Jump to content
sunny

Какво е оригиналното масло на хонда?

Recommended Posts

Има ли някои запознат какво мосло се бутилира в момента като оригинално на хонда?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запознат надали ще ти каже, но от това, което съм чел аз, оставам с впечатлението, че част от маслата на Honda за САЩ се произвеждат от Idemitsu в Jeffersonville, Indiana. Други от Exxon Mobil и Petro-Canada. Като цяло формулата на 0W20, например, е разработена от Idemitsu, а после явно по спецификацията се произвежда където е по-изгодно/удобно. За UK (Суиндън) съм чел, че сипват Fuchs 0W30. Доколко е вярна тази информация обаче... :) Лично аз последните 60,000 км. карах само с Motul, но сега ще го разкарвам и минавам на друга марка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що? С интерес следя постовете ти и съм останал с впечатлението, че си изключително доволен от това масло?Намерил си нещо по-добро или експерементираш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата не мога да дам категорично мнение, но карам със Мобил 1, полу-синтетика 10В40, препоръчано от сервиза на Хонда. Коментарът на механика беше, че това масло е най-близо до онова, с което пълнят новите коли, а и във високия клас масла разликата между марките била минимална.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което знам е, че на гаранционните коли в Бултрако спиват Мобил 1 и не дават с друго ако искаш да ти подпечатат книжката. За сивик 8ма генерация е 5w40.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Трябва много да пиша, а в този форум вече не искам. Накратко, маслата са си добри, нищо нередно, просто искам нещо различно.

...

Едно време пък (преди около 3 години) предлагаха избор между Honda (без да казват кой го е произвел), Shell и още някакво, не си спомням марката.Аз съм съгласен с казаното от Кирил, че "във високия клас масла разликата между марките била минимална". Да са различни, да са различни, колко да са различни? :) ПП А за неподпечатването на книжката: навсякъде по белия свят може да караш с каквото масло искаш, стига да отговаря на спецификациите на призводителя. В САЩ дори не е нужно да се сменя при дилър на Honda, а може при сертифициран механик. Сменят, удрят печата и не могат да ти кажат "копче".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За високия клас и аз съм съгласен че всички са ок,но 10-40 не е висок клас.Това е просто най-масовото масло ползвано в автомобилите,при това по-старите.Иначе всичко е пазарна икономика-днес Бултрако има договор с Мобил и подпечатва само ако наливат Мобил.Вчера беше Шел и т.н. и т.н.Сменяйте си маслото по-често от предписанията и няма да имате ядове почти без значение какъв е производителя.Важно е да отговаря на стандартите на бутилката в която е бутилирано и те да покриват минимума на производителя на автомобила.За пример ви давам мой познат,който карал жигула преди доста години.Тогава не е имало избор на масла,но той си го сменял на 3000км.Същия тоя бъркоч го карали всички останали.Да де,но неговата жигула я продал на 200 000км без да й е отварян мотора,а другите на 100 000км правили основни ремонти.Това говори достатъчно красноречиво за какво става дума според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За високия клас и аз съм съгласен че всички са ок,но 10-40 не е висок клас.Това е просто най-масовото масло ползвано в автомобилите,при това по-старите.Иначе всичко е пазарна икономика-днес Бултрако има договор с Мобил и подпечатва само ако наливат Мобил.Вчера беше Шел и т.н. и т.н.Сменяйте си маслото по-често от предписанията и няма да имате ядове почти без значение какъв е производителя.Важно е да отговаря на стандартите на бутилката в която е бутилирано и те да покриват минимума на производителя на автомобила.За пример ви давам мой познат,който карал жигула преди доста години.Тогава не е имало избор на масла,но той си го сменял на 3000км.Същия тоя бъркоч го карали всички останали.Да де,но неговата жигула я продал на 200 000км без да й е отварян мотора,а другите на 100 000км правили основни ремонти.Това говори достатъчно красноречиво за какво става дума според мен.

Ако си взимаш нова кола, би било хубаво да си сменяш маслото по-рано, но ако караш като повечето във форума кола, която е карана в чужбина ще си е малко като "след дъжд-качулка".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...