razbiv 3 #1 Публикувано 3 Октомври, 2010 Здравейте колеги.От няколко дни съм собственик на 6 генерация Сивик купе с двигател д16у7 -1.6 -105 к.с.Винаги съм си мечтал за такова купе плюс swap с някакъв по мощен двигател.Въпросът е там че като я покарах няколко пъти и усетих как двигателчето работи безупречно,се замислих дали с този двигател не може да се направи нещо.Първо ми хрумна идеята за турбо кит,но не знам колко ще е удачно да се сложи на този двигател,и какво може да се очаква като конски сили,както и дали стоковите части ще издържат на натоварването,друго което работи във фантазията ми е дали не може да се сложи двувалова глава от някакъв по мощен двигател,но не знам каква глава би паснала.Всякакви съвети и информация за разработки на този двигател биха ми били от помощ.Това към което се стремя е максималното което може да се искара от този двигател.Някой може да ме посъветва да не се занимавам ,а направо да слагам някоя б 16 или б 18,,но това ще го преценя след вашите съвети. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 3 Октомври, 2010 (Редактирано) Човече, ти не знаеш ли че тоя двигател е уникален ? В стоков вид бие всйо наред та по темата: двувалова глава не може да сложиш. Турбо може на малко налягане. Спецовете по турбините ще кажат колко Честито за придобивката Редактирано 3 Октомври, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #3 Отговорено 3 Октомври, 2010 Двувалова глава МОЖЕ да си сложи, но целта не оправдава средствата. 2 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #4 Отговорено 3 Октомври, 2010 (Редактирано) Вярно ли че може ? Аз пък не знаех То ако иска и самолетен двигател може да си сложи, ама предполагам човека питаше без да изпада в някакви психарщени. И отново : вярно ли е че може :D Редактирано 3 Октомври, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #5 Отговорено 3 Октомври, 2010 (Редактирано) Ако някой знае как - нека опише с подробности как става razbiv Честито! Дано с тази имаш повече късмет.. Старата ако е в супер кондиция иначе бяга повече от настоящата в оригинален вариант Редактирано 3 Октомври, 2010 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #6 Отговорено 4 Октомври, 2010 Колега честито.Всичко е въпрос на сметки и колко ти е пълен джоба.Разработи няколко вариянта и прецени.Разпитай колегите с турбини, там филма е голям!Най-лесния вариант е да боднеш B18C5 или С6 и си 200к.с. фабрично!С турбо до 0.6бара и сток двигател спокойно отиваш на 180к.с на колелата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #7 Отговорено 4 Октомври, 2010 Вярно ли че може ? Аз пък не знаех То ако иска и самолетен двигател може да си сложи, ама предполагам човека питаше без да изпада в някакви психарщени. И отново : вярно ли е че може :P Абе мълчи си бе смотан, въпроса е дали може, а не дали ще е трудно.razbiv дай някоя снимка да я видим.п.п. старата каква ти е била, че тука подозирам че някой пак се изказа неподготвен 1 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #8 Отговорено 4 Октомври, 2010 (Редактирано) Лелеее, колега в една тема се оплакваше че форума ставал "все по-тъп от ден на ден" ама според мен е заради ей такова отношение като твоето. Дръж се по-нормално.А иначе втория въпрос е има ли смисъл, а третия има ли сметка. въпроса е дали може Редактирано 4 Октомври, 2010 от keel Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa666u 3 #9 Отговорено 4 Октомври, 2010 Здравей колега. Честита кола и много безаварийни и безпроблемни километри. Аз също имам 6та ген. купе с двигател D16Y5. Разглеждах по щатските форуми относно доработки на този двигател и в общи линии най-безпроблемния вариант е да го swap-неш с някой VTEC D16 или с B серия. Като алтернативен, по-евтин вариант можеш да смениш главата с такава от VTEC, входящите и изходящи колектори, компютъра и т.н. но си е доста разправия и накрая може и да не излезе по-евтино. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
razbiv 3 #10 Отговорено 4 Октомври, 2010 Благодаря колеги.Да разбирам ли че ако бодна едно турбо мога да постигна 180 коня на колелата с д16ъ7 ?Идеята за 200 коня фабричен двигател под капака никак не е лоша,но като че ли не ми се иска да пълня гушата на някого,още повече като въведат данък лукс догодина за двигатели над 150 к.с.Ако ще сменям целия двигател като че ли бих предпочел да е нещо под 150 коня,и чрез турбо да си набавя останалите коне.Доколкото съм чел двигателят б18б1,който е базов двигател на акура интегра 94-2001 е доста препоръчван за турбиниране.Ето и характеристиките * NON-VTEC * Found in: o 1994-2001 Acura Integra "RS/LS/GS/SE" (DC4/DB7) + Displacement: 1,834 cc (111.9 cu in) + Compression: 9.2:1 + Bore: 81 mm (3.2 in) + Stroke: 89 mm (3.5 in) + Rod Length: 137.01 mm (5.394") + Rod/Stroke Ratio: 1.54 + Power: 142 hp (106 kW) @ 6300 rpm & 130 ft·lbf (180 N·m) @ 5200 rpm + Redline: 6800 rpm + Rev Limit: 7200 rpm + Transmission: Y80/S80Въпросът е че този двигател трябва да се внася от америка,и от там ще дойдат един куп главоболия.Другия вариант е двигател от црв б20б B20B * 1996-1998 specs * NON-VTEC * Found in: USDM and JDM Honda CR-V, Honda Orthia * Displacement: 1,973 cc (120.4 cu in) * Power: 126 hp (94 kW)) @ 5400 rpm * Torque: 131 ft·lbf (178 N·m) @ 4300 rpm * Rod length: 137 mm (5.4 in) * Compression: 8.8:1 or 9.2:1 * Bore: 84 mm (3.3 in) * Stroke: 89 mm (3.5 in) * Redline: 6300 rpm * Fuel Consumption: City 9 km/L Hwy 14 km/LМисля че с този двигател мога да се снабдя сравнително по лесно.Пък и Бат Драго е показал каква разработка може да се направи.Преди съм карал сивик купе 5 генерация 101 коня,дори по едно време имах две такива.От сегашното купе съм малко по доволен като динамика на двигателя,макар на много места да се казва че разликата между д15б7 и д16у7 е почти никаква.Снимки ще гледам да кача тия дни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #11 Отговорено 4 Октомври, 2010 С подобни резултати, като на горепосочените, можеш да постигнеш и със Д16А9, ОБД-1, влиза в коша като у дома си, главата е двувалова, позволява турбо, спокойно ще изкара 170-180 на колелата, не че твоя не става де, но и цената е най-ниска за последващо оживяване, което също е от значение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RECS 2 #12 Отговорено 21 Декември, 2010 Колегата е прав един Д16А9 е доста добър вариант особенно с една турбинка надута на 0.6-0.7 става нещто много сериозно.И такъв двигател се намира по лесно,но все пак въпрос на личен избор . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове