Radko 10 #1 Публикувано 23 Септември, 2010 Колеги всички стъкла си работят нормално с изключение на предна дясна врата. Като опитам да спускам стъклото то тръгва сваля се нормално около 10 см и после почва да забавя та почти спира преди да е стигнало средата.Не се опитвамда свалям още защото имам чувството,че ще спре и няма да мога да го вдигна. Какъв може да е проблема с това забавяне при пускане на стъклото?П.П Четох доста теми, но всичките за Сивик, моя Акорд е с дясна дирекция! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lubo_90 0 #2 Отговорено 23 Септември, 2010 Каква разлика да имат ел. стъкла на Сивик и Акорд. Все Хонда, все стъкло. Има вероятност да се е прецакало моторчето/повдигачите. Свали кората на вратата и виж за кво иде реч.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka_t 83 #3 Отговорено 23 Септември, 2010 Имах същия проблем със стъклото на шофьорската врата (само че моя Акорд е с лява дирекция) докато както си забавяше и дойде момента в който така си остана и... нито нагоре, нито надолу. Проблема според мен е някъде по механичните части - износване, изместване или нещо такова. Може да трябва просто реглаж, но... от това с което аз се сблъсках разбрах че "просто реглажа" не е проста работа (или поне ако ти го прави някой който си мисли че знае как се прави). Бих те посъветвал да намериш някой който знае за какво става въпрос и как да ти го оправи. Виждам че в профила ти пише, че си от София, затова мога ти дам координатите на човека при който аз ходих: Пламен Маджаров, тел: 0894310070. Надявам се телефона да е актуален. Лично аз съм много доволен (а доколкото се интересувах когато търсих майстор и още много други хора). Откакто отидох при него и ми оправи проблема не съм имал никакви ядове (вече 7-8 месеца). Преди да го открия обаче попаднах на един "майстор", който така ми оправи проблема, че после съм се връщал 10-ина пъти при него за да го оправя пак. Ако някой ти препоръча майстор в Павлово, до Ем-Комплект 33 - не те съветвам да ходиш.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #4 Отговорено 23 Септември, 2010 Винаги е добре, да пипа човек, който разбира, но можеш да погледнеш и ти. Свали кората на дадената врата и погледни какво се случва като сваляш стъклото надолу. Дали механизма е крив, и дали водачите не са накриво. Ако е нещо просто - можеш и сам да го остраниш Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #5 Отговорено 23 Септември, 2010 (Редактирано) Не сваляй корите Не бъзикай нищо ...проблема ти е в модула за управление на стъклата до ръчната ...сваляй го и разглобявай и ще видиш проблемаЗа да не се набутваш за нов цял модул можеш да направиш компромис и да изключиш едно от задните сгъкла за да си пуснеш предното, ако пък си навит да търсиш нов, щот стария ти е яко нагорял на тва гнездо , драсни ще ти дам телефон на човек ,който продава втора ръка -50- кинта!Механиката е адски здрава ,там няма какво да се преебе!!!п.п- следващата стъпка е въпросният елемент почти да се запали когато се опитваш да работиш с него...говоря от опит.... Редактирано 23 Септември, 2010 от акад.Едмундо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #6 Отговорено 24 Септември, 2010 Адски здрава друг път.Продал съм повече механизми отколкото калници! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #7 Отговорено 24 Септември, 2010 Залагам една каса бира че е от механизма ..........пращам бирата по Еконт както съответно искам и да си я получа .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #8 Отговорено 25 Септември, 2010 При мен проблема беше комплексен първо проблема идваше от това че стъклото се сваляше много трудно и се качваше по същия начин трудно го реших много лесно , просто си взех един спрей за смазване титаниев и проблема с трудните движения се оправи а отностно блока при ръчната той нагаря защото когато стъклото се движи нагоре или надолу и има някакво затруднение се получава товар който го поема ел блока при ръчната и съответно контактните крачета нагарят . за това със спрея пръскаш канала по който се движат стъклата и няма да имаш проблем а отностно ел.блока ако са ти нагорели много крачетата и не може да си сваляи стъклата аз лично с поялника и калай си направих контактни пъпчици и си реших проблема и така вече 1-година УСПЕХ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #9 Отговорено 1 Октомври, 2010 Проблема с ел. стъклата е решен. От МЕТРО купих спрей (силиконов), напръсках каналите на проблемното стъкло (а и на всички останали),след което раздвижих 2-3 пъти нагоре надолу и сега всички стъкла работят нормално.Ако модераторите преценят темата може да бъде заключена! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crisdim 0 #10 Отговорено 1 Октомври, 2010 Може ли да качиш снимка на въпросният спрей или някакво по-пълно име да дадеш. Ако питам в МЕТРО за силиконов спрей, дали ще се сетят за какво им говоря? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #11 Отговорено 1 Октомври, 2010 Отиваш в МЕТРО и там където са всички видове спрей-ове гледаш един сив (то си пише за гуми и уплътнения) струва около 7лв. Долу на него трябва да пише MOTIP Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozacc 13 #12 Отговорено 1 Октомври, 2010 Абе моето дясно също прави проблем,слиза много малко, но проблемът при мен е, че като слезе и не може да се качи. Като погленах м/у уплътнението и съклото видях, че е излезнало от релсата. Днес пробвах задните и за моите голямо учудване задно ляво падна до доло и до там...... Пръсках със спрей на Wurth ама нищо не става... Някой сервиз пак ще намаже.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gencho 33 #13 Отговорено 4 Октомври, 2010 Отиваш в МЕТРО и там където са всички видове спрей-ове гледаш един сив (то си пише за гуми и уплътнения) струва около 7лв. Долу на него трябва да пише MOTIPКакви са тези канали и релси.Моля обяснете за да си реша проблема и аз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #14 Отговорено 4 Октомври, 2010 Май няма акордеонист без проблеми с джамовете...свали кората и ще видиш каквото ти трябва.напръскай и може би ще постигнеш ефект...п.п-и фритюрник правен в Англия не бих си купил вече....камо ли кола.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozacc 13 #15 Отговорено 18 Октомври, 2010 А някой разглобявал ли е корите на вратите, днес погледнах за набързо. Не ми изглеждаше кой знае каква философия, но след като развих видимите болчета и след като кората не помръдна и мм се отказах. Някой може ли да обясни, акое е извършвал тази процедура за предни и задни, защото искам да ги отворя и да смажя хубаво механизмите. Пък и да оправя предното стъкло... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozacc 13 #16 Отговорено 18 Октомври, 2010 Хайде колеги, никой ли не е разглобявал корите на вратите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #17 Отговорено 18 Октомври, 2010 Ако си сигурен ,че си свалил всички болчета ,включая и тва на дръжката,което трудно се вижда...дърпай! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozacc 13 #18 Отговорено 18 Октомври, 2010 (Редактирано) Абсолютно всички видими ги разкарах. Но все стои доста стъбилно. Има едно отстрани, отпред има нещо като тапа, на дръжката за притваряне има 2, на тази за отваряне има 1. Други не видях. Долу до тонколоната е като заварена. Да не под плата с предпазителя на колоната да има и там някое болче. Редактирано 18 Октомври, 2010 от prozacc Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #19 Отговорено 18 Октомври, 2010 Аз съм със Сивик, но философията е следната - развиваш болтовете на дръжката, демонтираш и дръжката за отваряне, както и вс. останали видими винтове. След това облепваш върха на една широка права отвертка с хартиено тиксо (например) и я подпъхваш някъде между кората и металната врата - малко напъваш като с лостов механизъм и щипките около мястото се откопчават. Местиш отвертката по кората отстрани и отдолу и така откопчаваш всичките, после изваждаш кората нагоре. Тва е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #20 Отговорено 19 Октомври, 2010 Долу до тонколоната е като заварена. Да не под плата с предпазителя на колоната да има и там някое болче.На моето CRV се маха капака на високоговорителя(пластмасов е и е на щипки) и отдолу има още три винта. На Акорда не знам дали е така, но можеш да провериш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozacc 13 #21 Отговорено 19 Октомври, 2010 Благодаря колега, точно ти ми помогна. Няма болтове, но понеже каза, че капака е на щипки, реших да го дръпна. Та кората излезна заедно с него. Наистина не е кой знае каква философия и честно казано е добре измислено. При орела навремето като му разглобявах корите поради същия проблем се прецакаха доста голяма част от задържащите пластини, зашото е направено супер калпаво. Сега обаче остава проблемът с пропадането на стъклото. Смазах го, изпръсках един флакон смазка ама все долу остава.... не иска да се вдига. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #22 Отговорено 19 Октомври, 2010 (Редактирано) Моето предно, при пътника, започна да слиза трудно и още по-трудно да се вдига, докато спря долу. Проблемът беше в редуктора, ръжда, кал, абе спечена грес направо. Почистих, смазах и сега си е ОК.А на Ровъра(механизъма е абсолютно същия) имах счупена ос на "ножицата" и излизаше от релсите, докато падна напълно. Смених оста с болт и гайка.п.п. Провери ролките дали се въртят и движат свободно в релсите.Оппа, говоря ти глупости, т.е. не знам на Акорда ножица ли е механизъма или въже. Редактирано 19 Октомври, 2010 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #23 Отговорено 19 Октомври, 2010 Благодаря колега, точно ти ми помогна. Няма болтове, но понеже каза, че капака е на щипки, реших да го дръпна. Та кората излезна заедно с него. Наистина не е кой знае каква философия и честно казано е добре измислено. При орела навремето като му разглобявах корите поради същия проблем се прецакаха доста голяма част от задържащите пластини, зашото е направено супер калпаво. Сега обаче остава проблемът с пропадането на стъклото. Смазах го, изпръсках един флакон смазка ама все долу остава.... не иска да се вдига.Бе те доста колеги бяха сигурни ама...я си погледни модула за стъклата до ръчната и си реши проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozacc 13 #24 Отговорено 19 Октомври, 2010 Усукана ножица, това ми е проблемът. Разглобих и другата врата, зашото искам всички да ги смажа. Като сравних положенията на единя край с този на другата врата, веднага разбрах за какво идва реч. До сега се мъчих да го пооправя, подобрение има. Сега падне ли до долу, стъклото се качва, но му е малко трудно. Иначе мине ли средата тръгва като подгонена от ловец гъска. Пак ще се мъча да видим какво ще стане, дано се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове