Jump to content
fresh4y

Проблем с фарове

Recommended Posts

Значи историята започва така,отвреме на време ми изгасваше десния фар (колата е със ксенон) и така,карах 1 месец след като спра и пусна пак фаровете си святкаше нормално :rolleyes:.Но не за дълго една вечер изгасна тотално завинаги,търсих проблема помислих,че е крушка но уви небеше,после помислих че е баласт и баласт купих небеше и от него...На другия ден в сервиза с колегата замерихме с мултицета ток до крушката не идва и останових,че това е от РЕЛЕТО (онова нещо черно като кутийка което прехвърля къси дълги,с много краченца и в него влиза един широк кабел)купих въпросното реле сложих светнаааааа.супер :tooth: но не задълго,след смяната на релето още същата вечер се прибирам от София за Казанлък и по магистаралата пускам дълги и те изгасват...връщам къси сичко си святка пак цъкам дълги но този път даже и не светнааа само светна синята лампичка на таблото за индикацията на дълги.И така си карах около 1 месец ту святкат ту изгасват и вчера едва не се пребих,зарадси тоя скапан ксенон след като изгасна на завой с малко по висока скорост.Днес от яд го изхвърлих целия купих нов комплект слагам го пускам го къси дълги сичко ок бях мн радостен одеве паля колата в тъмното цъкам дълги и какво да видя те пак не святкат само идикацията на таблото...вече нз каде да търся проблема ако някой знае нещо да сподели :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преглеждаш на хубави места и здрааво ли си закрепил масите и плюса ...всичко трява да прави добър контакт. Също виж цокъла (буксата) за крушката от който вземаш сигнала за ксенона дали контактува добре, ако трябва зачисти с шкурка или спрей за ел връзки....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преглеждаш на хубави места и здрааво ли си закрепил масите и плюса ...всичко трява да прави добър контакт. Също виж цокъла (буксата) за крушката от който вземаш сигнала за ксенона дали контактува добре, ако трябва зачисти с шкурка или спрей за ел връзки....

масите са ок,всичко е стегнато добре .. буксата на крушката за ксенона не е нагоряла или окислена перфе си е ...чудя се дали може тоя въртел да е от ключа за къси дилги и мигачи,след като всичко си работи освен това,че неиска понякога да светнат дългите..а си индикира на таблото за дълги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От буксата на крушката ще да е.Имах подобен проблем като я размърдам и идваха дългите.Почисти я основно или подай сигнал от другата букса на другия фар.Огледай и кабелите до нея.При мен изглеждаше перфектна,но не контактуваше добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А имаш ли реле ? Като си със оригиналните фарове когато включиш на дълги да остават включени и късите светлини, или като цъкнеш дълги късите гаснат ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега...за какво реле става дума на 5 генерация че нещо не мога да схвана...гледам схемите и не мога да намеря такова...всичко става в паяка на кормилото...да не ти е преработвана инсталацията за фаровете...и съответно да не е подбрано правилно реле...смятай че колкото ток черпи крушката...толкова черпи и баласта...тоест...тока който черпи крушката го умножаваш по 2 за да получиш реалният товар на веригата.Има още нещо..характера на тока при ксеноновите фарове е много особен...прекъсването на веригата е с много по-голяма искра и контактите нагарят невероятно бързо ако са слаби...даже по някога на нов ключ се стапят след 2-3 цикъла...казвам го това защото точно с такива вериги работя в момента.Според мен ще си решиш проблема ако вземеш реле с подсилени и посребрени контакти и за доста по-голям товар.

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А имаш ли реле ? Като си със оригиналните фарове когато включиш на дълги да остават включени и късите светлини, или като цъкнеш дълги късите гаснат ?

Не си спомням на обикновените крушки как беше,но ксенона гаснат късите и светват дългите..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И обикновените са ти били така ако не са преправяни. Само да те питам с би ксенон ли си или само на късите е ксенона?И аз съм на мнение че проблема ти е в паяка за къси дълги но не мисля че е заради ксенона той черпи по-малко от обикновените крушки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам,че е стара темета ама и аз имам същия проблем като на колегата пък отговор неможах да намеря,та затова ако някой се е сблъсквал с това дано да помогне.Значи колата е сивик 5-та и не иска да включи на дълги светлини.Късите си светят,цъкам лоста да превключи на дълги,на таблото светва лампата,че съм на дълги ама дългите ги няма,чак на 10-15 тия път идват и после пак ги няма.Колата е със би-ксенон.Ако някой знае къде може да е причината много ще съм му благодарен да я сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...