Accord F18A 1 #1 Публикувано 1 Октомври, 2010 Здравейте колеги,Ще сменям изпускателния колектор на Акорда с такъв от Н23. Моя в момента е 4-1 а на Н23 е 4-2-1. След колектора съм купил мека връзка на 60 мм, резонатора ми е около 57 мм и назад съм намерил майстор, който да ми огъне и завари тръба на 60 мм. Проблема е че не мога да си намеря гърне с вход на 60 мм, което да не е спортно - проходно, защото не искам да ми надува главата постоянно. Искам да шуми само на високи обороти или въобще да не шуми, но да не създава голямо съпротивление. Чувал съм, че Ремуса е така, но не намерих в бг вносител или някой който продава. Дори и да намеря като гледах цената в сайта на фирмата и се одарих по главата. Моля за съвет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #2 Отговорено 3 Октомври, 2010 Вземи си проходно със заглушител Аз съм с такова и също с колектор 4-2-1 и съм доволен, когато е с тапата звука е нисък и плътен и не ти надува главата. Преди това бях със ОВХ двуцевка и на извънградско направо ставах като пиян Ако сложиш стандартно /сток/ гърне се губи смисъла от генерацията и колекторите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A 1 #3 Отговорено 3 Октомври, 2010 Благодаря колега, но съм чувал как звучат проходните с тапа- доста си бръмчат.Вече съм на възраст, не че ми е дошъл акъла, но имам деца и няма да им понася бръмченето /да не говорим за жената/.Мисля си, че ако намеря крайно гърне стандартно, но от по-голям мотор - на 60 мм няма да запушва и да обезмисля смяната на генерацията и същевременно ще има що годе нормален звук.В друг форум например прочетох, че ползват генерацията от мерцедес спринтер /била на 60 мм/ и я преправят да пасне на съответната кола. Нещо такова очаквах като съвет или някаква марка и съответно от къде да си поръчам като например REMUS.Всъщност ако си потърся втора употреба крайно гърне от Прелюд Н22А дали няма да е добър вариант. Би трябвало да е достатъчно отпушено щом върши работа при доста по-голям мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasko_esi 22 #4 Отговорено 7 Октомври, 2010 Здрасти колега ако си от Пловдив мястото където ще го намериш е след колелото на кукленско шосе(по посока с.Куклен) в дясно има едно локално (малко пътче) на края на което правят гърнета по твой избор и желание на какъвто размер искаш. Цената която ще ти излезе е около 60лв с работата. Аз ще правя мойто след седмица Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A 1 #5 Отговорено 7 Октомври, 2010 Благодаря колега. Да от Пловдив съм и се сещам за къде става дума. Преди години съм купувал от там гърне за ладата. Не изкара много, но сега може да са се ошлайфали. Ще проверя. Другия вариант е Ремус втора употреба но не се знае в какво състояние ще го получа а и са 3 пъти по-скъпи. http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=101&t=169540ето един пример. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ManiaK 390 #6 Отговорено 11 Октомври, 2010 ...но съм чувал как звучат проходните с тапа- доста си бръмчат.......съответно от къде да си поръчам като например REMUS....Проходните с тапа бръмчат само китайките които са за стотина левчета, ако си вземеш едно истинско гърне звукът е съвсем различен! Когато е без тапа колата се отпушва доста а кото се сложи тапата звукът става като сток! А светът отдавна не се върти само около Ремус! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gencho 33 #7 Отговорено 11 Октомври, 2010 ...но съм чувал как звучат проходните с тапа- доста си бръмчат.......съответно от къде да си поръчам като например REMUS....Проходните с тапа бръмчат само китайките които са за стотина левчета, ако си вземеш едно истинско гърне звукът е съвсем различен! Когато е без тапа колата се отпушва доста а кото се сложи тапата звукът става като сток! А светът отдавна не се върти само около Ремус!Колега дай някакви марки и модели за да се потърсят и да се види за какво става дума .Защото повечето хора се лутат и не знаем . А би било добре да има и поросветление за истински ауспуси.Преди седмица на тунелите на витиня ме надмина един Гръцки сеат ибиза звукът от тази кола беше уникално плътен при подаване на газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A 1 #8 Отговорено 13 Октомври, 2010 (Редактирано) За колегите от Пловдив, съветвам ви да не ходите в сервиза за успуси след колелото на Кукленско шосе.Гола вода са. Група пенсионери са се събрали и макар, че имат хубави машини не могат да работят.Тръбата ми на 60 мм има пет заварки щото не могли да я огънат, въпреки че като им оставях колата твърдяха че няма проблем. Отидох при тях, защото ми казаха, че могат да ми направят гърне на 60 мм. Верно направиха нещо, но не може да се каже че е гърне. Звука е ужасен като на Москвич 412 дефорсиран. Като погледнеш в изходящата тръба се вижда, че в гърнето няма тръба, а свършва до входа на гърнето и вътре е само една кухина с отвор за вход и изход на изгорелите газове. Не съм сигурен че има въобще някава вата.Така, че търся някакво свястно гърне на 60 мм, което да не шуми като спортно.От ръмженето не мога да разбера дали има подобрение във вървенето. Освен генерацията смених и колектора с 4-2-1 стоков от Н23. След сакса /двойката/ имам резонатор и след него е крайното гърне.След като си реша проблема с гърнето смятам да обърна внимание и на смукателния колектор от Н23, който чака в гаража. Редактирано 13 Октомври, 2010 от Accord F18A Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #9 Отговорено 16 Октомври, 2010 (Редактирано) Колега, поръчай си едно проходно гърне със заглушител от ибей, но да не е от най-евтините- има доста голям избор! Сложи още един резонатор на мястото на средното гърне и повярвай ми ще останеш доволен от звука! Тези които си слушал са били най-вероятно само колектор+права тръба и муфлер, при това положение ще бръмчат и ще се късат Както вече ти казах аз съм с 4-2-1 колектори, два резонатора и муфлер-водят го с титаниев накрайник+тапа. Звука е уникален и само като подадеш яко газ се чува плътен боботещ звук, а иначе до 3000 об. все едно си караш сток кола. Редактирано 16 Октомври, 2010 от Prelude98 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A 1 #10 Отговорено 16 Октомври, 2010 Добре колега ще послушам съвета ти. Така или иначе така не мога да го търпя.Какво ще кажеш за гърнетата, които продава колегата Jeepers Greepers?http://forums.hondabg.com/index.php?showto...52332&st=15 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
the stig 11 #11 Отговорено 17 Октомври, 2010 Добре колега ще послушам съвета ти. Така или иначе така не мога да го търпя.Какво ще кажеш за гърнетата, които продава колегата Jeepers Greepers?http://forums.hondabg.com/index.php?showto...52332&st=15Мен също ме интересуват тези гърненца нека някои който си е купил да сподели впечатления. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A 1 #12 Отговорено 24 Октомври, 2010 Някой знае ли разликата в диаметъра на входящите тръби на крайните гърнета на Акорд 96 г. 1,8 и същата година 2,2 в-тек?На мойта - 1,8 е 40 мм и входа и изхода. Питам, защото искам да си намеря гърне с по-голям дебит /пропускателна способност/ но все така добре обезшумено като мойто- оригиналното. Гледах клипове на правени Акорди с резонатори и с пура отзад и не ми харесва звука - прекалено шумни са. Ако някой има Акорд със спортна генерация, моля да качи клипче със запис на звука. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове