Jump to content
freem4n

Заслужава ли си ?

Recommended Posts

Разрових се днес в ебей-я и попаднах на китайски турбини по 700-800 долара !Въпросът ми е дали си заслужава,ще се прецакали нещо двигателя и т.н. ? МерсиЕто линк към китовете ТУРБО КИТОВЕ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой нищо ли незнае ? !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега всяка турбина била тя най-марковата или "най-китайската" може да бъде както абсолютно безопасна за автомобила така и пагубна. Всичко зависи от цял комплекс доработки по колата и от това на какъв надув ще я караш... Турбо китовете не включват всичко необходимо за една турбо конверсия за това те чакат още доста сериозни разходи понеже в кита са включени основните компоненти включени по турбо пътищата и самата турбина, но никъде нямаш включени инжектори, мап сензор (ако ще караш над 0.7) също ако ще надуваш ти трябват биели, бутала, лагери - и всичко това за турбо сетъп !!! не питай за цените понеже едва ли колата ти струва толкова (казвам го сериозно и без да се заяждам), ами на татък съединител..... и още куп неща необходими за да направиш истински турбо сетъп. А ако смяташ да я караш на 0.5 бара .... НЯМА СМИСЪЛ да слагаш турбо кит, по-добре си я направи атмосферка по-надеждна ше е... ше гори по-малко, ще върви на-равно или повече от същата с турбо на 0.5 на 400 метра :D;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то 700-800 долара хубаво ги гледаш ама шипинга смяташ ли го? за него може да си приготвиш още няколкостотин долара !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите са ти споменали повечето от нещата. Аз ти предлагам първо да прочетеш тук из форума и малко из чуждоезичните за това какво правят хората и да добиеш представа. Ако си все още навит да се хванеш на турбо хорото си постави цел, която искаш да постигнеш и след това ще можеш да седнеш с моливчето и да посмяташ колко ще ти излезе удоволствието.п.п. А да освен шипинг за горепосочените китове си подготви и 20-25% отгоре за мита и ДДС върху цялата сума !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако смяташ да я караш на 0.5 бара .... НЯМА СМИСЪЛ да слагаш турбо кит, по-добре си я направи атмосферка по-надеждна ше е... ше гори по-малко, ще върви на-равно или повече от същата с турбо на 0.5 на 400 метра :) :) :D

интересно .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с 3500 4000 к. дали ще направиш атмосверка да върви повече от турбинирана на 0.5 0.6 бара ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога ..... прави я турбо ....Пример .... всяко Д16-Б16 с турбо и бюджет 2500-3000 лева ще е по-бързо в пъти от атмосверка с бюджет 5000-6000 лева :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога ..... прави я турбо ....Пример .... всяко Д16-Б16 с турбо и бюджет 2500-3000 лева ще е по-бързо в пъти от атмосверка с бюджет 5000-6000 лева :)

къде го прати с този бюджет неможе да си купи дори всички необходими части за Д16 турбо, та кво да говорим за Б16 ами сумите за майстори или ако си я прави сам поне настройка........ Минах по този път МЕРСИ СЪМ.... Ако ще е турбо трябва да е с много пари и над 1.5 бара за да е истинско

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с 3500 4000 к. дали ще направиш атмосверка да върви повече от турбинирана на 0.5 0.6 бара ???

Това сериозно ли го написа ? Ако има някой дето кара на 0.5 - 0.6 може да се замерим :) Даже и на 1 бар, че ми е интересно каква е разликата. (ама нали се сещате че на бар няма как да кара със стоковата карантийка). В началото на годината на драга в Дупница имаше едно оранжево купе 5 ген, ако е съфорумец да сподели резултата и каква му е турбинката. Поне него видях да се замерва. Ако има хора с 0.6 да са си измервали времето да споделят :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а с колко пари от D16 ще извади 200 атмосверни кончета

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що почвате пак с някакви коне ??? Вие ако искате и 300 коня извадете като те бие 100 коньова атмосферка ходи се оправдавай че е по-лека :) :)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с 3500 4000 к. дали ще направиш атмосверка да върви повече от турбинирана на 0.5 0.6 бара ???

аз споделям резултатът на 0.8-0.9 МОЯТ д16з6 даде 14,7-14,8 време по G-TECH Точно рибата с АТМОСФЕРНИЯ сивик щеше да ме направи сам да си приказвам с турбинираната си колица за това не говорете много много че със смешни пари ше карате самолети.... А моя проек ми струваше малк онад 5000лв и кво.... Редактирано от Sako_DJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми кво ...грешно похарчени пари :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе на вас 4000 5000 лв. смешни пари ли ви се виждат??? бах.... това да не е хонда форума на бахрейн бре ..... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем, чи 4000 бинки са едни полуоски ве :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хах смях голям ... аз откакто качих турбото, разбрах кво значи повер. Па макар и 0.5 :)Поздрави на всички асматични хондички ... аз своя извод (избор) съм го направил,вече ... Никога повече атмосверка!

