Donald 0 #1 Публикувано 17 Август, 2010 Здравейте колеги,Карам вече година и половина Сивик англичанка с двигател Д14А7 (със сменена гарнитура за 90к.с.). Обаче искам още мощ, особено при изпреварвания на дълъг път. Все пак карам най-вече градско в София и предпочитам разхода да не е твърде голям. Колата няма АГУ. Колебая се между смяна на всмукателен колектор и глава от д16з6, изпускателен колектор 4-2-1, еку, настройки и така нататък и пълен суап на двигателя с Д16з6. Разликата между двете интервенции ще ми излезе около 400-500 лв. повече при суапа при проверени от мен цени. Предполагам, че ще ме посъветвате за пълна смяна на двигателя, но все пак ми се иска да чуя повече мнения. Благодаря за вниманието Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #2 Отговорено 17 Август, 2010 прави я Mini-Me и като я насторйш ще си върви като сток d16z6 примерно че може и повечко по-евтино е и избягваш проблеми при продажба или пререгистрация на МПС... ако сложиш Д16з6 мотор ще трябва да ходиш да минаваш техно тест а не съм сигурен но може би ще ти поискат и да засилиш спирачките (да ги смениш с по-големи и задни дискове) а и тоя тест си е цифра до колкто знам между 400 и 600лв Според мен Mini-Me е по-разумното решение особено ако мотора ти е в добро здраве от към лагери и сегменти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Donald 0 #3 Отговорено 17 Август, 2010 Подозирах, че ще трябва смяна на спирачките, но не бях сигурен. Моторът ми си е в перфектно състояние и върви без проблем. От Омбре ми казаха обаче, че mini-me проекта ще докара 15-тина коня отгоре, не повече (Не знам дали са правили такъв мини-суап на д14). А това ми се струва далечко от д16з6 сток. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dzenky 296 #4 Отговорено 17 Август, 2010 Директен суап! 1 двигател повече цената е същата после ,ако искаш може да си метнеш подобренията! (вмсукател 150 лева , глава 200-300 , еку настроики 200 ,изпускател+генерация 500 лева и т.н. и т.н.) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #5 Отговорено 17 Август, 2010 Как го пресметна че Мини-мито ти излиза по-евтино? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Donald 0 #6 Отговорено 17 Август, 2010 Как го пресметна че Мини-мито ти излиза по-евтино?Казаха ми 1200 лв за мини-ми-то - труда + частите, а за д16з6 на едно място ми казаха 1400 лв - това без труда и евентуалното обслужване после Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #7 Отговорено 17 Август, 2010 Mini-me няма да излезе по евтино...ама...не знам и аз какво да те посъветвам. От една страна старият мотор остава и можеш да го продадеш да избиеш някой лев, обаче пък от друга - регистрирането е схема (все пак не е невъзможно). Май е по-добре просто да смениш мотора и да забравиш, щото иначе влизаш във филма, и голяма част от месечните ти приходи отиват там...Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #8 Отговорено 17 Август, 2010 (Редактирано) смукател - 140 глава - 250 еку - 200 инсталация- 200 делко - 130 сегменти - 120 лагери - 60 разни гарнитурки - 100 мини ми с основен ремонт: 1300лв Издухан д16з6 : 1400 лв. И пак ми говорете, че мини ми-то излизало по-скъпо. Не съм включвал консумативи, защото така или иначе са еднакви и все трябва да се сменят. Поста е една проста сметка, не искам да давам други мнения. Човека сам да си решава. Просто не приказвайте на изуст. Относно пък вървенето въобще няма да го коментирам ... няма много база за сравнения. и я някой да ми спомене какво точно може да се избие от д14-ка на части може би буталата да се разпродадат за пепелници. п.п. Само в Габрово ли генерация на 55мм (примерно) излиза ~150 лв (згъвана, а не заваряна). Гледам на всякъде някакви цени над 500 лв се споменават. Редактирано 17 Август, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #9 Отговорено 17 Август, 2010 Колега без да се замислящ започвай Mini-Me суап и като я довършиш ти пък ше имаш за продаване суап към пълна инжекция, който се търси доста било то от Д13 или д15ки. Едно че бързо ще го продадеш друго че и на добра цена... Ще имаш само разправий с майстори и няма да ти се налага да ходиш за технотест и после в кат за пререгистрация..... а и твоят плюс е че на д14-ката ти буталцата са малко по-леки с с малко по-плоски чела спрямо д15б2 и резултатът ще е доста приятен а ти самият няма да си познаеш колата П.С. От цялата процедура минусът е че ще започнеш да въртиш повече гуми и ще сменящ по-често гумите ШЕГИЧКА де ти си направи сметката щом от д13-ка изкараха 90+ коня на колелата и то без в-тек глава ..... успех с начинанията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #10 Отговорено 17 Август, 2010 (Редактирано) смукател - 140 глава - 250 еку - 200 инсталация- 200 делко - 130 сегменти - 120 лагери - 60 разни гарнитурки - 100 мини ми с основен ремонт: 1300лв това са доста занижени цени, особено за гарнитурите и сигментите, отделно за работа (ако не си я прави сам) още 300-400лв + настройките на динамометър цената става над 2000 п.п. ако наистина цената за генерация каквато казваш в Габрово е такава, ще мина да ми направят и мойта в наи скоро време Редактирано 17 Август, 2010 от rulemaker 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #11 Отговорено 17 Август, 2010 Последно моята ми излезе 120-130 лв . Отделно някакво гърне, ама то там си е по избор. и ако искаш резонатори + там колкото струват . Цените никак не са занижени, това че някой части могат да се купят на двойно по-високи цени не значи че човек трябва да го прави Работа не съм слагал, защото работа има и при смяна на двигател. Само дето там после пререгистрации , дооста по - висок данък и т.н. Също не виждам смисъл от "настройките на динамометър" при положение че колата не се предполага че ще е хипер дупер, а просто позасилена д14-ка. Просто както и да го гледаш няма как излезе колкото суап с д16. Като вземем на предвид че ще има отремонтиран двигател, а не някакъв здухан. Д16-ка ще е добре ама не и на тези пари дето я е намерил. На тая цена по - добре да додаде и да вземе б16 (от време на време изкачат на тънка лайсна). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #12 Отговорено 17 Август, 2010 На тая цена по - добре да додаде и да вземе б16 (от време на време изкачат на тънка лайсна).И само затова, че е B16 не може да попадне на "здухана" ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #13 Отговорено 17 Август, 2010 Писал съм б16 , не съм споменавал че е перфе. Ще е на същото дередже както и д16-ката, само пък там някой части са малко доста по-скъпи. Споменах го само като пример, да не засилваме човека на К20 Просто тези пари за д16-ка ми се видят много Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #14 Отговорено 17 Август, 2010 М....да. нека не го засилваме човека към C32B, че наистина частите са скъпи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #15 Отговорено 17 Август, 2010 тея глави в габрово защо винаги са най ефтинието набързо- http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=50600&hl=също и б 16ка няква под 3000 ня съм виждал във форума-да не говорим за обслужване и качване в купетосъщо и напоследък секи с б16 сменя лагери и тем подобни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #16 Отговорено 17 Август, 2010 Абе кой каквато оферта си намери, а и не е казано, че цената е финализирана ама ... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #17 Отговорено 17 Август, 2010 (Редактирано) Както казах цени всякакви , като има кой да дава лев. В габрово глави няма или поне не се продават прост пример: моята преди половин година дадох 280, след това някой си взе за 250 (не помня вече кой беше), а преди 2 месеца един от нашите взе за 200. Който иска може и за 1000 да си вземе глава, това си е негова работа. Ама никой не му е виновен после, че се е метнал на дебело. За б16 ... Дарко продаде няколко за по 2К по спомен, в момента има б16а1 за 1800 лв по обявата в доста добър вид се дава двигателя. Тука лятото беше изпаднал К20 за 3500. Абе човек като търси намира. Не става човек днеска решава че иска Втек, утре купува главата от първия кожодер и после да обяснява колко скъпо излизало. Нормално е да се сменят лагери. Която кола не се кара - тя не се чупи. Редактирано 17 Август, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R-Racing 86 #18 Отговорено 17 Август, 2010 (Редактирано) Колега лично мое мнение .. и 2те процедури са ми минавали през ръцете и да ти кажа и с 2те няма да е лесно ако си ги правиш сам ... 1) незнам твоя мотор с каква кутия е ама от нея доста зависи дали ще ти се подобри вървежа ако е някой умрялка и 2 глави да сложиш .. пак няма да си доволен ... - ако решиш да модифицираш твоята кутия това е друго но пак няма да е евтино ;)2) z6/9 мотора си е направен и изличслен в завода (по-добро от това НЯМА !) както трябва хем икономичен и бърз въз основа на тези и други фактори за които сам би се сетил... аз бих избрал смяна на целия мотор , кутия и.т.н.все пак 1.4 си е 1.4 квото и да го правиш си остава 1.4 отностно технотестове и регистраций ... има доста хора които си карат така без проблеми просто минаваш преглед при някой познат пък и повечете не се дупят да видят случайно дали това е твоя мотор или не ... пък си има застрахователи(няма да казвам имена) където за +30-40 лева направо ти дават стикера за преглед и забваряш Поздрави и успех Редактирано 17 Август, 2010 от R-Racing Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Donald 0 #19 Отговорено 18 Август, 2010 Благодаря за коментарите, колеги. На Б16 не ми се иска да се засилвам, защото си мисля, че разходът на градско в София ще е голям (макар 160 кончета да звучат много примамливо). Може и да бъркам тук де. Естествено, газ няма да сложа, щото някак се губи смисъла Не подозирах, че ще се налага още веднъж да се сблъсквам с хубавата БГ бюрокрация за технотестове, само за пререгистрацията знаех, но мислех, че е като предният път. Смяната (дали мини-ми или пълен суап) няма да го правя аз, защото нямам знанията, нито инструментите да го направя. Иначе, кутията ми не знам кой модел е, но предполагам че си е оригиналната за модела. За д16 1400 лв много ли са? То зависи и от състоянието предполагам.Разликата във вървежа между мини-мито и суапа голяма ли ще е? Все пак не търся да ставам самолет Благодаря за вниманието. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sl3000 24 #20 Отговорено 18 Август, 2010 Според мен по-добре пробвай двата варианта-просто намери някой с Д16З6 и друг с Д14 Мини Ми. Първия вид предполагам,че няма да е труден за намиране.С Д14 Мини Ми в София иначе е колегата civic86-потърси го и го помоли за съдействие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radeon4o 22 #21 Отговорено 18 Август, 2010 (Редактирано) Само за справка - във форума в момента се продава B16A2 (със скоростна кутия, ЕКУ и т.н) на 120 000км за 2000лв Мисля си, че това е нормалната цена за този двигател. Това, че има хора дето им търсят по 3000лв и чакат рибки е отделен въпрос. А относно темата - въпрос на вкус. Аз бих заложил на D14/D15 с VTEC глава заради по-ниските данъци, липсата на пререгистрация и заради това, че ще бъде след обстойно освежаване. Единственият минус е голямата играчка! Ако не ти се занимава с такива истории си купи един цял мотор и си реши проблема за отрицателно време И в едната и в другата процедура има риск нещо да не е както трябва, ама защо винаги негативизма трябва да надделява...Каквото и да правиш го започвай позитивно, а от там нататък - каквото Господ е рекъл. Айде...успех! Редактирано 18 Август, 2010 от Radeon4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #22 Отговорено 18 Август, 2010 (по-добро от това НЯМА !)Нещо не може да ме убедиш От завода са изчислени за някакъв клас коне и разход, вредни емисии и т.н. Ако това е целта на задачата определено няма как да е по-добро. Ама целта е друга и там нещата са много по различни Кутията е от значение, ама дори и със стоковата кутия на д14 пак върви повече от малкия втек (с неговата си кутия). То е ясно че колкото повече подобрения се правят ще се засилва колата. Въпроса е до къде ще спре човек. От наблюденията ми във форума филма като почне никога не спира Дали суап или модване сериите се доста след това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Donald 0 #23 Отговорено 18 Август, 2010 Да разбирам, че след качествено мини-ми колата ще върви повече отколкото суап на сток д16, така ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #24 Отговорено 18 Август, 2010 Да разбирам, че след качествено мини-ми колата ще върви повече отколкото суап на сток д16, така ли?Абсолютно вярно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #25 Отговорено 18 Август, 2010 Казаха ми 1200 лв за мини-ми-то - труда + частите, а за д16з6 на едно място ми казаха 1400 лв - това без труда и евентуалното обслужване послеДобре бе,а за тия пари не можеш ли направо да си купиш една 4ка хеч/седан видяла небето с гумите и да си имаш перфектен донор Компютър,всмукател,делко и све? И много части после за продаване или издаване.И от тях да си покриеш направата на миниме-то Аз лично това бих направил или по скоро ще направя като реша какво искам от колата. Чесно казано май вярно е по-добре миниме-то,защото после ще имаш един сервизиран двигател,а не случайно изпаднал,без документи и в неясно състояние.Да не говорим,че един "доброжелател" и ще ти писне после от полицай,глоби,съдилища.... А на миниме-то пак могат да се заядът,ама като няма как да ти премерят мощостта на мотора им казваш ако са двама да минат през аптеката за по гума и горе на баира,ако са повече-да си предценат кой по колко пъти може и пак да си купат гуми и на баира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #26 Отговорено 18 Август, 2010 Моето лично мнение е, ако търсиш кола, която да върви, продай англичанката, вземи си 4-та генерация сивик или црх, на които колелата не са виждали небето, па тогава мисли за миниме, кутии, компютри, бегачки и разни други.По мое мнение, англичанката не е добра база за развитие, още по-малко думичката спорт ми се върже. Лично мнение.Иначе съм твърдо за миниме-то, доста по-добре се получава от стоковите, при еднакъв бюджет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #27 Отговорено 18 Август, 2010 (Редактирано) Зависи какво целиш от колата... При 4ката можеш ли да говориш за комфорт или пък багаж като ти потрябва А и не подцелявай англишманката-в стоков вид има бая добра стабилност,предвид повечето немски кочини А и не брой фасовете ако я направиш с акъл.Е са-няма да направи 13-14 сек на 400 метра,но става за междуградско забавление Редактирано 18 Август, 2010 от necentrovaniq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове