Jump to content
ALEGKOL

Не може да запали след суап

Recommended Posts

Проблема е следния, в момента ми правят суап от d14a2 към d16b2, като двигателя със скоростната кутия и плуоските са монтирани заедно със ел. инсталацията, имобилайзера и комютъра(ОБД 2а) от d16-ката, но така и не иска да запали (стартера върти). Част от кабелите намиращи се в тъблото откъм шофьорската врата са заменени, тъй като бяха прокъсани (двигателя е свален от кола претърпяла страничен удър). Това което се знае за момента е, че еку-то работи и не дава грешки, както и е проверен и шоковия бутон (този който прекъсва подаването на бензин след катастрофа). Ще бъда признателен на всеки един колега, който се сблъсквал с подобен проблем и даде компетентно мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гасне ли имобилайзер лампата?15 и 16пин на някой ЕКУта за бензиновата помпа са разменени но това по спомен.драсни лично

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лампата на имобилайзера (с картинка на ключе) изобщо не светва при контакт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да светне и да загасне след определено време.Вижте там какво сте омешали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледаме ама не виждаме...няма ток на дюзите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главното реле щраква ли?Помпата чувате ли я?Може да сте объркали кабелите на делкото...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главното реле щраква ли?Помпата чувате ли я?Може да сте объркали кабелите на делкото...

момчета, всичко щраква...от шофьорската седалка напред всичко е от другата кола. тоест няма недоразумения по буксите.инсталация, мотор, комп, ключалка, ринг - всичко е преместено комплект...стартера върти, искра има. ток на дюзите - няма...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как да има като не ти работи имобилайзера?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как да има като не ти работи имобилайзера?

:D ми тъй де...въпросът е защо!?не е шоковият датчик. след удара има ли друго, което да изключи имобилайзера тотално?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а самия имобилайзер дет седи на контактния ключ сложихте ли го и дали му е закачена буксата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не претендирам да разбирам , но как сте вързали шоковия датчик към компютара на д16-ката при положение , че тя няма такъв датчик :D Също така двигателя ти д16б2 ли е или а2 ? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно имало и такъв двигател :) Но е супер рядък и главно се е слагал в Ровъри , за това делкото му е като на бензинов Роувъров двигател , а всмукателите са пластмасови . От темите дето прочетох това не е VTEC-ов мотор .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много наясно с 6-тите генерации но знам че имат чип в ключа и този чип се чете от Екуто.Клемореда с ключа сменихте ли го от другата кола на твоята?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По важното е ключа от коя кола е??Трябва ви от тази от която е ЕКУто.Но дори да не еот нея трябва да свети постоянно имобилайзер индикатора. А а ко сичко е ОК да изгасва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момчета, всичко е сменено по колата. четете внимателноот шофьорската седалка напред всичко си е нейното, включително и ключа и ключалката и ринга, дори шоковия бутон...да не говорим за букси, кабели, комп...ей, дори полуоските и тръбите на хидравликата са си нейните... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво като си ги сменил след като "лампата на имобилайзера (с картинка на ключе) изобщо не светва при контакт." ????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно имало и такъв двигател :) Но е супер рядък и главно се е слагал в Ровъри , за това делкото му е като на бензинов Роувъров двигател , а всмукателите са пластмасови . От темите дето прочетох това не е VTEC-ов мотор .

Аутодата показва, че се слага на Хонда Сивик 97-98 г. Двигателя е свален от Хонда Сивик, който на табелката си пише рама и съответния двигател. Отгоре на блока пише VTEC, в Аутодата пише VTEC. Има шоков битон на всяка една Англичанка, включително и тази. Само не мога да разбера ти нещо заяждаш ли се или се пробваш да дадеш някакъв съвет?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колега не се заяждам , останах учуден какъв е този двигател , защото много от нас дори не са чували за него :) Предполагах че се бъркаш с д15б2 или д16а2 , които нямат шокови датчици :P Все тая , съмнявам се някой виртуално да може да ти помогне тука :P обърни се към колегата 1нет(Емо) той е доста на ти с инсталации , компютри и т.н. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега !Къде точно се намира шоковия бутон на англичанките - бих искал да знам за всеки случай

