NikShtain_CRX 1 #1 Публикувано 15 Ноември, 2010 Здравейте колеги.Имам един автомобил. 1,6 - 102кс. Интересува ме може те ли да ме насочите към някой колега или някой сервиз където да го направят това. Мислех едно малко турбо от 0.3 до 0.8 възможно максималното,но и да не сменял буталата.Така че колкото може.Попитах в моя форум но все повече се обеждавам,че на такива коли се качват само някакви пубери.Или прочели и недопрочели някакви видни майстори.И ще ми съсипят ДВГ-то.Хонда форумът от давна ми е направил впечатление като: Точни,корентни и разбиращи хора.Които не са само по приказките а са хора на деиствието.Затова се обръщам към вас за помощ.Моля ви просветлете ме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #2 Отговорено 15 Ноември, 2010 Можеш ли да споделиш с нас какъв точно е този автомобил с 1.6 102к.с. ? пък ако кажеш и код на мотор съвсем има шанс някой да ти отговори п.с. не се заяждам ама на така зададен въпрос, отговорите може да бъдат хиляди ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikShtain_CRX 1 #3 Отговорено 15 Ноември, 2010 (Редактирано) BMW 316I 1.6 M40B16 75kW @5500Извинявайте колеги че тук питам за БМВ но в тази "резиденция трябва ваща добра компетенция" Редактирано 15 Ноември, 2010 от NikShtain_CRX Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #4 Отговорено 15 Ноември, 2010 До колкото знам БМВ-тата са със здрави железа, но специално за този мотор не съм запознат.... Предполагам ще държи 0.5 без проблем с оглед на това че 318 IS държи спокойно 1 бар и нагоре на сток карантия.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #5 Отговорено 15 Ноември, 2010 До колкото знам БМВ-тата са със здрави железа, И аз така съм чувал Ама не е лошо все пак да питаш хора дето са по-запознати с БМВ. Всяка марка си има тънкости дето само по-запознати са в час с тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #6 Отговорено 15 Ноември, 2010 дам, с тая разлика ,че ИС е с ковани бутала и има пръскалки за масло под тях Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mcros 1 #7 Отговорено 15 Ноември, 2010 BMW 316I 1.6 M40B16 75kW @5500Извинявайте колеги че тук питам за БМВ но в тази "резиденция трябва ваща добра компетенция" B16 на БМВ работи без преработка до 1 бар ,от там нататък пътя е ясен.Тествано е (колегата си грамна мотора на 1.2 бара преди 2 години -всеки който има малко иска още) но трябва да пипат грамотни хора .Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #8 Отговорено 15 Ноември, 2010 Според мен, най-сигурният начин да изкарате коне с турбо от тази кола е да купите един мотор от 318 IS (мисля че не е скъп) и да го надуете, защото ако се счупи тази 316 или се наложи да сменяте бутала биели...... ще ви излезе по-скъпо от това да купите мотор направо.... НО най-добре потърсете в съответния форум или при хора, които са на ТИ с немското "чудо" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ocean 2 #9 Отговорено 15 Ноември, 2010 316 и 318 (освен ИС-ката) са най слабите мотори на БМВ,те и без турбина се чупят.По добре 318ис или направо 325,много издържлив мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове