raishauer 2 #1 Публикувано 31 Октомври, 2010 Господа някой решил ли е проблема с виенето на скоростната кутия, в смисъл ремонт или подмяна с друга която кой знае и тя на какво положение е. И защо ми се струва че Хонда имат голям проблем в кутийте като чета имат го моделите от 92г. до 2005г.. И защо ми се струва че това е някой лагер, при натиснат съединител виенето спира но тогава спира и целият вал да се върти. Затова някой ако се е мъчел с този проблем да сподели заслужава ли си ремонта и какво точно се е оказало това виене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #2 Отговорено 31 Октомври, 2010 (Редактирано) Ако това нещо със натискането на съединителя го разбираш докато работи колата на празен ход, 40-50лв за аксиален лагер и проблема ти изчезва. Сменя се даже без да се разглабя кутията, само се сваля на земята. Не плаши колегите с тея засилени приказки за "виене", защото въпросното стържене дето изчезва при натискане на съединителя е от прецакан аксиален лагер, а ако вие кутията (баш си вие), в смисъл такъв - докато караш да я чуваш (въпреки гърне, музика и разни други странични шумове) в такт със оборотите или скоростта - проблемите могат да бъдат много, и по-опасни. Редактирано 31 Октомври, 2010 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #3 Отговорено 1 Ноември, 2010 Аз пък съм с нов аксиален лагер и пак шумоли като не е натиснат съединителя (на място). Като се натисне - шумът изчезва.Доколкото знам това, за което говори авторът на темата и това, което шуми при мен е лагера на първичния вал на кутията, а не аксиалния лагер, който би трябвало да вие при натиснат педал на съединителя, а не когато е отпуснат...Лагерът на първичния вал е набит в корпуса на кутията и се сменя лесно, но след като се отвори кутията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spooner 11 #4 Отговорено 1 Ноември, 2010 Аз реших проблема като смених лагера на първичния вал 40 лв. , не мисля че Хонда имат проблеми със скоростите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
raishauer 2 #5 Отговорено 2 Ноември, 2010 А някой пробвал ли е с добавка за масло и имали ефект или това са само реклами да ни изпразват джобовете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #6 Отговорено 2 Ноември, 2010 Ефект има, ама за тези които продават добавките .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #7 Отговорено 2 Ноември, 2010 Ако това нещо със натискането на съединителя го разбираш докато работи колата на празен ход, 40-50лв за аксиален лагер и проблема ти изчезва. Сменя се даже без да се разглабя кутията, само се сваля на земята. Не плаши колегите с тея засилени приказки за "виене", защото въпросното стържене дето изчезва при натискане на съединителя е от прецакан аксиален лагер, а ако вие кутията (баш си вие), в смисъл такъв - докато караш да я чуваш (въпреки гърне, музика и разни други странични шумове) в такт със оборотите или скоростта - проблемите могат да бъдат много, и по-опасни. Леко се обърка, ама нищо, колегите са написали... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #8 Отговорено 3 Ноември, 2010 Аз реших проблема като смених лагера на първичния вал 40 лв. , не мисля че Хонда имат проблеми със скороститеА труда по отваряне на кутията? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #9 Отговорено 3 Ноември, 2010 Ако си я отваряш сам или някой ти я прави за без пари, сигурно има някакъв смисъл да се сменя тоя лагер - иначе кутия втора ръка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qko_honda_crx 6 #10 Отговорено 3 Ноември, 2010 по принцип това не е за всеки,работа,а маистори от добри,по добри колкото щеш) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове