Lubo_90 0 #1 Публикувано 15 Октомври, 2010 Хонда ЦР-В 2002 година (с дясна дирекция)Как се маха АБС системата колеги ? Ако може кажете стъпка по стъпка какво се прави че после да няма грешки в компа и проблеми с поведението на автомобила.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #2 Отговорено 16 Октомври, 2010 Няма ли да е много по-лесно ако просто го изключиш? Вади се един бушон и вече не функционира. Ако пък задачата е изобщо да не минава през ABS-системата, ти трябват спирачни пътища които да минават директно от помпата до апаратите... а и май ще ти трябва и регулатор на усилието отпред/отзад. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lubo_90 0 #3 Отговорено 16 Октомври, 2010 Ако просто го изключа от бушона, (ако бушона е само и единствено за АБС'а) няма ли да ми изпише грешка примерно ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lakomnik 1 #4 Отговорено 16 Октомври, 2010 1 Приятел така искаше да си го спре само ,че на опел и тарси и той така да го маха викам махни бушона и той вика толкова лесно ли да е и пробвахме и сичко си беше ок и абс-а не работи пробвай махни го но едвали ще дава грешка според мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #5 Отговорено 16 Октомври, 2010 ABS системата е съвсем самостоятелна, дори си има отделно табло с бушони. Иначе да, ще светне лампата за ABS-a но това няма да промени работата на автомобила. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #6 Отговорено 16 Октомври, 2010 ABS системата е съвсем самостоятелна, дори си има отделно табло с бушони. Иначе да, ще светне лампата за ABS-a но това няма да промени работата на автомобила.махаш и крушката за таблото да не ти свети и готово само незнам при АБС-а има ли разпределител на усилието отпред/отзад ? моята е без АБС и има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #7 Отговорено 16 Октомври, 2010 При автомобили с ABS, разпределителя на усилието е самия ABS. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #8 Отговорено 16 Октомври, 2010 Аз като по-невеж мога ли да попитам, защо искаш да си махнеш АБС-а ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #9 Отговорено 16 Октомври, 2010 (Редактирано) Какви идеи давате просто не е истина, ама то май си е нормално за БГ. Колега каква е идеята зад махането на АБС-а ако не е тайна? Имаш прецакан датчик и те дразни че свети лампата ли? Ако си решил да го правиш, поне го направи като хората и разкарай цялата система. Не е нещо сложно, правено е преди, просто иска играчка, време и пари ако няма да си го правиш сам. Редактирано 16 Октомври, 2010 от Wyvern Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #10 Отговорено 16 Октомври, 2010 И какво точно им е на идеите? С какво премахването превъзхожда изключването на ABS освен ако колата не се прави за писта? Ако утре реши че не го кефи без ABS? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #11 Отговорено 16 Октомври, 2010 (Редактирано) При автомобили с ABS, разпределителя на усилието е самия ABS.щом е така, не се знае как би спирала колата без АБС... както казах моята няма АБС, а разпределителя на усилието не ми работи, подава много налягане към задните колела и при определини условия блокира задните гуми и завърта колата!та незнам ако се махне АБС-а дали няма да се получи същия ефект, зависи как е настроена системата, колко да пуска напред колко назад... ако е настроена по "агресивно" и пуска поваче налягане назад което АБС-а да редуцира при блокиране на колелата, без АБС ще завърта... Редактирано 16 Октомври, 2010 от sa6o46 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #12 Отговорено 16 Октомври, 2010 Карал съм доста с изключен ABS, спира си нормално като кола без ABS. Регулирането е механично а не електронно. Ако се маха ABS системата, тогава е задължително да се слага регулатор, иначе задните ще блокират преди предните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #13 Отговорено 16 Октомври, 2010 колега, изключвай бушона и изобщо не се притеснявай, аз от една година карам така и нямам никакви проблеми със спирачката. само дето ми свети лампата на таблото, но не й обръщам внимание. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #14 Отговорено 16 Октомври, 2010 Мойта мисля че има разпределител на налягането като я оглеждах,независимо че има abs,тъй че и да не работи тази екстра по спирачната система няма разлика в дейноста и! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lubo_90 0 #15 Отговорено 16 Октомври, 2010 Какви идеи давате просто не е истина, ама то май си е нормално за БГ. Колега каква е идеята зад махането на АБС-а ако не е тайна? Имаш прецакан датчик и те дразни че свети лампата ли? Ако си решил да го правиш, поне го направи като хората и разкарай цялата система. Не е нещо сложно, правено е преди, просто иска играчка, време и пари ако няма да си го правиш сам.Баща ми решил че мн по мудно спира с тоя АБС и като цяло не му харесва (свикнал е без АБС) Нищо му няма на датчика иначе Доколкото разбирам от колегата мишо да махам бушона и да се наслаждавам на лампичката Други има ли с махнат АБС ? Пишете как се отразява на колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #16 Отговорено 16 Октомври, 2010 Какво ще рече по-мудно? За да се включи ABS-a значи има блокирала гума, и как като изключи ABS ще стане по-малко мудно? И вече писах, че с изключен ABS си е същото като да нямаш по принцип ABS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lubo_90 0 #17 Отговорено 18 Октомври, 2010 Благодаря все пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове