Борислав 23 #1 Публикувано 14 Октомври, 2010 Ще ми е нужен савет от компетентни хора.Захладня и колата ми взе да гори доста на Газ на бензин незнам несъм я засичал, но на газ ми дава разход 17-18л на 100км смесен разход което е адски много.Забравих колата е с газов инжекцион.Като се има на предвид че до сега е давала разход 11-12л на сто смесен разход. И да се знае че колата е автоматик съгласен съм че автомата си качва по голям разход но чак толкова.И на ден два ми светва чека откача акомулатора за 5 мин и после се занулява и пак така. Вчера ходих до газаджията и смених всички филтри на газовата оредба и вдигнахме диаграмата с 5% но смятам да е вдигна и още с 5 или 10% че ми се струва бедна сместа и сондата неможе да отчете изгорелите газове и затова май свети чека, преди малко смених и въздушния филтър и сега ще видя колко ще даде като разход.Интересува ме ако вдиган с тези проценти диаграмата дали ще качи разхода или това зависи колко ми тежи крака. Чувал съм че е по добре да е отпусната газта от колкото да не стига че се получава обратен ефект не върви а гори. Ще съм благодарен на всеки отговор.Че ако ми гори толкова по добре да си я карам на бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #2 Отговорено 14 Октомври, 2010 (Редактирано) Ако не дадеш грешката, само ще гадаем! Моли се да не е Р0300! Кога за последно е правен реглаж на клапаните и в какво състояние бяха ? На бензин как е? Редактирано 14 Октомври, 2010 от Fiend Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #3 Отговорено 14 Октомври, 2010 Абе вия тия клапани напоследък ще ги набедите и за гладът в Сомалия.....и моята кошница си лепи редовно 17 градско а е в перфектно здраве....човека е сменил филтри туй онуй да я покара и така....смяната на въздушния филтър при мен поне се отразява невероятно положително върху разхода.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #4 Отговорено 14 Октомври, 2010 За клапани едвали ще има проблеми с клапаните защото колата си работи перфектно и газовата е сложена юли месец и да са навартяни около 10000км.За реголиране несъм ги реголирал не съм видял причина за да ги реголирам двигателя си работи идеално и няма никакви шумове от клапаните дори когато е студена колата се кара с масло пълна синтетика за високо оборотни двигатели за цифрите ще ви излъжа какви бяха ама не го пипа изобщо за 10000км.А относно светенето на чека като монтираха газовата почна да ми светка чека и тези процедури с акомулатора и после пак свети отидох да е прочетем и показа грешка на ламда сондата пича ми обясни че газта е друго гориво и пи изгарянето не отделя толкова изгорели газове колкото бензина и затова свети чека овеличихме малко газта и се оправи и до сега и сега ми се трува че проблема е същия с светенето на чека ама пак се допитвам за съвет от хора които са имали повече опит с газови оредби.За разхода споредмен не е нормално 2,0-ка мотор да гори като 3,0-ка двигател някакси не е нормално. да гори с кило две повече от лятото да съгласен съм но с над 5-6л. вече е много. Чакам още помощ дали да овеличавам гаста или да си я оставя за сега така и да видя какво ще покаже след смяната на филтрите.Благодаря на момчетата за отговорите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #5 Отговорено 14 Октомври, 2010 Ако не дадеш грешката, само ще гадаем! Моли се да не е Р0300! Кога за последно е правен реглаж на клапаните и в какво състояние бяха ? На бензин как е?А каква е тази грешка Р0300? че да се моля. Най много ако е такава работата така и така се замислям да си сменя двигателя с тайп р - чето на акорда с 212коня като гори поне да гори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #6 Отговорено 14 Октомври, 2010 (Редактирано) P0300 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected - общо казано проблем с главата. Но за 10000км абсурд да я видиш въпросната грешка. Редактирано 14 Октомври, 2010 от Fiend Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #7 Отговорено 14 Октомври, 2010 Да ама ти поне не си светнал в жълто ! А и напоследък май станаха модерни тия клапани Ако колегата даде грешката ще бъде доста по-лесно.п.с. По-добре е да не я срещаш тази грешка на твоята кола. Общо взето гласи проблем с главата.ако не се стабили зира след смяната на филтрите ще ида дае прочетат и да видим какво ще излезе.На бензин си работи перфектно да чукна дършо до сега съм нямал никакви проблеми с колата вече три години даже болтче не съм отвъртял освен за профилактика. Дано да нямам такива проблеми с главата :lol: ;) :lol: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
x-ray 0 #8 Отговорено 15 Октомври, 2010 Провери си разхода на бензин и ако и там не е какъвто трябва(да се е повишил)обърни внимание на ламбда сондата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #9 Отговорено 15 Октомври, 2010 Сега засичам на газ и след това ще засека и на бензин да видим каква е там ситуацията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #10 Отговорено 16 Октомври, 2010 Вчера одари 20л на сто на друга газстанция .Днеска заредих на друга и засега е минала повече пробек да видим докаде ще стигне.За мен всичко идва от калпавите газстанции всички са го одарели на печалбарство, не е нормално на всяка да дава различен разход.Това какво показва че здраво си играят с пистолетите удрят в количеството здраво и това е. Онзи ден приказвах с един от пичовете който работи в Еко и какво ми вика те смениха налягането на на пистолета че станало студено и всички така правели ок, ама здраво разлика идва. преди съм зареждал макс по 30л и спира пистолета а сега заредих 35л и не смята да спира а ботилката ми е 40л.Тя колата пак си менава почти същия пробек с пълна ботилка самоче сега плащам повече газ а сигурно количеството вътре е същото като преди.Мошеници само кинти искат да вадят нестига че качиха цените а качеството е още по зле от преди бъкат яко графит в гаста и се запушват филтрите и съотношението пропан бутан гаранция не са както трябва ама живеем в България това е.Плащаш си и си мълчиш че няма на кой да се оплачеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
schnapps 22 #11 Отговорено 16 Октомври, 2010 Като те гледам колега ....значи да не се притеснявам с моите 16/100 на газ с палаво краче Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kristian_nk 1 #12 Отговорено 16 Октомври, 2010 (Редактирано) Колега,на теб по книжка ти дават 13 разход градско,което означава,че в София при по студено време отиваш на 15-16л. бенц,т.е. около 17 газ си е ок за твоя автомобил за градско,за смесен е малко относително,но ако е пак толкова,значи има нещо нередно А чека може да ти свети и от бедна и от богата смес,но това най добре си го вижда газаджията като се закачи с компа. Редактирано 16 Октомври, 2010 от kristian_nk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #13 Отговорено 17 Октомври, 2010 Като го гледам газаджията малко не се сеща на японските коли поне с такова впечатление съм останал.А относно настройките на газовия инжекцион за японските иска да се направи по прицизна настройка на диаграмата. Скоро приказвах с едно приятелче кадето кара на газ доста годинки и сам си настройва хондата при неговия газаджия и той ми каза че японските коли искат малко по финни настройки от колкото еевропейските коли. Имало съотношение на едно към четири ако не се лъжа в бензин гас в полза на гаста трябвало да е повече от колкото бензина за да дойде почти еднаква сместа на горивото и да не дава грешки компа на бензина.но това неможе да ми го обясни никой газаджия в окрага което го коментирахме с колегата. И затова се допитвам тука ако има компетентни лица да дадат повече инфо за по добра настройка на газовия инжекцион.Всички газаджии каво правят преди да ти пуснат газовия инжекцион записват бензиновия комп как работи и го записват в газовия комп, но какво се получава колата неработи както на бензин и е нормално споредмен защото бензина и гаста нямат нищо общо като горива макар че газта е с по висок октан няма как да работи като на бензин. и съм напълно съгласен с колегата че трябва да се овеличи газта за да има ефект като на бензина.А относно разхода мисля че ако не е реголирана както трябва колата ще гори повече от нормалното дали с бедна смес или с богата. Все пак е инжекция и трябва да се настрои по прецизно за да е както трябва.А засега от последното зареждане съм минал 60км с 10л газ и още не е свършила да видим докаде ще изкара, за сега е ок. до тук идва 16,6л на сто ако ми са правилни сметките, да видим до каде ще слезне разхода.За мен най вече идва всичко от газстанциите че здраво си дялкат в количеството. Чакам още мнения и препоръки какво друго може да се направи по въпроса с магданоза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 178 #14 Отговорено 17 Октомври, 2010 колеги има зимна и лятно съотношение на газта при зимното вдига разхода около 2/3 литра на сто от 1993 карам на газ и почнели октомври разхода от 10,5 а 12,5 смесен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #15 Отговорено 17 Октомври, 2010 Днеска е дозасякох на последната газстанция и познайте колко даде от 18-20л на 100км. слезе на 14-14,5л на 100км което е вече доста по приямливо.Знаех си че всичко идва от Газстанциите.Няма как да даде толкова драстичен разход.Сега продължавам да си правя пробите с реголиране на газовия компютар.Газаджията му казах че ще си хване беля с мен докато е центроваме както ми харесва.Тези дни се почва с вдигането на диаграмата и ще видим до каде ще стигне всичко с вървенето и разхода.Не че не върви на газ ама на бензин се осеща много повече палъра от колкото на газ.А всички викат че газовия инжекцион вървяк както на бензин за сега немога да се съглася с тази теза но ще се пробвам да е докарам поне да е горе долу като на бензин макар че не ми се вярва да провърви както на бензин, но ще видим.Ако има някой който знае колко трябва да е съотношението на газта за да дойде като на бензина да дава информация ще съм благодарен.Всякакви съвети са добре дошли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.ivanow 8 #16 Отговорено 1 Юли, 2011 Малко късно се включвам, но ако има развитие може да споделите. И аз се интересувам за съотношението, защото и моята не могат да я настроят и ми показва великолепни числа. И ламда смених и пак си гори, че повече и от колкото със старата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #17 Отговорено 2 Юли, 2011 Има една тьнкост при настройките на газ. Пускаш колата да работи на бензин и гледаш на лап топа колко милисекунди показват бензиновите дюзи. След това превключваш на газ и гледаш пак милисекундите на бензиновите дюзи. Времената на бензиновите дюзи като работи на бензин и като работи на газ трябва да са еднакви. Няма значение колко показват газовите дюзи. Игараеш си газовита горивна таблица докато се изравнят бензиновите времена при работа на газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове