Jump to content
Guest Demon

След дълго чакане и моята любима е с Koni

Recommended Posts

Guest Demon

Да ви се похваля Колеги!След дълго чакане и дълги безсъни нощи в очакване на доставката, най-после и моята Хондичка ще се оборудва с Кони. А по странна случайност, пълния комплект амортисьори е наличен точно днес, на 14-ти февруари. Което накара приателката ми за пореден път да изревнува и да каже, че точно съм поръчал Кони-то и е дошло за деня на влюбените, като подарък за моята най-голяма любов ХОНДА! !!! !!! :lol: ..........Ходи и я обеждавай, че не е вярно :D Сега мисля да ги комбинирам амортисьорите с пружини от VTI. Надявам се Сивика да не започне да вози като лагерница (за това взех червено, а не жълто кони) и накрая като ефект да е доста по-сигурен на пътя. !!! А сега ще броя дните до влизането в бокса и монтажа...... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Любомир Велчев

Да ви се похваля Колеги!След дълго чакане и дълги безсъни нощи в очакване на доставката, най-после и моята Хондичка ще се оборудва с Кони. А по странна случайност, пълния комплект амортисьори е наличен точно днес, на 14-ти февруари. Което накара приателката ми за пореден път да изревнува и да каже, че точно съм поръчал Кони-то и е дошло за деня на влюбените, като подарък за моята най-голяма любов ХОНДА! :):D:P ..........Ходи и я обеждавай, че не е вярно :P Сега мисля да ги комбинирам амортисьорите с пружини от VTI. Надявам се Сивика да не започне да вози като лагерница (за това взех червено, а не жълто кони) и накрая като ефект да е доста по-сигурен на пътя. :P А сега ще броя дните до влизането в бокса и монтажа...... :rolleyes:

Честито.На любимата с любов. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beneton4o

Браво,да са ти честити :D !И да кажеш как е возията след като ги монтирате,че и аз съм се засилил за такива.......ама се чудя дали няма да ми опадат зъбите :rolleyes::):D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pepi

И аз искам такава любовница. Айде да си я обичаш цал живот.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec

Да са ти честити :) според мен няма да е точно като лагерница защото преди време сложих такива на CRX-са и не друса като жълтото изобщо. Мисля, че тези ще ти легнат най-добре :D:D:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Antony

Честито колега. Колата ти вече започва да стева страховита :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest M_I_T_A_K_A

Да са ти честити и дано и другата ти любима да разбере, че си обичаш колицата :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest morskija

да запитам по-знаещите от имам 2 комплекта пружини задни едните са с 11 витки а другите с 7 тези с 11 са по тънки от другите с 7 и двата комплекта са червени но се чудя кои да сложа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Salamander

4естито за придобивката :rolleyes: а може ли да сподели6 цената на амортесиорите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest weapon R

4естито колега,много ти се радвам щото и на мен ми предстои да слагам койлоувьри(малееееее как го написах само). :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

4естито за придобивката :blink: а може ли да сподели6 цената на амортесиорите?

Разбира се..... :no:

Цената е 630 лв. за пълния комплект. Аз обаче избрах KONI-Special, а не Koni-Sport. Визуалната разлика е в цвета, тези са червени, а спорт са жълти. От вносителя обещаха да усетя доста голямо подобрение в поведението на автомобила на пътя. Също така и тези както другия модел се регулират на твърдост, но разликата е, че никога не могат да достигнат твърдостта на жълтото кони. Този модел обещава по-комфортна возия, което ме интересуваше и мен не на последно място.

Освен това да кажа, че останах страшно приятно изненадан като ги взех вчера, защото се оказа, че амортисиорите се регулират не само на твърдост, но и на височина. Тук наблегнах, заради феновете на по-икономичния разход, които карат с газови и метанови оретби. С комплекта си върви ръководство в което е показан пример с имено такива инсталации и закачени за автомобила каравани и ремаркета. Регулирането на височина става чрез една зегерка, която се премества по стълба на самия амортисиор.

Тези дни влизам в бокса да ги монтирам, като ще ги комбинирам с пружини от VTI за седан. Може след това да споделя впечатления в темата :rant:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Регулирането на височина става чрез една зегерка, която се премества по стълба на самия амортисиор.

мда, и жълтите кони-та имат такова 'регулиране'. за съжаление не можеш на място да промениш нито височината, нито твърдостта. трябва да се свалят

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest miHo

 

4естито за придобивката :blink: а може ли да сподели6 цената на амортесиорите?

Разбира се..... :no:

Цената е 630 лв. за пълния комплект. Аз обаче избрах KONI-Special, а не Koni-Sport. Визуалната разлика е в цвета, тези са червени, а спорт са жълти. От вносителя обещаха да усетя доста голямо подобрение в поведението на автомобила на пътя. Също така и тези както другия модел се регулират на твърдост, но разликата е, че никога не могат да достигнат твърдостта на жълтото кони. Този модел обещава по-комфортна возия, което ме интересуваше и мен не на последно място.

Освен това да кажа, че останах страшно приятно изненадан като ги взех вчера, защото се оказа, че амортисиорите се регулират не само на твърдост, но и на височина. Тук наблегнах, заради феновете на по-икономичния разход, които карат с газови и метанови оретби. С комплекта си върви ръководство в което е показан пример с имено такива инсталации и закачени за автомобила каравани и ремаркета. Регулирането на височина става чрез една зегерка, която се премества по стълба на самия амортисиор.

Тези дни влизам в бокса да ги монтирам, като ще ги комбинирам с пружини от VTI за седан. Може след това да споделя впечатления в темата :rant:

 

а да са ти честити и да си се возиш със здраве на новата лагерница.....искам да те питам от каде ги купува .....и аз се колебая да взимам амортесиори след месец два и още се колебая .....дали да са кони или TEIN или Skunk2 ...като го сложиш драсни един ред да кажеш как са ...за жълтото имам инфо ама не е май за мене.....нямам никво инфо за поведението на никоя от марките такаче малко инфо ше е мн добре.....ше има бира :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

 

Регулирането на височина става чрез една зегерка, която се премества по стълба на самия амортисиор.

мда, и жълтите кони-та имат такова 'регулиране'. за съжаление не можеш на място да промениш нито височината, нито твърдостта. трябва да се свалят

 

Жълтите нямат, вчера звънях на 1net да го питам и исках да разбера как е сетнал тази настройка при неговите. Аз мисля да го избера това при момента на монтажа. Може да не се стяга окачването и само да се отпусне автомобила, за да видиш как седи и дали ти харесва. После да се вдигне и да се коригира.

 

 

 

4естито за придобивката :blink: а може ли да сподели6 цената на амортесиорите?

Разбира се..... :no:

Цената е 630 лв. за пълния комплект. Аз обаче избрах KONI-Special, а не Koni-Sport. Визуалната разлика е в цвета, тези са червени, а спорт са жълти. От вносителя обещаха да усетя доста голямо подобрение в поведението на автомобила на пътя. Също така и тези както другия модел се регулират на твърдост, но разликата е, че никога не могат да достигнат твърдостта на жълтото кони. Този модел обещава по-комфортна возия, което ме интересуваше и мен не на последно място.

Освен това да кажа, че останах страшно приятно изненадан като ги взех вчера, защото се оказа, че амортисиорите се регулират не само на твърдост, но и на височина. Тук наблегнах, заради феновете на по-икономичния разход, които карат с газови и метанови оретби. С комплекта си върви ръководство в което е показан пример с имено такива инсталации и закачени за автомобила каравани и ремаркета. Регулирането на височина става чрез една зегерка, която се премества по стълба на самия амортисиор.

