Jump to content
Radko

Проблем с ел. стъкла

Recommended Posts

Колеги всички стъкла си работят нормално с изключение на предна дясна врата. Като опитам да спускам стъклото то тръгва сваля се нормално около 10 см и после почва да забавя та почти спира преди да е стигнало средата.Не се опитвамда свалям още защото имам чувството,че ще спре и няма да мога да го вдигна. Какъв може да е проблема с това забавяне при пускане на стъклото?П.П Четох доста теми, но всичките за Сивик, моя Акорд е с дясна дирекция!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква разлика да имат ел. стъкла на Сивик и Акорд. Все Хонда, все стъкло. Има вероятност да се е прецакало моторчето/повдигачите. Свали кората на вратата и виж за кво иде реч....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем със стъклото на шофьорската врата (само че моя Акорд е с лява дирекция) докато както си забавяше и дойде момента в който така си остана и... нито нагоре, нито надолу. Проблема според мен е някъде по механичните части - износване, изместване или нещо такова. Може да трябва просто реглаж, но... от това с което аз се сблъсках разбрах че "просто реглажа" не е проста работа (или поне ако ти го прави някой който си мисли че знае как се прави). Бих те посъветвал да намериш някой който знае за какво става въпрос и как да ти го оправи. Виждам че в профила ти пише, че си от София, затова мога ти дам координатите на човека при който аз ходих: Пламен Маджаров, тел: 0894310070. Надявам се телефона да е актуален. Лично аз съм много доволен (а доколкото се интересувах когато търсих майстор и още много други хора). Откакто отидох при него и ми оправи проблема не съм имал никакви ядове (вече 7-8 месеца). Преди да го открия обаче попаднах на един "майстор", който така ми оправи проблема, че после съм се връщал 10-ина пъти при него за да го оправя пак. Ако някой ти препоръча майстор в Павлово, до Ем-Комплект 33 - не те съветвам да ходиш.Успех :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги е добре, да пипа човек, който разбира, но можеш да погледнеш и ти. Свали кората на дадената врата и погледни какво се случва като сваляш стъклото надолу. Дали механизма е крив, и дали водачите не са накриво. Ако е нещо просто - можеш и сам да го остраниш :)Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не сваляй корите !!!Не бъзикай нищо ...проблема ти е в модула за управление на стъклата до ръчната ...сваляй го и разглобявай и ще видиш проблема!!!За да не се набутваш за нов цял модул можеш да направиш компромис и да изключиш едно от задните сгъкла за да си пуснеш предното, ако пък си навит да търсиш нов, щот стария ти е яко нагорял на тва гнездо , драсни ще ти дам телефон на човек ,който продава втора ръка -50- кинта!Механиката е адски здрава ,там няма какво да се преебе!!!!!!п.п- следващата стъпка е въпросният елемент почти да се запали когато се опитваш да работиш с него...говоря от опит....

Редактирано от акад.Едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адски здрава друг път.Продал съм повече механизми отколкото калници!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Залагам една каса бира че е от механизма ..........пращам бирата по Еконт :) както съответно искам и да си я получа ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема беше комплексен първо проблема идваше от това че стъклото се сваляше много трудно и се качваше по същия начин трудно го реших много лесно , просто си взех един спрей за смазване титаниев и проблема с трудните движения се оправи а отностно блока при ръчната той нагаря защото когато стъклото се движи нагоре или надолу и има някакво затруднение се получава товар който го поема ел блока при ръчната и съответно контактните крачета нагарят . за това със спрея пръскаш канала по който се движат стъклата и няма да имаш проблем а отностно ел.блока ако са ти нагорели много крачетата и не може да си сваляи стъклата аз лично с поялника и калай си направих контактни пъпчици и си реших проблема и така вече 1-година УСПЕХ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с ел. стъклата е решен. От МЕТРО купих спрей (силиконов), напръсках каналите на проблемното стъкло (а и на всички останали),след което раздвижих 2-3 пъти нагоре надолу и сега всички стъкла работят нормално.Ако модераторите преценят темата може да бъде заключена!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да качиш снимка на въпросният спрей или някакво по-пълно име да дадеш. Ако питам в МЕТРО за силиконов спрей, дали ще се сетят за какво им говоря?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш в МЕТРО и там където са всички видове спрей-ове гледаш един сив (то си пише за гуми и уплътнения) струва около 7лв. Долу на него трябва да пише MOTIP

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе моето дясно също прави проблем,слиза много малко, но проблемът при мен е, че като слезе и не може да се качи. Като погленах м/у уплътнението и съклото видях, че е излезнало от релсата. Днес пробвах задните и за моите голямо учудване задно ляво падна до доло и до там...... Пръсках със спрей на Wurth ама нищо не става... Някой сервиз пак ще намаже.... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш в МЕТРО и там където са всички видове спрей-ове гледаш един сив (то си пише за гуми и уплътнения) струва около 7лв. Долу на него трябва да пише MOTIP

Какви са тези канали и релси.Моля обяснете за да си реша проблема и аз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май няма акордеонист без проблеми с джамовете...свали кората и ще видиш каквото ти трябва.напръскай и може би ще постигнеш ефект...п.п-и фритюрник правен в Англия не бих си купил вече....камо ли кола..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой разглобявал ли е корите на вратите, днес погледнах за набързо. Не ми изглеждаше кой знае каква философия, но след като развих видимите болчета и след като кората не помръдна и мм се отказах. Някой може ли да обясни, акое е извършвал тази процедура за предни и задни, защото искам да ги отворя и да смажя хубаво механизмите. Пък и да оправя предното стъкло...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде колеги, никой ли не е разглобявал корите на вратите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си сигурен ,че си свалил всички болчета ,включая и тва на дръжката,което трудно се вижда...дърпай:worthy:!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно всички видими ги разкарах. Но все стои доста стъбилно. Има едно отстрани, отпред има нещо като тапа, на дръжката за притваряне има 2, на тази за отваряне има 1. Други не видях. Долу до тонколоната е като заварена. Да не под плата с предпазителя на колоната да има и там някое болче.

Редактирано от prozacc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със Сивик, но философията е следната - развиваш болтовете на дръжката, демонтираш и дръжката за отваряне, както и вс. останали видими винтове. След това облепваш върха на една широка права отвертка с хартиено тиксо (например) и я подпъхваш някъде между кората и металната врата - малко напъваш като с лостов механизъм и щипките около мястото се откопчават. Местиш отвертката по кората отстрани и отдолу и така откопчаваш всичките, после изваждаш кората нагоре. Тва е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Долу до тонколоната е като заварена. Да не под плата с предпазителя на колоната да има и там някое болче.

На моето CRV се маха капака на високоговорителя(пластмасов е и е на щипки) и отдолу има още три винта. На Акорда не знам дали е така, но можеш да провериш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, точно ти ми помогна. Няма болтове, но понеже каза, че капака е на щипки, реших да го дръпна. Та кората излезна заедно с него. Наистина не е кой знае каква философия и честно казано е добре измислено. При орела навремето като му разглобявах корите поради същия проблем се прецакаха доста голяма част от задържащите пластини, зашото е направено супер калпаво. Сега обаче остава проблемът с пропадането на стъклото. Смазах го, изпръсках един флакон смазка :) ама все долу остава.... не иска да се вдига.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето предно, при пътника, започна да слиза трудно и още по-трудно да се вдига, докато спря долу. Проблемът беше в редуктора, ръжда, кал, абе спечена грес направо. Почистих, смазах и сега си е ОК.А на Ровъра(механизъма е абсолютно същия) имах счупена ос на "ножицата" и излизаше от релсите, докато падна напълно. Смених оста с болт и гайка.п.п. Провери ролките дали се въртят и движат свободно в релсите.Оппа, говоря ти глупости, т.е. не знам на Акорда ножица ли е механизъма или въже.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, точно ти ми помогна. Няма болтове, но понеже каза, че капака е на щипки, реших да го дръпна. Та кората излезна заедно с него. Наистина не е кой знае каква философия и честно казано е добре измислено. При орела навремето като му разглобявах корите поради същия проблем се прецакаха доста голяма част от задържащите пластини, зашото е направено супер калпаво. Сега обаче остава проблемът с пропадането на стъклото. Смазах го, изпръсках един флакон смазка :) ама все долу остава.... не иска да се вдига.

Бе те доста колеги бяха сигурни ама...я си погледни модула за стъклата до ръчната и си реши проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усукана ножица, това ми е проблемът. Разглобих и другата врата, зашото искам всички да ги смажа. Като сравних положенията на единя край с този на другата врата, веднага разбрах за какво идва реч. До сега се мъчих да го пооправя, подобрение има. Сега падне ли до долу, стъклото се качва, но му е малко трудно. Иначе мине ли средата тръгва като подгонена от ловец гъска. Пак ще се мъча да видим какво ще стане, дано се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...