Kassy 0 #1 Публикувано 2 Ноември, 2010 В последно време колата ми прави странен проблем...настройвам и часовника, правя си настройки на CD-to което не е фабрично (колата е сивик 93-та хеч д15б2) и от време на време като запаля виждам че часовника се е рестартирал, а настройките на CD-to са се загубули, все едно съм свалил клеймите на акумулатора.Може ли това нещо да е от ЕКУ-то, тъй като на скоро го смених с ново.Всичко по колата си работи нормално, без да мисветва чека без някви други признаци. Вчера стана нещо странно - когато дадох на контакт таблото светна едно такова вяло, все едно му е малко тога и започна да пищи не знам дали ви се е случвало някога, но в бързината завъртях ключа и колата запали, веднага я изгасих, ново подаване на контакт....таблото си светна нормално ярко без това писукане. Повече не ми е правило тази мизерия, но това с часовника се случва често - на 3-4 паления веднъж все едно съм свалил клеймите на акумулатора.Някъкви идеи?Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Very Fast Coupe 1 #2 Отговорено 2 Ноември, 2010 Колега виж сии хубаво и си стегни клемите на акомулатора, понеже може да са хлабави, а когато тръгнеш да палиш минава по-голя ток и не се проявява проблема, така ми се струвана мен..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #3 Отговорено 2 Ноември, 2010 (Редактирано) Провери си клемите на акумолатора да не са хлабави или централните захранващи кабели които излизат от акумолатора и влизат в бушонейрата отпред в коша.Може и някоя маса да има разхлабена . Редактирано 2 Ноември, 2010 от BOSS`HOGG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #4 Отговорено 2 Ноември, 2010 Да си сменял термостат наскоро? Или някой да ти е пипал нещо въобще отпред в коша? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #5 Отговорено 3 Ноември, 2010 Паметта на сидито, компютъра и часовника минават през един 7А предпазител отпред в черната кутийка до акумулатора..виж да няма нещо клеясало в нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kassy 0 #6 Отговорено 3 Ноември, 2010 сякаш не са клеймите скоро ги свалях зачистих и поставих обратно, проверих - стегнати са!благоаря за съвета за предпазителя...аз питам щото наскоро сменяк ЕКУ с ново а преди не си спомням докато беше старото да ми е правило подобни работи, смяната на ЕКУто съвпада със свалянето на клеймите обаче...а и това което ми направи с таблото така да изпищи и да свети едно такова вяло...но стана само веднъж пак не се е случвало, чека не ми свети...ще проверя бушончетата. Термостат не съм сменял....п.с. за да не отварям нова тема: Много ми свирят гумите в завой, преди време носих колата на реглаж, смениха Й и два тампона отпред, старите гуми малко бяха изядени от вътре....сега сложих нови зимни след реглажа ама и с тях свири в завоите даже май повече, със старите свиреше ама си мислех че това е заради реглажа...а сега след реглаж, с нови гуми...пак свирня...не се поднася колата ама е леко стряскащо със 60 примерно в нормално остър завой....без резки движения и квото и да е да свири така! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове