Jump to content
Torque

Мнения и препоръки за Сивик 6-та генерация.

Recommended Posts

Потърсих из форума темите за Сивика 6-та генерация но пак ми останаха доста въпросителни относно тази модификация.Та към темата.В момента се нагърбих със задачата да търся заместител на нашата кола. Та финансите са около 4000 за кола. Една от колите която отговарят на това изискване е Сивик 6-та генерация. Гледах и 5-та ама малко стари почват да идват, не че на мен ми пречи, но такива са нарежданията отгоре. :D По разтърсих тук таме и ми изпаднаха следните оферти. (в автокъщи)1. Civic 1.6i SR -(англичанка хечбек) VTEC - 125 коня - 95 година - 4 ел.стъкла, ел. шибидах, климатик, леко снижена, регистрирана, не се кара от 1 година. цена: 3900лв на стъкло с възможност за по-малко. Проблема и е, че машинката на багажника нещо не иска да затвори иначе беше затворено но след като го отворих не искаше да закачи да се затвори.2. Civic 1.5 VTEC-E (англичанка хечбек) 90 коня. 98 година - 2 ел.стъкла, климатик, без шибидах, без регистрация. Цена: 3800лв. с възможност за договаряне.Проблема и беше, че тавана имаше някакво много гадно зацапване на тавана. Имах чувство, че е отрита с нещо ръждиво по тапицерията на тавана.3. Civic 1.4 (японка седан) 90 коня. 97 година - 4 ел.стъкла, климатик, без шибидах, пръскалки на фаровете. Цена: 4700лв. с възможност за договаряне.Добре изглеждаше. направи ми впечатление че след 1-2 минути работа на място и стрелката за температурата и се вдигна на половина. Но като пуснах парното и стрелката за 1 минута и падна на почти начално положение. Според джамбазина бързото загряване било характерна черта на японските автомобили.И трите не съм ги карал защото бях отишъл а оглед да събера информация.Според вас коя е по-добрия избор. Кой двигател е за предпочитане за 4/5-врат Сивик.(абстрахираме се от горепосочените коли)Която и да е от колите се смята да се постави Газов Инжекцион.Имам още един куп въпроси но нека да ми отговорите на тези после ще питам още. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка от колите които си изброил си има и + и - естествено зависи ти какво търсиш мощност или нисък разход :lol: ако тързиш нисък разход заложи на седана с 1.4 90 също и 1.5 втек-е ако искаш малко по голям разход и върможносъ за по бързо каране естествено 125 коня :D Наистина това което ти е казал човека за това че японките загряват бързо е така но тази която ти си видял явно трябва да и се сменя термостат които е 20 лв. :D Като цяло ако си вземеш хонда ще имаш малак разход на гориво няма да имаш проблеми с двигателя с гониди ест. зависи от стила на карането ти :D може да имаш проблеми със окачването но кои няма проблеми по тези пътища :D слабата им част са задни тампони. Определено сивика не е от наи безшумните коли в класа :D (на мен не ми пречи това) :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно колега забравих да спомена от каква кола карам в момента. Какъв ми е стила на карането и също така за какво ще се използва.В момента карам Голф 2-ка 1.6 карбуратор с газ 75 коня. Без грам екстра. Типа на карането ми е доста спокоен. Извънградско повече от 90-100 почти никога. В града колкото се може на по-висока предавка и съвсем малко подаване на газта. Като цяло много спокойно.Казваш най-икономичен е 1.4 мотора. Но интересува ме има ли сила тази кола когато се возят в нея 4 човека с багаж. Все пак на село ходим и все има какво да се разнася. Хубаво 90 коня но не и ли идва малко малко 1.4 мотора.За VTEC-E само хубави неща чувам но пък не мога да намеря сполучлива бройка.Някак си ме блазни този 1.6 VTEC. Все пак аз съм млад и ми кипи кръвта. Ама пък от друга страна трябва да е нещо което не гори чак толкова като се кара в умерен режим. Като цяло можете ли да споделите каква е разликата в разходите на тези 3-те мотора и съответно динамиката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами моята е 1.5 втек 114 извънградско м/у 5-6л/100км зависи от карането 1.5 втек тази която си гледал със сиг ще е най икономична има не лоша динамика на ниски обороти и ще се държи добре на пътя с 4 човека няма да ускорява като празна кола но няма и да спре :lol: 1.5 втек 90коня м/у 5-5.5 на 1001.4 90 6л./100 км 1.6 125 6.5-7л./100км :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А в града как варират разходите на тези 3-те двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложи по долу горе 3 литра :lol: и това е разхода :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то тогава най добре да търси Vtec-E които е 115к.с. Монтира се и в англичанките и в японските седани и хечове. Малко са зор за намиране ама според мен е най добрия компромис динамика-икономия!П.С. Би ли пуснал линк към обявата на седана 1.4 (ако има обява и си го видял по нея) че имам интерес!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не и чпонка седан 114 :lol: чудна е само да намери наистина някоя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нали това казах. Ама седаните така и така са кът та питам и за 1.4 да погледна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже сега виждам че във форума са пуснали един: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=52963Същия се продаваше юни месец в една автокъща във Варна за 3800лв. Тогава щяхме да я гледаме за приятелката ми ама тя се разколеба нещо с купуването на кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже сега виждам че във форума са пуснали един: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=52963Същия се продаваше юни месец в една автокъща във Варна за 3800лв. Тогава щяхме да я гледаме за приятелката ми ама тя се разколеба нещо с купуването на кола.

Много хубава кола :X

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло разхода не им е никак лош. Но пък с поддръжката как е работата. В смисъл има ли разлика в поддръжката на японския и английския Сивик.Те като двигатели са еднакви а доколкото виждам разликата е в едрогабаритните части. А окачването еднакво ли е?Горе долу цените на амортисьорите и пружините какви са.Чувам, че на английските Сивици им били проблем дръжките на вратите. Споделете от къде ги купувате нови, защото аз 1 път съм купувал за Голфа и то беше от Арарата. И примерно както на този сивик с развалената машинка за задния капак примерно колко струва.А примерно този първият Сивик който е от 95-та година каква според вас е реалната му цена. В смисъл 3900 малко са му много или аз така си мисля. Затова питам до каква цена бих могъл да го съборя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

примерно за него няма да му е по скапа от 20 лв 1 машинка за капака във форума винаги можеш да си намериш всичко на много по ниски цени от тези по магазините! Относно потдръжката мога да ти помогна само за японките. моята лично за 3 години и 30к километра като изключим малкото ръжда която има по купето (все пак я купих от Австрия) съм сменил 2 шарнира 2 накраиника 1 биелети които са по 30 лв парчето немисля че е много скъпо не е като голфа да се намират части и в магазин за 1 лев. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да отбележа, че частите на голфа, тези по "1 лев" :D дето каза колегата са само ментаци дето за нищо не стават. Каретата за тоя Голф са по 90 лева. Ама те и другите части не са и те от най-евтините. Та относно тая ръжда аз доколкото съм чувал, че до 5-та генерация Сивик имали проблеми, 6-та вече бил поцинкован и нямал такива проблеми. Та вярно ли е това нещо и като цяло имат ли афинитет към ръждясване (като едни други марки :D )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувам, че на английските Сивици им били проблем дръжките на вратите. Споделете от къде ги купувате нови, защото аз 1 път съм купувал за Голфа и то беше от Арарата. И примерно както на този сивик с развалената машинка за задния капак примерно колко струва.

Ти ако си харесал колата, едни дръжки ли ще те откажат. Да, чупят се на англичанките (за японските не знам, да кажат другите). ма се намират от колеги от форума, не са скъпи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Японкаааа" викнало ехото. Моят съвет е да погледнеш колата, която продава колегата (икономичният втек в 6 ген седан). Хем имаш Втек, хем икономия, хем японска сглобка, хем седан. Тези бройки са редки и се търсят. След като е колега ще ти даде да направиш 1 кръг и да прецениш как е вървежа !!!Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колата на колегата е хубава но има един малък проблем, че е от София а аз съм от Варна. Няма как просто да се получи тази схема с отиването и пробването, което е стар и изпитан метод. Също така съм ограничен с колите продавани във Варна, защото човека който е с парите не му се обикаля да търси кола. Което пък от своя страна е много лошо защото от Варна кола е винаги с едно 500 до 1000 лева по-скъпа от тези в София или където и да е в западна България.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загледах пак 3те варианта които си дал в началото, и видях друга алтернатива: цък колата е пак '95, но си има и подобрения. Цената е сносна. Заслужава си да я огледате !!!п.с. - пфф, въпреки, че пише регион Варна, отдолу пише, че колата е в Бургас. Все пак не е толкова много път, ако не е чак толкова голяма драмата, може да я видите. Като знам, че за да си купя моята кола навъртях 500км че и отгоре, тая ви е направо под носа :(

Редактирано от chris_barnes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се позагледах в трите ти варианта в първия пост. Да те питам за вариант номер две само надрания таван ли те отказа? Най вероятно това е от дамски токчета ама тапицерии има бол. Винаги можеш да смениш или претапицираш за не много пари. Видях че питаш и за ръждата. Шеста са двойнопоцинковани навсякъде с изключение на тавана, просто там са преценили, че не е необходимо. Аз много се кефя някой като види моята отдолу и каже- "ама тя много добре изглежда". С две думи няма да имаш проблеми с минимум поддръжка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко двойно и тройно са поцинковани, ама на моита има петънца точно отдолу на дъгите на калниците където се обръщат навътре към подкалника, както и едно на вратата на багажника, точно където е хванат долния спойлер, ама там как и да е че наистина има и дупка за болтовете на споилера и гума и се задържа вода, ама за долу няма оправдание, а колата е 00 набор. Така че си зависи от екземпляра и условията в които е карана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що пък, аз ходих да видя колата в Бургас (от София съм) - хареса ми и я взех. Ако тогава бях попаднал на такава 4-врата японка нямаше изобщо да се замислям, но нямаше и взех англичанката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...