Jump to content
paRADOx

Визуален тунинг No.6

Recommended Posts

Публикувано изображение

 

Това е изображението. Ограничения - няма (освен вашата фантазия :( ). Краен срок за предаване на работите Четвъртък 19 Август. Успех на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека само да изразя мнение! Под Визуален тунинг скъпи СъФорумци, не разбирайте само смяна на БОЯ и ДЖАНТИ. Визуалния тунинг сам по себе си говори какво означава. И за тези които са вложили много време за промяна на цялостния вид на колата са вложили повече труд от останалите, които правят лека козметична промяна. За да отговаря на темата ВИЗУАЛЕН ТУНИНГ една кола трябва да е наистина такава. Аз поне така го разбирам. Ако ще има състезание за Body Paint ще си напрвим отделна темичка нали така. Хайде сега всеки да се захваща за работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм абсолютно на същото мнение. И другото което е: "гласувам за еди кой си щото колата е най-изчистена, на мен ми харесва оригиналната визия на колата" на много хора им харесва отигиналната визия на колата но нали за това се казва тунинг. Като ще се тунингова да е цялостно а не само боя и джанти както се изказа колегата. Така, че отправям апел към колегите да влагат повече труд, а не да минават тънко за сметка на останалите. Не визирам никой конкретно, тунинга си е тунинг дори да се смени само боята но просто не е честно спрямо останалите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама вие искате колегите да оценяват по вложен труд. Няма как да стане. Убедем съм че даже повечето нямат представа колко труд е необходим за да се направи дадено нещо. Всички оценяват по външен вид. Коя кола ги кефи най-много. Визуален тунинг 5 потвърждава думите ми. :)Моята разработка беше с най-много добавени детайли, но се хареса само от 2ма :):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама колеги това да не е състезание по PhotoShop??? Всеки да дава предложения според възможностите си. Важна е идеята и крайният резултат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важна е идеята и крайният резултат.

Всеки вижда нещата по свои начин и го прави както на него му харесва Както казва колегата Парадокс няма ограничения ... не можем да ругаем някои които е сложил джанти и пейнт за 5 минути а ефекта от това се харесва повече на колегите ...Важна е идеята и крайният резултат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важна е идеята и крайният резултат.

Всеки вижда нещата по свои начин и го прави както на него му харесва Както казва колегата Парадокс няма ограничения ... не можем да ругаем някои които е сложил джанти и пейнт за 5 минути а ефекта от това се харесва повече на колегите ...Важна е идеята и крайният резултат.
Ясно,необходимо е да се насочи вниманието на гласуващите към определени критерии демек... ТРЯБВАТ ПРАВИЛА! По които дадена снимка да се допуска до гласуване, да се придържа към правила за задължителна част за Тунинг. И е Сега Времето да се предложат.ПО мое предложение:Задължителни части за смяна:1.Фарове2.Броня3.Маска4.Прагове5.Джанти6.СтоповеПо желание:1.Добавяне на графики/картини2.смяна облика на предния капак 3.Смяна на тавана(кабрио)4.Присаждане на части които не са дори на ХОНДА.5.БодиПейнт Казвам го за да направим още по добри колите за тунинг, както и интереса към темата да е основателен. Има уроци по фотошоп, щом можете да боядисвате ще можете и да присаждате органи на други коли. Предложете и вие Вашите мнение за да направим набор от критерии към които да се придържаме. Редактирано от STS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.

Редактирано от STS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е, че всеки си има виждане - независимо дали ще запази колата максимално близо до стоковия и вид или ще я промени тотално. Нали в край на сметка идеята е да я направим по-красива . Когато започнем да слагаме граници и изисквания се спира креативния процес =/ Пък и за забавление го правим всичко .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е, че всеки си има виждане - независимо дали ще запази колата максимално близо до стоковия и вид или ще я промени тотално. Нали в край на сметка идеята е да я направим по-красива . Когато започнем да слагаме граници и изисквания се спира креативния процес =/ Пък и за забавление го правим всичко .

Да считам ли, че с твоя креативен процес се е свършил? Ако не ти харесва Идеята, или мисълта за неизпълнимост пасувай и наблюдавай тези, които имат идеи за креативност.

 

п.с.

"да слагаме граници и изисквания се спира креативния процес", аз без граници видях какво можеш! НО с граници, мисля че трябва да покажеш какво можеш. Дори да ги надхвърлиш. Не мислиш ли?

Редактирано от STS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята започна добре, всеки път ставаше все по-хубаво и хоп 6то издание и почнахте да се карате вече. Оставете поне една тема чиста и красива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нишо подобно, просто знам, че съфорумците тука могат да правят хубави хонди и трябва да го покажат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз твърдо заставам зад мнението си, че не е задължително по една кола да се променят определни Х на брой части, за да се постигне хубав вид. Има коли, които са си красиви почти във вида, в които са излезнали от завода и само с леки промени се постига зашеметяващ резултат. Пример за това е JDM тунинга - всичко се запазва максимално близо до стоковия вид, като грим, подчертаващ красотата на жена . Не мисля, че добавянето на повече елементи и подменянето им е нужно особено когато не се разработва тематична кола. Наистина смятам, че твърдите изисквания са своеобразни граници, които пречат на идеята, която даден автор може да има за промените, които иска да въведе в дадена кола. Колега @STS, ако работим по тематична кола - граници има, но са много широки. Ако визираш в думите си последното ми произведение - аз казах, че това е личната ми кола и съм си я направил, както ми харесва на мен ;) Не съм целил да се хареса на всички. Нека просто продължим да си правим нещата, така че да ни харесват на нас, а състезателният елемент не мисля, че е особено важен, все пак не се борим за пари или награди, нито за някаква слава - всичко го правим за кеф ( поне аз го правя за кеф и разтоварване ) ПИйЗ! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да но... темата Виртуален Тунинг е нещо по различно. Ти може и в къщи да си сменяш цвета на колите за разтоварване. Между другото, последната ти кола има мн хубав цвят Похвално ;) НО всеки един може съвсем за 10 мин да се научи да си смени цвета на колата с фотошоп.Мисля, че ще можем да съберем 1 екип да тунинговаме общо 1 кола и нормално да я предствим пред Tuning.bg , Защото само ХОНДА няма в началната страница на сайта им. Състезателен елемент.... при мъжете, в работата, в играта винаги присъства и това нахъсва самото действие. Да не говорим как ФИАТ си тунинговат колите, и цапат на поразия, на боя можем да им се опрем. Но погледнете какво правят другите "колеги". Да не задълбавам до къде може да се развие темата "Виртуален тунинг" между форумите.