Редактирано от Stonez

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това се опитвам да кажа и аз.... Турбо на 0.5 не е турбо щото си в клас турбо коли а дори до атмосферните си смешен.... Е къде отиваш ти може би в такъв случай.... Направи я на 0.5 колега и с удоволствие пловината атмосферни коли от форума били те б16 или други мотори ще ти налетят като мухи на........

 

колега STONEZ вярно е че турбо колата дава уникален кеф на душицата заради въртящия момент.... но тва че ти вкарва главата в седалката не означава че атмосферен двигател няма да те мине.... аз за себе си го разбрх от фактите

Редактирано от Sako_DJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Атмосверка си е много гот ..... ама или трябва да е много голям мотор 5.0 > или трябва да тежи 500 кила за да върви :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вървежна турбо кола може да се направи и с малко пари но няма да е надеждна. Затова ако не искаш да си видиш карантията да лети пред, теб когато караш с 170, и после да се чудиш аджеба как или в какво ще е по-малко болезнено да спра, то трябва да налееш страшно много пари. Турбо кита ти е поне 1xxx лв и то китайски, бутала биели, лагери, клапани, маслени магистрали, генерации, мап, инжектори, резисторни кутии, еку което се чипосва, за турбо задължително knock сензор, качествен ремап...всичко това си е една сума с която би си взел някой атмосферен втек мотор. Що се отнася до спора атмосферен или турбо, моето мнение е че хонда са чаровни именно с атмосферните си двигатели. За сравнение колко приомери има как атмосферна хонда прескача турбо коли със същия обем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В грешка сте голяма ...... една б16-ка сток мотор с хубаво турбо на малко налягане ще унищожи всички атмосверни хонди в БГ на 400м ...... нагоре и на доускорения ще е страшно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В грешка сте голяма ...... една б16-ка сток мотор с хубаво турбо на малко налягане ще унищожи всички атмосверни хонди в БГ на 400м ...... нагоре и на доускорения ще е страшно :)

защото в бг няма истински ALL MOTOR... но и такова нещо ще се появи скоро :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хах смях голям ... аз откакто качих турбото, разбрах кво значи повер. Па макар и 0.5 :)Поздрави на всички асматични хондички ... аз своя извод съм го направил,вече ... Никога повече атмосверка!

:)SakoDj--мой тва че твоя проект не е бил перфе не значи нищо.ALL, MOL...... до следващата национална ли ще тръпнем за атмосферния звер :D Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В грешка сте голяма ...... една б16-ка сток мотор с хубаво турбо на малко налягане ще унищожи всички атмосверни хонди в БГ на 400м ...... нагоре и на доускорения ще е страшно :)

защото в бг няма истински ALL MOTOR... но и такова нещо ще се появи скоро :)
Като се появи истински ALL MOTOR искам да карам с моя леко понаправен без пари турбо сивик .........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как по-точно ще ги умори ?? на лаг или :) На всеки му е ясно че турбото ще стане по-бързо. Ама не и за парите и начина, който казват някои хора. С турбо за 3К може само да се чудиш кога ще се чупи (освен ако не го разбереш това още от първата дръпка) или да си я караш полекичка .... Ако си я караш полекичка за пред кафетата куцо турбо върши работа :) Турбото за да стане читаво: да върви и да не те е страх да го ръчкаш си трябват доста парици :D Шаране, те вашите коли все стокови, все правени без пари .... на тея приказки нали знаеш че само вие си вярвате. Я сподели колко бинги ти излезе тЮрбинката и на какво налягане ще я караш (ако не се счупи) ??

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се появи истински ALL MOTOR искам да карам с моя леко понаправен без пари турбо сивик .........

с тия бутала и биели едва ли е леко направен и едва ли ги купуваш за да си я караш на 0.5-0.6 :)

 

никой не спори че турбо колата е по-слаба просто и аз както и Теро, казвам че за да е истински бърза и надеждна си трябват пари, МНОГО ПАРИ, особено за двигатели различни от D серия (при D-тата е малко по-евтино щото има повече ментаци части де)

 

Dragi4 нямах в предвид моята кола. Тя е много далеч от ALL MOTOR, а моя предишен проект си стана точно това което исках, говоря за турбо проекта ми :D Стана което исках само дето не очаквах такива резултати :P Претърпях доста сериозен финансов удар през тази година за това сега се успокоявам с д15 мини-ми, Живот и здраве по-натам може да си сбъдна една мечта, но първо да си довърша пътната въшка :)

Редактирано от Sako_DJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В грешка сте голяма ...... една б16-ка сток мотор с хубаво турбо на малко налягане ще унищожи всички атмосверни хонди в БГ на 400м ...... нагоре и на доускорения ще е страшно :)

