Jump to content
ReMeR

Crx-а

Recommended Posts

Абре можете ли да ми кажете каква се води моята хондичка (имам предвид пр Д15??) црх 1 ген 1.5 12в

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами нещо като номер на двигателя,да споделиш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами нещо като номер на двигателя,да споделиш?

И заглавие ,и питанката .Бе просто класика :) Значи твоята хонда се води CRX ,1 генерация 1500 кубика :) ,12 винтила резачка .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто не мога да го намеря каде седи.Казаха ми даже, че на самият двигател пише това, което сега ме интерсува, но тарсех, барсах, тарсех и нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EW4 би трябвало да е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EW4 би трябвало да е

На двигателя май няма да го намериш :) Ако е Ew .Източник тук :) EWThe final E-family engine was the EW. Displacing 1,488 cc (1.488 L; 90.8 cu in), the EWs were SOHC 12-valve engines. Early 3 barrel EW1s produced between 58 to 76 hp (43 to 57 kW) and 80 to 84 ft•lbf (108 to 114 N•m). The fuel injected EW3 and EW4 produced 91 hp (68 kW) @ 5500 rpm and 93 ft•lbf (126 N•m) @ 4500 rpm. The "EW" name was replaced by the Honda D series. In 1987 the EW (1, 2, 3, 4, and 5) was renamed to D15A (1, 2, 3, 4, and 5). It also received a new engine stamp placement on the front of the engine like the "modern D series" (1988+).EW1 1984-1985 Honda Civic/CRX DX(unlabeled)1984-1987 Honda CivicEW2 1984-1987 Honda Civic non-CVCC EFI (CDM)EW3 1985- Honda Civic/CRX Si non-CVCCEW4 1985-1987 Honda CRX Si non-CVCC1986-1987 Honda Civic Si non-CVCCEW5 similar to the EW1, Fuel injected CVCC 12Valve 4 Aux valves. A third throttle plate in the throttle body supplied intake air to a 5th injector which powered the CVCC ports, The rated power is different between the Civic and the CR-X the Civic makes 100 PS (99 hp) 5800 rpm 13.2 kg/m (9.7 lb•ft) torque @ 4000 rpm, the CR-X made 110 PS (110 hp) 5800 rpm 13.8 kg/m (10.2 lb•ft) torque @ 4500 rpm. Differences in power are largely down to a more efficient exhaust system on the CR-X it used a factory cast iron 4-2-1 extractor went through a catalytic converter further down the exhaust system and had twin exit tail pipes. The Civic had a short 4-1 design into a catalytic converter and single pipe exit. There was a revised intake manifold for vehicles produced in 1986 and 1987. The EW5 was only available in Japan. It came in the following models: CR-X 1.5i, Civic 25i Hatchback, Ballade CRi Sedan.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...