Jump to content
ilian83

Вулканизация на предна гума.

Recommended Posts

Здравейте колеги.В началото на лятото си купих чисто нови гуми за предни Dunlop Fastresponse 195/55R15.В момента са на около 4000км. вчера обаче едната предна гума се е пробила от някакво парче метал и имаше цепнатина около 1,5 см. точно в средата на протектора на контактната площ на гумата.Майстора гумаджия при който отидох каза,че не е никакъв проблем да я вулканизира и да си я карам така.Вулканизира,балансира и я монтира.Колата си е както преди не тресе не шуми реално няма разлика в поведението и ,но реших да попитам тук колко е сигурно да се кара с такава вулканизирана гума? Вулканизацията възможно ли е да се отлепи след време и да стане беля на пътя?Гумите са почти чисто нови и дадох за тях около 420 лв. за двете и никак не ми се изхвърлят на боклука,но от друга страна ако е опасно да се кара така никой живот не струва 400лв. за това питам по запознатите във форума да помогнат със съвет.Поздрави на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм около 2 години една Потенца като предна с обикновен "фитил" му викат гумаджийте ! Скорости от ... до ! :)Не го препоръчвам на никой !!!

Един ден , един френд гумаджия я скива и я направи както си трябва и каза че нема проблем и отпред да се кара ! Изтъркаля още 2 години !

Таа мисля нема грижи , ако е читаво направена гумата !

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какъв фитил говориш? Аз знам за лепенки и вулканизация?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какъв фитил говориш? Аз знам за лепенки и вулканизация?

колега не си играи с огъня сложи ги поне отзад говориш за 1,5 см вулканизация, аз не бих я карал предна тази гума

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля ,че няма проблем да се кара гума с вулканизация стига да е направена добре с качествени материали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че предните ти са изтъркани малко повече...дори и да не е така, прехвърли ги отзад...така че повредената гума да е задна. Ако те е страх да караш така...винаги можеш да и сложиш вътрешна гума...все още се продават по автомагазините предполагам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не мислиш ли вече за смяна на летните със зимни и си решаваш проблема ;) . Аз специално съм против особено за предна. Някои си карат и с тънката резервна но аз не бих, ще кажа и защо, не вярвам да караш със 60км/ч извън града и сега когато е влажно и мокро при разпадане на вулканизацията ще се получи доста сериозна ситуация, това все пак си е цепка не невинна дупчица като на iVo®o©KonOff от пирон или нещо друго тънко и аз съм карал с габар в задната гума цяла седмица но ми спадаше с 2-3 десети. Ако искаш да я караш или задна или както казаха колегите с вътрешна, май е най-удачния вариант. Както има един лаф като се знам какъв съм инженер ме е страх да ходя на лекар. Демек не разчитай на гумаджиите и вулканизацията в България ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...