Проблема е следния, в момента ми правят суап от d14a2 към d16b2, като двигателя със скоростната кутия и плуоските са монтирани заедно със ел. инсталацията, имобилайзера и комютъра(ОБД 2а) от d16-ката, но така и не иска да запали (стартера върти). Част от кабелите намиращи се в тъблото откъм шофьорската врата са заменени, тъй като бяха прокъсани (двигателя е свален от кола претърпяла страничен удър). Това което се знае за момента е, че еку-то работи и не дава грешки, както и е проверен и шоковия бутон (този който прекъсва подаването на бензин след катастрофа). Ще бъда признателен на всеки един колега, който се сблъсквал с подобен проблем и даде компетентно мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема може да се окаже дори и от една незакачена маса някаде по купето ! Това от личен опит го знам и много изхабени нерви... ;Д

Колега изчетох темата, но предпочитам да си кажа изцяло мнението дори и да повтарям някои неща;

 

значи щом инсталацията от към компа си е неговата най-вероятно нее от там причината в кабелите за сигналите и тези към инжекторите ! (проверете все пак някаде пропусната маса някаде)

 

аз се сещам за 2 възможни проблема

1. допуснали сте грешка при натъкмяването на кабелите от лявата страна, незнам километража с приборите на коя кола сте сложили, но там може да е проблема от светенето на лампата с ключето, нищо че буксите от зад са еднакви !

2-ри проблем е по-сериозният относно +-совите и минусите към кутията на имобилайзера. Изобщо заради тоя имобил. може компа да неподава сигнал към инжекторите.... и към помпата също !

Главното реле си проверете отново всички кабели ли отиват там където трябва:D! просто тая работа с ОБД2а е голяма хуйня :P

значи : маса, главно реле, иммобилайзер :)

 

Например проверете с мултицета има ли първоначален сигнал към помпата, когато включваш на контакт и дали след това имаш сигнал когато почнеш да палиш /+12 V/

Измерете си инерционния датчик пак, махни му едната букса за секи случай.

за предпазителите по кутията мисля че не е нужно да казвам...

Само дано не сте обаркали някои + към имобилайзера, че е възможно да му стане нещо и там вече незнам... :P

и въпреки вс. аз бих тръгнал от начало и бих си проверил всички кабели към компа от всички датчици по всмукатела,делкото, сондата и т.н.... просто по метода на изключването , за да си сигурен после че да кажеш е остана това и това там ще е проблема.

айде толкова от мен :P

Редактирано от sound_master

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега !

 

Къде точно се намира шоковия бутон на англичанките - бих искал да знам за всеки случай

 

 

 

 

Точно зад средната конзола ..зад пепелника откъм краката на шофиора,можеш да го напипаш той е с гумен маншон отгоре и се пипа като бръкнеш отстрани на конзолата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Проблема може да се окаже дори и от една незакачена маса някаде по купето......................................2. допуснали сте грешка при натъкмяването на кабелите от лявата страна, незнам километража с приборите на коя кола сте сложили, но там може да е проблема от светенето на лампата с ключето, нищо че буксите от зад са еднакви !............................

1. за съжаление всички маси за качени, както в двигателния отсег, така и под таблото.2. използваме неговото си табло, тоест и километража с уредите е сменен.пс:сандо, проверил съм работата свършена по колата няколко пъти. хуморът е неизбежен защото не менкам хонда мотори всеки ден...но и не се притеснявам да попитам когато нещо не се получава.единственият пропуск на всички ни е, че не сме пробвали дали колата изобщо пали след удара, на нейното си смачкано купе...затова и в началото попитах - освен шоковия датчик (като изключим човешката грешка) има ли друга система за сигурност, която да пречи на колата да запали в момента?и да - "лампичката с ключето" не светва изобщо. на други автомобили имобилайзера е изразен с различни иконки и тн...пределно ми е ясно, че проблемът с имобилайзера и проблемът с липсата на сигнал до дюзите е едно и също нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новото по проблема е, че имобилайзера си работи. Светва лампата с ключето (оказа се че просто е изгоряла самата лампа), разпознава ключа и пак не пали. Колегата 1net(Емо) ни посети (за което искрено му благодаря) и след неговата намеса изолирахме проблема до липса на подаване на сигнал от еку-то към дюзите (а има захранване 12V към тях).Презапоихме и релето за всеки случай. Към компа не са вързани ABS-а и SRS-а, което не означава че не би трябвало да запали след това. Изобщо чуденицата продължава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...