Jump to content
Foka

Koni или Bilstein за Civic 6та хеч

Recommended Posts

Чудя се дали Билщайн или Кони да избера ;) Ако реша Кони какви са по добри Special, STR.T или Sport и кое какъв цвят е? При Билщайна B4 или B6 sport? Става дума за обикновените пружини, а не други. Колата е 1.5 - 115 кс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жълти? Хм... те не са ли за по ниско окачване? Предполагам, че спорта са жълтите или греша?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква цел преследваш? По-висок комфорт, стабилност, гъзария? Bilstein B4 са нормални газови амортисьори, служещи за замяна на оригиналните. Произвеждат се в съседна Румъния, да го имаш предвид. Дали това автоматично означава ниско качество не знам, казвам го просто за да занеш. B6 Sport и нагоре се произвеждат в Германия. Бъди готов да "кихнеш" 1200 лв. в Манимпекс и да чакаш до един месец за доставка. Гаранцията, доколкото я има е 10,000 км., и ако после някой от амортисьорите "цъфне" ще се бъркаш пак надълбоко за нов и пак ше чакаш месец за доставка.

За KONI мога само да ти кажа - жълти (Sport) за кола ежедневка по-скоро не (освен ако не страдаш от някаква тежка форма на мазохизъм :lol:). Плюс това:

 

“SPORT Short" shocks offer the same exceptional road-holding as the sport shocks, but are especially designed for cars that are fitted with lowering springs which are shorter than the original springs.

За STR.T (оранжеви) едва ли някой ще ти даде мнение, защото са нов модел и са отскоро на пазара, но и там с доставката е горе-долу като с Bilstein-a (за последно Rudi 96 внасяха KONI (но нещо щели да се отказват, доколкото разбрах), но пак е с капаро и пак около 3-4 седмици чакане). Много хубаво си помисли дали ти трябват такива амортисьори при такива условия.

Ако просто искаш нещо съвсем малко по-твърдо за замяна на сегашните, които сигурно вече са поомекнали/изпуснали, може да погледнеш KYB Excel-G. Ако внимаваш от къде пазаруваш, може да попаднеш на японски с 2 години гаранция (без ограничение на пробега) и да останеш доволен.

Така виждам нещата аз, други може да мислят различно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гъзария не, но повече стабилност определено, а комфорта също не е за пренебрегване. В руди 96 търсих конита, но там няма за сивика по каталожен номер взет от koni finder. Билщайна B4 ми изглежда добър вариант, ако незнаех за пройзводството в румъния :) Явно жълтото и оранжевото кони отпада ами червеното? Предполагам червеното е Special и до колкото знам то е по добро за обикновени пружини и не е чак толкова твърдо като при жълтото. User блогодаря за изчерпателният коментар ;) Каябата мисля, че беше доста по скъпа дори от билщайна или съм грешка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм карал с червно KONI и не мога да ти кажа как е, но така, напосоки, една тема: амортисьори Сивик МА8? И други колеги съм виждал доволни от червеното (Special) тук, във форума, така че може да се поразровиш още малко и да намерш това, например. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С червено кони, амортесьори и пружини и никакви проблеми за 4години, а кой знае кога преди това са монтирани.Колата е свалена долу, държи се прекрасно по завои, а новите гуми са задължителни.За хора от форума които се състезават окачването ми е меко.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква цел преследваш? По-висок комфорт, стабилност, гъзария? Bilstein B4 са нормални газови амортисьори, служещи за замяна на оригиналните. Произвеждат се в съседна Румъния, да го имаш предвид. Дали това автоматично означава ниско качество не знам, казвам го просто за да занеш. B6 Sport и нагоре се произвеждат в Германия. Бъди готов да "кихнеш" 1200 лв. в Манимпекс и да чакаш до един месец за доставка. Гаранцията, доколкото я има е 10,000 км., и ако после някой от амортисьорите "цъфне" ще се бъркаш пак надълбоко за нов и пак ше чакаш месец за доставка.

За KONI мога само да ти кажа - жълти (Sport) за кола ежедневка по-скоро не (освен ако не страдаш от някаква тежка форма на мазохизъм :lol:). Плюс това:

 

“SPORT Short" shocks offer the same exceptional road-holding as the sport shocks, but are especially designed for cars that are fitted with lowering springs which are shorter than the original springs.

За STR.T (оранжеви) едва ли някой ще ти даде мнение, защото са нов модел и са отскоро на пазара, но и там с доставката е горе-долу като с Bilstein-a (за последно Rudi 96 внасяха KONI (но нещо щели да се отказват, доколкото разбрах), но пак е с капаро и пак около 3-4 седмици чакане). Много хубаво си помисли дали ти трябват такива амортисьори при такива условия.

Ако просто искаш нещо съвсем малко по-твърдо за замяна на сегашните, които сигурно вече са поомекнали/изпуснали, може да погледнеш KYB Excel-G. Ако внимаваш от къде пазаруваш, може да попаднеш на японски с 2 години гаранция (без ограничение на пробега) и да останеш доволен.

Така виждам нещата аз, други може да мислят различно.

 

Колега виждам че си наясно с темата можеш ли да ми кажеш откъде да си взема амортисьорчета аз лично карам B18C4 и във магазин Auto1 ми предлагат kayaba excel g по 170 лв за бр за отзад bilstein B4 по 130 лв бр ако може да дадеш мнение дали са подходящи при леко спортно каране и евентуално за kayabata дали е оригиналдъ или откъде да се вземе такава

Благодаря ти предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карам с червено кони и червени пружини твърдичко но не чак толкова важи за градско стига пътищата да са що годе равни иначе ти троши камъните в бъбреците одмааа :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,искам да питам за Coil-over(може и да ми предложите нещо друго- 20% спортно каране, 80% нормални градски условия) за моята 8ген. 1.4 100HP. Но тъй като е най-малкия двигател по сайтовете не намирам продукти за нея. може ли някой да ми каже дали, ако търся за S TYPE ще съответстват за моята. Същото е и за спирачките и други части и аксесоари.благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кони защото само такова съм карал и не е лошо за ежедневно, говоря за Жълтото спорт което се води с теглаж на твърдост само от горе :)

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карам с жълто кони, регулируемо на твърдост и eibach пружини, возията, за това окачване е много добре, откъм комфорт, а за стабилност, дооста по-добре от сток, вече 4 години нямам проблем, на тези амортисьори. Доколкото знам, може да сложиш и сток пружина, без страх, че ще се прецака амортисьора, въпреки, че според мен е добре, да помислиш и за пружина. Моето е регулируемо и на твърдост, което си е бонус, защото можеш да настроиш според вкуса и терена :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...