Jump to content

Recommended Posts

Здравейте ! Нека някой който е махнал въпросната черна кутия да сподели как е решил проблема с вентилацията на резервоара.Става дума за 4ген сивик. Искам да го разкарам просто ми трябва мястото което това глупаво нещо заема.п.с. Въпросното нещо ако работи не би трябвало да имам вакуум в резервоара щом отворя капачката нали ?! (имам много вакуум)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига, има доста хора из форума дето карат без това нещо няма ли някой да сподели ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и мен ме интересува как се маха. Минават ми идеи като да сложа един маркуч на отдушника на парите който да излиза някъде по назад и да направа 1 2 дупки около който да сложа нещо еластично така че да стане като вентил и да правят леко налягане че не знам дали ми работи клапана при резервоара и да запуша маркуча в края така че парите да излизат през дупките когато има налягане а със махането на буксата на клапана ще е достатъчно за да не губи вакум когато реши да изгаря парите или/и запушването им

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ioan брат как го написа това бре на един дъх?Една малка дупчица 1или2 мм на капачката на резервоара ти решава проблема .Просто го затворете и изолирайте.chirenski не е вакум :dry: ,май си е чисто налягане .

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Абе не знам на мен докато не пробих капачката все издухваше прахта около нея.А не я засмукваше ,ма може.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно го изстрелях на един дъх без да се замисля ама не знам как :dry: , не ми се иска да пробивам капачката но може и да я прежаля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Из щатските форуми разправят, че просто оставят тръбата която идва от резервоара отпушена, следователно парите да си излизат в двигателния отсек, което мен не ме кефи. Мислех си вариант да закача на нея маркуч и да го изкарам някъде под калника. Дайте мнение как ви се струва идеята ?Фен, след като си продупчи капачката не миреше ли на бензин около колата ( като влизаш в нея ) примерно ? и колко голяма да е тази малка дупка ? :mellow:Някой да е пробвал с нова капачка дали пак го има това налягане ?Пак да питам ако канистъра ( цялата си система ) работи нормално това налягане пак ли го има ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа не мерише и няма налягане . Дупчица съм пробил 1.5 мм . и спря да фучи при отваряне.При двитателя не ме мноо кефи да излизат бензиновите пари но ако така са го правили Ок. Не твърдя че съм прав а споделям при мен как е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и мен не ме кефи да излизат при двигателя парите. Смятам да запуша тръбата която стига до щита и да пробия капачката. Ще пиша какво се е случило :mellow: п.с. посмейте се малко на моята простотия :)Днеска цял ден търся капачка която да продупча, но без успех преди 10тина минути викам да си отворя моята тема дето продавам разни останали части и какво да видя гърловина за резервоара с капачка на нея :) :) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:mellow::) :) Абе да питам, за какво го правите това? Само защото като отворите и смуче или издиша ли??? И при мен е така ама не ми пречи нещо незнам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз конкретно го правя защото карам на ГАЗ (айде убийте ме с камъни :mellow: ), изпарителя ми седи под това нещо (канистъра) и така трябва ми място да го стигам, пък и ме дразни как стърчи а не върши никаква работа :)

Редактирано от chirenski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...