Dragomirov 10 #1 Публикувано 9 Септември, 2010 Колеги, левия ми фар нещо спря да свети. Самата букса нещо ми прекъсваше и като я размърдах , за да даде контакт и направо ми се счупи в пръстите. Предполагам е нагрявало дълго там и пастмасата е заминала. Както и да е ... смених буксата ... излирах кабелчетата и я сложих. Сега същия фар свети доста по слабо от другия, а на дълги въобще го няма. Явно токовете не са ми както трябва. Дайте съвет или кажете къде се занимават с фарове някъде да я закарам да ми ги направят както трябва и да не се занимавам повече ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #2 Отговорено 9 Септември, 2010 Колега първо не си написал от къде си и следователно няма кой да ти каже къде да отидеш и второ според мен ще ти трябва човек занимаващ се с ел.инсталации, а не с реглаж на фарове. Ако в твоя град имаш познат "жикчаджия" и ти е доверен, върви при него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #3 Отговорено 9 Септември, 2010 Колега, вървиш по моя път Аз минах по точно тези стъпки - смяна на букса. Почна да свети леко, но пак беше зле. Накрая се оказа, че има слаба маса към купето. Ако ефекта е като на снимката, според мен и тебе това те мъчи. Незнам масата на прелюда къде е, за да те насоча. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #4 Отговорено 9 Септември, 2010 (Редактирано) Да, това важи за сивик с H4 стандард. Едната от трите клеми на крушката ако е "във въздуха" (на къси) ефекта е като на снимката горе... Пък за прелюда на колегата - на така зададен въпрос без много информация колегата горе доста изчерпателно е отговорил.. Редактирано 9 Септември, 2010 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragomirov 10 #5 Отговорено 10 Септември, 2010 От София съм колеги , забравих да напиша ... Значи да ходя да ми премерят токовете... Ефекта е като на снимката да ... дори още по слабо свети, а на дълги направо угасва По токовете хич ме няма ... не знам и аз къде е тази "маса", но ще кажа да проверят и това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #6 Отговорено 10 Септември, 2010 Не и, а най-вече това. Това, че си от София е добре да си го попълниш в профила за да знаем и за напред когато имаш нужда от помощ. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pe6o74 41 #7 Отговорено 10 Септември, 2010 Късата и дългата светлина са в отделни секции на фара и са с две различни букси. Провери да не си сменил местата на клемите след като се е счупила оригиналната букса. За сверяване ползвай другия(работещ) фар. Извади крушките и виж да не са по-мощни,отколкото трябва. Стандартните са 60/55 вата. Стапяне на букса е следствие от прегряване(по-мощна крушка или от не добър контакт). Трябва да намериш и отстраниш причината за проблема,а не само следствието. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragomirov 10 #8 Отговорено 11 Септември, 2010 Приключи се ... Явно е нагрявало от недобър контакт, а е светило така защото буксите са скапани ... Отидох, замериха ми с мултицета и ми сложиха хубава керамична букса и всичко си е ОК. Благодаря на всички. Имаше полезна информация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове