Jump to content
Kassy

Blackout

Recommended Posts

В последно време колата ми прави странен проблем...настройвам и часовника, правя си настройки на CD-to което не е фабрично (колата е сивик 93-та хеч д15б2) и от време на време като запаля виждам че часовника се е рестартирал, а настройките на CD-to са се загубули, все едно съм свалил клеймите на акумулатора.Може ли това нещо да е от ЕКУ-то, тъй като на скоро го смених с ново.Всичко по колата си работи нормално, без да мисветва чека без някви други признаци. Вчера стана нещо странно - когато дадох на контакт таблото светна едно такова вяло, все едно му е малко тога и започна да пищи не знам дали ви се е случвало някога, но в бързината завъртях ключа и колата запали, веднага я изгасих, ново подаване на контакт....таблото си светна нормално ярко без това писукане. Повече не ми е правило тази мизерия, но това с часовника се случва често - на 3-4 паления веднъж все едно съм свалил клеймите на акумулатора.Някъкви идеи?Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега виж сии хубаво и си стегни клемите на акомулатора, понеже може да са хлабави, а когато тръгнеш да палиш минава по-голя ток и не се проявява проблема, така ми се струвана мен.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си клемите на акумолатора да не са хлабави или централните захранващи кабели които излизат от акумолатора и влизат в бушонейрата отпред в коша.Може и някоя маса да има разхлабена .

Редактирано от BOSS`HOGG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си сменял термостат наскоро? Или някой да ти е пипал нещо въобще отпред в коша?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Паметта на сидито, компютъра и часовника минават през един 7А предпазител отпред в черната кутийка до акумулатора..виж да няма нещо клеясало в нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сякаш не са клеймите скоро ги свалях зачистих и поставих обратно, проверих - стегнати са!благоаря за съвета за предпазителя...аз питам щото наскоро сменяк ЕКУ с ново а преди не си спомням докато беше старото да ми е правило подобни работи, смяната на ЕКУто съвпада със свалянето на клеймите обаче...а и това което ми направи с таблото така да изпищи и да свети едно такова вяло...но стана само веднъж пак не се е случвало, чека не ми свети...ще проверя бушончетата. Термостат не съм сменял....п.с. за да не отварям нова тема: Много ми свирят гумите в завой, преди време носих колата на реглаж, смениха Й и два тампона отпред, старите гуми малко бяха изядени от вътре....сега сложих нови зимни след реглажа ама и с тях свири в завоите даже май повече, със старите свиреше ама си мислех че това е заради реглажа...а сега след реглаж, с нови гуми...пак свирня...не се поднася колата ама е леко стряскащо със 60 примерно в нормално остър завой....без резки движения и квото и да е да свири така!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...