Тези дни влизам в бокса да ги монтирам, като ще ги комбинирам с пружини от VTI за седан. Може след това да споделя впечатления в темата :rant:

 

а да са ти честити и да си се возиш със здраве на новата лагерница.....искам да те питам от каде ги купува .....

 

ааааааааа........за лагерницата се надявам да не излезнеш прав :)

Иначе съм ги взел от офицялния вносител: Rudy96, който е решил да взима обаче е хубаво да се въоръжи с малко повече търпение. Тези доставки никак не са бързи :) На мен ми се исчака чакото, около 20 дена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest miHo

 

 

Регулирането на височина става чрез една зегерка, която се премества по стълба на самия амортисиор.

мда, и жълтите кони-та имат такова 'регулиране'. за съжаление не можеш на място да промениш нито височината, нито твърдостта. трябва да се свалят

 

Жълтите нямат, вчера звънях на 1net да го питам и исках да разбера как е сетнал тази настройка при неговите. Аз мисля да го избера това при момента на монтажа. Може да не се стяга окачването и само да се отпусне автомобила, за да видиш как седи и дали ти харесва. После да се вдигне и да се коригира.

 

 

 

4естито за придобивката :blink: а може ли да сподели6 цената на амортесиорите?

Разбира се..... :no:

Цената е 630 лв. за пълния комплект. Аз обаче избрах KONI-Special, а не Koni-Sport. Визуалната разлика е в цвета, тези са червени, а спорт са жълти. От вносителя обещаха да усетя доста голямо подобрение в поведението на автомобила на пътя. Също така и тези както другия модел се регулират на твърдост, но разликата е, че никога не могат да достигнат твърдостта на жълтото кони. Този модел обещава по-комфортна возия,

което ме интересуваше и мен не на последно място.

Освен това да кажа, че останах страшно приятно изненадан като ги взех вчера, защото се оказа, че амортисиорите се регулират не само на твърдост, но и на височина. Тук наблегнах, заради феновете на по-икономичния разход, които карат с газови и метанови оретби. С комплекта си върви ръководство в което е показан пример с имено такива инсталации и закачени за автомобила каравани и ремаркета. Регулирането на височина става чрез една зегерка, която се премества по стълба на самия амортисиор.

Тези дни влизам в бокса да ги монтирам, като ще ги комбинирам с пружини от VTI за седан. Може след това да споделя впечатления в темата :rant:

 

а да са ти честити и да си се возиш със здраве на новата лагерница.....искам да те питам от каде ги купува .....

 

ааааааааа........за лагерницата се надявам да не излезнеш прав :)

Иначе съм ги взел от офицялния вносител: Rudy96, който е решил да взима обаче е хубаво да се въоръжи с малко повече търпение. Тези доставки никак не са бързи :) На мен ми се исчака чакото, около 20 дена.

 

:P:P с лагерница имах предвид че ще се носи ниско над земята....едва ли ше друса повече от жълтото кони.....возил съм се в няколко коли .....ако не си с колан може да се удряш в тавана Редактирано от miHo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest japan

ааааааааа........за лагерницата се надявам да не излезнеш прав :blink:

Имам едно въпросче аз и преди съм го задавал има ли някаква мерна единица с която се измерва твърдоста на амортисьорите.... искам да сравня оригиналните с няколко други марки амортисьори..Колко по твърдо е червеното кони от оригиналните според теб?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Като го монтирам, ще ти кажа колега ;)

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Честито адаш за екстрата ;) Eдна забележка. Преместването на " зегерката " става и без сваляне ;)

Редактирано от johnyboy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Имам едно въпросче аз и преди съм го задавал има ли някаква мерна единица с която се измерва твърдоста на амортисьорите.... искам да сравня оригиналните с няколко други марки амортисьори..

 

Колко по твърдо е червеното кони от оригиналните според теб?

