ivelin85 116 #1 Публикувано 19 Септември, 2010 Здравейте колеги преди дни реших да си сменя маншона на външното каре и за мое учудване карето беше заварено за полуоската(колата-Сивик 97г D14 A8).заварката не е от най-добрите,та въпросът ми е това фабрично ли е или някой ''МАЙСТОР'' е се е развихрил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #2 Отговорено 19 Септември, 2010 Някой пишман майстор се е вихрил. Само ми е интересно как си завивал досега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivelin85 116 #3 Отговорено 19 Септември, 2010 ами нямал съм проблеми със завиването Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #4 Отговорено 19 Септември, 2010 Дай една снимка да го видим ако не ти е проблем. Такова нещо не се вижда всеки ден, на мен поне ще ми е интересно да видя докъде стига въображението на българския майстор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #5 Отговорено 19 Септември, 2010 заварката не е от най-добрите, ами нямал съм проблеми със завиванетоЗначи все пак заварката е направена добре.. :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivelin85 116 #6 Отговорено 19 Септември, 2010 внос от Холандия е тук в БГ никой не я е пипал а и вече смених маншона.Другото ми каре трака нещо когато го сменям ще пусна един пик за тези които не ми вярват Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivelin85 116 #7 Отговорено 19 Септември, 2010 представи си едно каре,аиде сега пробвай да го изкараш от оста има три заварки(които са направени да не излиза от полуоската,което пък няма нищо общо със завиването)ако искаш снимка на каре мога да ти намеря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #8 Отговорено 19 Септември, 2010 Ужас. Тамошните техници са я карали бетер нашите.. И да, ако са заварили шлиците това няма общо със завиването, но той ms auto вече го каза де Май ще стигнеш до смяна на оста до вътрешното каре... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #9 Отговорено 19 Септември, 2010 Мдаа разбрах къде е била заварката, е не е голям проблем полуоски като за твоята се намират навсякъде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivelin85 116 #10 Отговорено 19 Септември, 2010 вече ако се сменя карето ще трябва да ре среже заварката,аз като сменях маншона разглобих вътрешното каре и от там го вкарах,а полуоската си е здрава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове