fresh4y 38 #1 Публикувано 9 Ноември, 2010 Значи историята започва така,отвреме на време ми изгасваше десния фар (колата е със ксенон) и така,карах 1 месец след като спра и пусна пак фаровете си святкаше нормално .Но не за дълго една вечер изгасна тотално завинаги,търсих проблема помислих,че е крушка но уви небеше,после помислих че е баласт и баласт купих небеше и от него...На другия ден в сервиза с колегата замерихме с мултицета ток до крушката не идва и останових,че това е от РЕЛЕТО (онова нещо черно като кутийка което прехвърля къси дълги,с много краченца и в него влиза един широк кабел)купих въпросното реле сложих светнаааааа.супер но не задълго,след смяната на релето още същата вечер се прибирам от София за Казанлък и по магистаралата пускам дълги и те изгасват...връщам къси сичко си святка пак цъкам дълги но този път даже и не светнааа само светна синята лампичка на таблото за индикацията на дълги.И така си карах около 1 месец ту святкат ту изгасват и вчера едва не се пребих,зарадси тоя скапан ксенон след като изгасна на завой с малко по висока скорост.Днес от яд го изхвърлих целия купих нов комплект слагам го пускам го къси дълги сичко ок бях мн радостен одеве паля колата в тъмното цъкам дълги и какво да видя те пак не святкат само идикацията на таблото...вече нз каде да търся проблема ако някой знае нещо да сподели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #2 Отговорено 9 Ноември, 2010 преглеждаш на хубави места и здрааво ли си закрепил масите и плюса ...всичко трява да прави добър контакт. Също виж цокъла (буксата) за крушката от който вземаш сигнала за ксенона дали контактува добре, ако трябва зачисти с шкурка или спрей за ел връзки.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fresh4y 38 #3 Отговорено 9 Ноември, 2010 преглеждаш на хубави места и здрааво ли си закрепил масите и плюса ...всичко трява да прави добър контакт. Също виж цокъла (буксата) за крушката от който вземаш сигнала за ксенона дали контактува добре, ако трябва зачисти с шкурка или спрей за ел връзки....масите са ок,всичко е стегнато добре .. буксата на крушката за ксенона не е нагоряла или окислена перфе си е ...чудя се дали може тоя въртел да е от ключа за къси дилги и мигачи,след като всичко си работи освен това,че неиска понякога да светнат дългите..а си индикира на таблото за дълги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #4 Отговорено 9 Ноември, 2010 От буксата на крушката ще да е.Имах подобен проблем като я размърдам и идваха дългите.Почисти я основно или подай сигнал от другата букса на другия фар.Огледай и кабелите до нея.При мен изглеждаше перфектна,но не контактуваше добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #5 Отговорено 9 Ноември, 2010 А имаш ли реле ? Като си със оригиналните фарове когато включиш на дълги да остават включени и късите светлини, или като цъкнеш дълги късите гаснат ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #6 Отговорено 10 Ноември, 2010 (Редактирано) Колега...за какво реле става дума на 5 генерация че нещо не мога да схвана...гледам схемите и не мога да намеря такова...всичко става в паяка на кормилото...да не ти е преработвана инсталацията за фаровете...и съответно да не е подбрано правилно реле...смятай че колкото ток черпи крушката...толкова черпи и баласта...тоест...тока който черпи крушката го умножаваш по 2 за да получиш реалният товар на веригата.Има още нещо..характера на тока при ксеноновите фарове е много особен...прекъсването на веригата е с много по-голяма искра и контактите нагарят невероятно бързо ако са слаби...даже по някога на нов ключ се стапят след 2-3 цикъла...казвам го това защото точно с такива вериги работя в момента.Според мен ще си решиш проблема ако вземеш реле с подсилени и посребрени контакти и за доста по-голям товар. Редактирано 10 Ноември, 2010 от chopper1969 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fresh4y 38 #7 Отговорено 10 Ноември, 2010 А имаш ли реле ? Като си със оригиналните фарове когато включиш на дълги да остават включени и късите светлини, или като цъкнеш дълги късите гаснат ?Не си спомням на обикновените крушки как беше,но ксенона гаснат късите и светват дългите.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #8 Отговорено 13 Ноември, 2010 И обикновените са ти били така ако не са преправяни. Само да те питам с би ксенон ли си или само на късите е ксенона?И аз съм на мнение че проблема ти е в паяка за къси дълги но не мисля че е заради ксенона той черпи по-малко от обикновените крушки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moonkey 140 #9 Отговорено 12 Януари, 2013 Знам,че е стара темета ама и аз имам същия проблем като на колегата пък отговор неможах да намеря,та затова ако някой се е сблъсквал с това дано да помогне.Значи колата е сивик 5-та и не иска да включи на дълги светлини.Късите си светят,цъкам лоста да превключи на дълги,на таблото светва лампата,че съм на дълги ама дългите ги няма,чак на 10-15 тия път идват и после пак ги няма.Колата е със би-ксенон.Ако някой знае къде може да е причината много ще съм му благодарен да я сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове