Jump to content
NikShtain_CRX

Турбо на Автомобил

Recommended Posts

Здравейте колеги.Имам един автомобил. 1,6 - 102кс. Интересува ме може те ли да ме насочите към някой колега или някой сервиз където да го направят това. Мислех едно малко турбо от 0.3 до 0.8 възможно максималното,но и да не сменял буталата.Така че колкото може.Попитах в моя форум но все повече се обеждавам,че на такива коли се качват само някакви пубери.Или прочели и недопрочели някакви видни майстори.И ще ми съсипят ДВГ-то.Хонда форумът от давна ми е направил впечатление като: Точни,корентни и разбиращи хора.Които не са само по приказките а са хора на деиствието.Затова се обръщам към вас за помощ.Моля ви просветлете ме ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да споделиш с нас какъв точно е този автомобил с 1.6 102к.с. ? пък ако кажеш и код на мотор съвсем има шанс някой да ти отговори п.с. не се заяждам ама на така зададен въпрос, отговорите може да бъдат хиляди ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BMW 316I 1.6 M40B16 75kW @5500Извинявайте колеги че тук питам за БМВ но в тази "резиденция трябва ваща добра компетенция" ;)

Редактирано от NikShtain_CRX

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам БМВ-тата са със здрави железа, но специално за този мотор не съм запознат.... Предполагам ще държи 0.5 без проблем с оглед на това че 318 IS държи спокойно 1 бар и нагоре на сток карантия....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам БМВ-тата са със здрави железа,

И аз така съм чувал :lol: Ама не е лошо все пак да питаш хора дето са по-запознати с БМВ. Всяка марка си има тънкости дето само по-запознати са в час с тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам, с тая разлика ,че ИС е с ковани бутала и има пръскалки за масло под тях :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BMW 316I 1.6 M40B16 75kW @5500Извинявайте колеги че тук питам за БМВ но в тази "резиденция трябва ваща добра компетенция" :lol:

B16 на БМВ работи без преработка до 1 бар ,от там нататък пътя е ясен.Тествано е (колегата си грамна мотора на 1.2 бара преди 2 години -всеки който има малко иска още) но трябва да пипат грамотни хора .Успех :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, най-сигурният начин да изкарате коне с турбо от тази кола е да купите един мотор от 318 IS (мисля че не е скъп) и да го надуете, защото ако се счупи тази 316 или се наложи да сменяте бутала биели...... ще ви излезе по-скъпо от това да купите мотор направо.... НО най-добре потърсете в съответния форум или при хора, които са на ТИ с немското "чудо"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

316 и 318 (освен ИС-ката) са най слабите мотори на БМВ,те и без турбина се чупят.По добре 318ис или направо 325,много издържлив мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...