дебитомера, хвани го изпрати на ония от Хонда, че и те не знаят къде е .. да се пообразоват малко момчетата. Некой ше фане да ти поверва и ще му се посмеят добре някъде, като изтърси тая щуротия за дебитомера ... Ма айде .. нека напарфюмира "дебитомера' като го открие някога и да си реши проблема. Гласувайте - за 4 пъти думата дебитомер в поста ми :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги има ли някои от варна да ми покаже тоцхно какво трябва да се почисти.хондата я карам от няколко месеца пък и честно да си кажа не разбирам мн от двигатели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колега, как не разбра какво трябва да се почисти ? :lol: Трябва да се почисти дебитомера :blink: Сега ще ти обясня как става: отиваш до магазина или до някоя морга и си купуваш първо дебитомер (защото твоята Хонда нЕма). След това с четка за зъби и меглио почваш да го лъскаш. След като го лъснеш да стане като нов, значи е почистен. След това го хващаш и го хвърляш в коша за боклук, защото на теб дебитумер не ти трябва :lol::lol::huh::D

 

georgibo , стига писа глупости ами вземи се запознай със системите на хонда и начина им на действие.

Редактирано от teror1sta
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

//OFFTOPIC

Здравей колега,за да не съм празнословен виж къде ти се намира дебитомера: http://www.japancars.ru/cat/honda/index.php?hmodtyp=9937,9938&npl=17S0301&_nplgrp=1&nplblk=E__0102 , а по дебелата тръба на въздуховода от въздушнив филтър към тротъл бодито се намира и температурния датчик.Отосно колегите,който незнаят къде се намира дебитомера на пълния инжекцион на Хонда и незнаят неговото предназначение е лошо.Поздрави,дано да съм ти бил полезен.

...и един мармот завива шоколада в калник от калибра. :blink: Относно **ДЕБИТОМЕРА** - 11та позиция не е дебитомер, ами е както колегите казаха MAP сензор."Мери вакум" е най-близкото описание до истината, мери НАЛЯГАНЕТО във всмукателния колектор (Manifold Absolute Pressure) било то подналягане (вакуум) или надналягане (бууст), и не служи да коригира обогатяването или обедняването или т.н., а служи точно да измерва и според неговите показания вече ECU'то ги прави всичките калкулации - събиранки, изважданки, коригиранки и т.н. :lol:Дебитомера при всички останали коли общо взето мери какво количество въздух влиза в колектора, при хондите тази задача се изпълнява от сборните показания на MAP сензора и TPS сензора (сензор за положението на дросел клапата), и според тях ECU'то се ориентира по разни алгоритми горе-доле какво количество въздух влиза.п.п. Тва с температурния датчик не го схванах ? Има един за температурата на въздуха който е някъде по рънърите на всмукателя, има и два за температурата на водата, които са на главата? Я ми го снимай тоз температурен датчик на тръбата че ми стана интересно. :lol: Редактирано от kalmara
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...