защото в бг няма истински ALL MOTOR... но и такова нещо ще се появи скоро :)
Като се появи истински ALL MOTOR искам да карам с моя леко понаправен без пари турбо сивик .........
Какво ти е мнението за тази кола Цък ето и малко инфо

Ето си я и моята бегачка,в истинският смисъл на думата.Който е навит за гонка,да си остави телефона,след като си дойда след няколко месеца в отпуска с колата в БГ,можем да покъсаме гуми и да вдигнем пушек и голяма геролтия.VTEC 2200cc,400 HORSE POWER,Подсилена ABS система,подобрена глава,голяма мощност,клапани-HKS,двойно разположени октоподи-DC SPORT,амортисьори-D2 REISING,подсилени изпускателни тръби,оригинален REMUS със гравиран надпис,двойни дискови спирачки-не загряващи-AEM,и т.н..........Първо-да кажа,че тази кола не е нужно да има турбо за да е 400 коня,Трето-ако имате излишни пари и нерви да се разправяте с полицаите и вие си вземете такава с подобрения .

Та по горе беше писал, че б16 с добро турбо ще бия всяка атмосферка, а дали ще се справи с тая, вярно колата не е в България, но човека е Българин и си се прибира.Има пари - има бърза атмосферка, просто с турбо явно на ннякакво по - ниско ниво върви по - добре колата, ако това има значение за някого де.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dominiko, ти утрепа отбора на атмосферките :) Как ще пуснеш тоя майтап в наша защита ? Това Шарана и без турбо щеше да го отнася с 1-2 камиона.

 

"Подсилени изпускателни тръби" хахаххаа :):D

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АААААААААхахахахаха тоя с тоя БатМобил ще го разчекна с Хюндайчето ми което е 1.5 и няма и 250 коня ахахахахахДа застава веднага като се появи в БГ да не му се повярва :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това споменах и аз. За тия пари по добре си вземи (просто давам пример за един от десетките възможи доказали се мотори) К20 и му направи процедурите за ALL MOTOR и ще поздравяваш турбетките с "виж виж ме мен в обороти, виж как гледат всички идиоти..."

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това споменах и аз. За тия пари по добре си вземи (просто давам пример за един от десетките възможи доказали се мотори) К20 и му направи процедурите за ALL MOTOR и ще поздравяваш турбетките с "виж виж ме мен в обороти, виж как гледат всички идиоти..."

хахаха тогава ако ще и на 10 атмосфери да са :) :) :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAahhahahahahahahahahh подсилена АБС система ...... няква нова сила ще да е тва ААААААААААААААХАХАХАХАХАХАХа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това споменах и аз. За тия пари по добре си вземи (просто давам пример за един от десетките възможи доказали се мотори) К20 и му направи процедурите за ALL MOTOR и ще поздравяваш турбетките с "виж виж ме мен в обороти, виж как гледат всички идиоти..."

А примерно турбетката може да си пее"move bitch get out the way" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пред турбетката всички са бавни (но важното е че са ПРЕД нея)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAahhahahahahahahahahh подсилена АБС система ...... няква нова сила ще да е тва ААААААААААААААХАХАХАХАХАХАХа

Какво се хилиш бе ?? Ти можеш ли да четеш ?? Да ти го преведа ако не шпрехаш английски ?? "400 HORSE POWER " - 400 конски сили " голяма мощност " - това е на български Сега толкова ли ти е смешно като разбра че е 400 коня :):D:P:) и е моШна Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oще една тема отиде по дяволите :P;) ;) В това поне сме единни ей диваци. Мойта кола се мери в магарешки сили в момента е около 80-90 магарета и 2 кози :) :) :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма смисал да се лигавиш с 0,5 налягане след 2 дни почваш да търсиш бутала по голямо турбо ......и си в и в филма :) бих си купил окачваме и спирачки и тогава да си намеря предела на силите на колата а поосле да мисля да ставам бърс :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това споменах и аз. За тия пари по добре си вземи (просто давам пример за един от десетките възможи доказали се мотори) К20 и му направи процедурите за ALL MOTOR и ще поздравяваш турбетките с "виж виж ме мен в обороти, виж как гледат всички идиоти..."

А примерно турбетката може да си пее"move bitch get out the way" :)
хахаха контра мнението ми допада, ама и аз си мисля, че по рентабилния вариант е пипната атмосферка...До сега никой не спомена за разхода на турбо мотора или колегата дето е пуснал темата е шеф на Лукойл България :)Имах възможността да покарам този кадет https://www.vbox7.com/play:5a25fd56 , ами какво да ви кажа... като набусти турбината не хваща пътя ама преди това лаг яко, макар че Наско(собсвеника) твърди, че лага бил даже малко за турбина...После като се качих на мойто си парахоТче макар адски слабо си ми беше кеф как реагира на всяко пипане на газта...Абе то си е въпрос на вкус но за малко пари турбо не става :D Под малко пари визирам 1000-2000лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...