gamencerista 53 #1 Публикувано 8 Ноември, 2010 Колеги днес акумулатора тотално издаде багажа, той е някакъв опелски 44 ампера. Взех от познат назаем един Монбат 62 и не мога да го вкарам на мястото на моя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #2 Отговорено 8 Ноември, 2010 Същия проблем го имам и аз. Единствения вариант за който се сещам е да го изместя в багажника. Взех си кабел за електрожен с голямо Фи но един стар майстор сподели че по време на зареждане се отделят киселинни пари които таковат мамата на ламарините, па и смърди на леш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Concord 12 #3 Отговорено 8 Ноември, 2010 В този случай - необслужваем акумулатор !!! А от 'по-малките' няма ли 5*Ah? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #4 Отговорено 8 Ноември, 2010 (Редактирано) Колко амперчаса мислиш е оригиналия, и защо реши, че е опелски, след като е толкова Ah? Има си стандард за нашите коли. Вярно, на много коли акумулатора е монтиран отзад, но защо са нужни тези разправии, вместо просто да се купи такъв със размерите на Хонда, стартов ток, и т.н. Редактирано 8 Ноември, 2010 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gamencerista 53 #5 Отговорено 8 Ноември, 2010 Еми на него си пише Опел. Правен в Германия. А ми трябва по-голям от 44, понеже имам музика, и пролета ще я сменям с п-мощна и затова няма смисъл сега да взимам 44, а след 4-5 месеца нов по-голям. За в багажника не ми се ще, ако го правя то ще слагам акумулатор само за музиката, ама не мисля да се стига до тоя вариант. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #6 Отговорено 8 Ноември, 2010 На Хонда не е много повече.. 45Ah е стандартно вграждания. Ако слагаш по-голям не е зле да помислиш и за нещо с алтернатора. Наличния нямам идея как ще се справя с дозареждането... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове