Jump to content
SH3M37A

Въпросче относно износването на коляновия вал

Recommended Posts

Здравейте колеги :P Днеска един приятел ме пита много странен въпрос на ,който успях само да се замисля ,но не и да дам смислен отговор :DТа въпроса му беше свързан с коляновия вал и по конкретно какво натоварване понася , от какво зависи неговото износване по бързо/бавно Какви са причините вала да задере ? Дали вискозитета е причина да задере вала ? С времето как се променя вискозитета на маслото ,което се слага за да се запази коляновия вал ?Дали има сайт в който може да се види тази информация за повечето коли :DПредполагам има доста кадърни хора в форума който ще ми отговорят :DБлагодаря предварително и Поздрави :D

Редактирано от SH3M37A

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се опитам да ти дам отговор ако не на всички поне на част от въпросите защото има да пиша цяла нощ :D .Ако може и някой колега да допълва пропуските ми.Износването зависи от маслото , налягането на маслото (което не трябва да бъде нито ниско нито твърде високо)и натоварването или работния режим на мотора .Задиране се получава при прегряване на триещите се повърхности например осн. лагер - шийка на коляновия вал .При опутреба маслото губи свойте смазочни качества и затова има определени километри за смяна като при различните марки са различни (км).Вече на пазара има голям избор от масла като се почне от най - простите ,полусинтетики , пълни синтетики та до масла пригодени само за спортни автомобили и т.н.Дано да съм ти бил поне малко полезен :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега ;) Ако някой друг може да напише или да ми даде линк че ми е любопитно и ми трябва ,ще съм много балгодарен ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега причината вала да задере понякога се дължи на това че ако не се сменя маслото редовно се случва да се запуши някоя маслена магистрала и от там най често не стига масло до биелните лагери и те работят на сухо и задират,друг важен момент е маслото трябва да е на максимума ако не се следи нивото и се кара на високи обороти тва сущо е предпоставка за подобни проблеми и не на последно място прябва да се кара с хубави масла.Това от мен дано съм бил полезен :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да се спреш малко, че не остана тема неповдигната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много полезно (ако mcros не беше казал същото)! п.п. Още малко и ще прескочиш бариерата пред раздел "Продава"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, с какво този клип, отговаря на въпроса на колегата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Редактирам заглавието на темата към адекватно такова!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...