Не возят по-твъдо колега, може би са само една идея по-твърди от предишните. Наистина останах очарован, защото автомобила си запази комфорта, както много исках да се получи.

Впечатленията ми спрямо предишните абсолютно здрави амортисьори са:

- По-добро поведение при резки маневри с цел да се избегне например пътно препядствие.

- По-стегнато седи на пътя с висока скорост и неравности, създава усещане за по-голяма стъбилност и сигурност.

- По-добро поведение на автомобила при екстремно спиране (това ме искефи много).

- И може би не трябваше да е на последно място, но по-добре влиза и излиза в завои с висока скорост.

Като цяло автомобила е чувствително по-стъбилен от преди.

Малко ми беше мъчно да сменя здрави амортисьори, но като се качих и покарах с KONI-то повече време и останах очарован :punk: Смяната си заслужаваше, ако някой е мислил по принцип за смяна и се колебае, няма да се излъже. Не съм първия от клуба с KONI, няма и да съм последния. И съм сигурен, че всички са споделили моите впечатления...... :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest japan

 

Имам едно въпросче аз и преди съм го задавал има ли някаква мерна единица с която се измерва твърдоста на амортисьорите.... искам да сравня оригиналните с няколко други марки амортисьори..

 

Колко по твърдо е червеното кони от оригиналните според теб?

Не возят по-твъдо колега, може би са само една идея по-твърди от предишните. Наистина останах очарован, защото автомобила си запази комфорта, както много исках да се получи.

Впечатленията ми спрямо предишните абсолютно здрави амортисьори са:

- По-добро поведение при резки маневри с цел да се избегне например пътно препядствие.

- По-стегнато седи на пътя с висока скорост и неравности, създава усещане за по-голяма стъбилност и сигурност.

- По-добро поведение на автомобила при екстремно спиране (това ме искефи много).

- И може би не трябваше да е на последно място, но по-добре влиза и излиза в завои с висока скорост.

Като цяло автомобила е чувствително по-стъбилен от преди.

Малко ми беше мъчно да сменя здрави амортисьори, но като се качих и покарах с KONI-то повече време и останах очарован :rolleyes: Смяната си заслужаваше, ако някой е мислил по принцип за смяна и се колебае, няма да се излъже. Не съм първия от клуба с KONI, няма и да съм последния. И съм сигурен, че всички са споделили моите впечатления...... ;)

 

Щом не са по твърди и аз ще слагам КОНИ.

 

Някакви проблеми ако искам да сложа само задни - в момента само те са за смяна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Да, може да имаш проблеми.Като ги купуваш задните, имай предвид, че някой Сивици и си мисля, че това е само при седана са с по-широко разстояние на четала при амортисьора долу, там където се хваща за носача. За това имаше два варянта и от Руди незнаеха кой ще ми пасне. Това важи само за задните амортисьори.Не е зле като поръчваш, да си вече наясно какво е разстоянието на носача и колко трябва да е широк четала на амортисьора, за да пасне сглобката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

А височината Демоне как си е нагласил ? .... свали ли малко ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

А височината Демоне как си е нагласил ? .... свали ли малко ?

Оставих си я сток на височина....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

че някой Сивици и си мисля, че това е само при седана са с по-широко разстояние на четала при амортисьора долу, там където се хваща за носача

Не е само при седана :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе важното е че стЪбилността се е подобрила :rolleyes:

Ванкааааа, трябваше да я смъкнеш малко, да придобие малко по гангстерски вид :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........

Ванкааааа, трябваше да я смъкнеш малко, да придобие малко по гангстерски вид :(

Абе даже малко съм вдигнал задницата. Той гангстерския вид не е много за градска кола, че с тези дупки и легнали полицаи по 30 см. ;) Тези дето са ги правили са решили, че явно наистина трябва да гонят размера на легнал полицай ;)

Ето как иначе изглеждаше комплекта, а вече съм сложил и пружини :rolleyes:

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...