Редактирано от STS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредната "оср@на" тема....... ;) Аз си мислех че тези теми са си за нас, то се намесиха тунинг.бг, други форуми, екипи от разработчици........ луда работа.... Явно няма да успея да си пусна мойта кола да се работи по нея след това 6-то издание на темата.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Пичове предлагам ви да спрете да си ги мерите. Тук състезанието е следното дава се една снимка на кола и всеки който има желание и възможност работи над нея. После потребителите гласуват. И накрая пИчели само един. Няма нужда от това "ама тоя не бил смени джантите, ма на ония стоповете са оригинални". Тук всеки показва своето виждане за конкретната Хонда.П.С. Някои разбират визуалния тунинг и с лепенки по предния капак и калниците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно, че и само да я намръщиш е тунинг. Въпроса е съвсем друг. Идеята е, че на повечето хора им харесват оригиналните визии на колите и в такъв случай не виждам защо другите се трепят да сменят колкото се може повече детайли за да направят колата по-красива при положение, че някой смени само джантите или боята и после всички гласуват за него, а труда на останалите отива на вятъра. Просто не е честно спрямо останалите участници, а не че това е тунинг пък онова не е. Ясно е, че всеки си има виждане за тунинга и прави нещата както му харесва на него. Просто според мен това е мързелива работа само колкото да се отбие номера. Мислех си, че правим тези битки не само за кеф а за да видим какви други визии можем да докараме на любимите ни автомобили, а не да се кефим само на оригиналната визия. То е ясно, че тя е най-добра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички разработки до тук са уникални сами по себе си, и са различни от оригинала. Жалкото е че работите на някои от участниците които са вложили повече труд, нерви и време от останалите, наистина остават недооценени. За пример бих дал и работата на колегата STS, който е нов във форума, но наистина имаше желание за работа върху проекта и ми изпрати поне 10 разработки, като ме помоли да кача само последната, а именно ето тази:

Публикувано изображение

Сигурен съм че цялостната промяна на купето му е отнел много труд, но това че докарваше визията на Сеат не се хареса от повечето гласуващи, и явно обиден от недооценената му работа вече не участва в състезанията, което за мен е жалко....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краен срок за предаване на работите Четвъртък 19 Август. Успех на всички!

А къде се предават работите? :) Редактирано от ilias

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краен срок за предаване на работите Четвъртък 19 Август. Успех на всички!

А къде се предават работите? :)
На лично на мен. Или на пощата ми: radocar@abv.bg :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

paRADOx, на никой не съм се обидил. Само се опитвам да насоча в права насока целта на темата. Всеки един, ако се постарае да Обезобрази по хубав начин всяка една кола, ще има наистина една несравнима тунинг колекция от коли във форума. В 5-тата част.... 2 еднотипни колички с различни боички. Надявам се следващите разработки или следващата част, че ще бъде различна.И още няколко предложения: Нека този, на който колата му е избрана за най-тунинг - той да предлага кола за следващ тунинг или по желание да посочи някой от участниците. Или ако бъде избран 2ри пореден път на за най-добър тунинг да си предостави Избора за тунинг на кола на 2-рия след него. И Всеки един желаещ предварително да заяви своето участие.Вие сте!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@STS, то в шаха има по-малко правила отколкото в това нашето тунинг "състезание" ;D Верно, че амбицирането води до добри резултати, ама аз викам целта първо да бъде да направим красива кола, така че на нас ( на всеки автор ) да си му харесва, а след това да мислим затова дали ще я харесат другите. Иначе малко по-малко можем да изтунинговаме всички модели на хонда. Моята единствена молба е да се дават снимки с висока резолюция, а не неща от типа "снимах я с телефона в полунощ на улично осветление, докато вътре пайнерът святкаше в 28 цвята, включително и октарин" :D че тогава е бой на негри в тъмна нощ и много много не се получават нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1-во@STS, бяхме приложили "правилото" следващата задача да се задава от победителя, НО понякога победителя няма идея и казва "Който има хубава идея да пуска". В което не виждам нищо лошо.2-роПредлагам да спрете със споровете и да запазите добрия тон на темата, за да има състезание в крайна сметка. Ще е грозно ако трябва да спрем поредицата заради глупости.3-тоЗа да не съм офф, директно си пускам обработващата програмка :D Последните пъти все нещо става и немога да се включа, но вече няма прошка :P Спорен тунинг на всички колеги! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Имам малко off въпросчета на които ще се радвам да ми отговорите.1- Днес за първи път си изтеглих photoshop и сега чета, гледам и се пробвам да се науча да работя с него. Та да ви питам вие коя версия предпочитате. Аз изтеглих CS2 и CS3 и невиждам разлика м/у двете.2- След като добавя нови слоеве и не ми дава да си запаметя изображението в друг формат освен в PDF. Как да го оправя, защото като изтрия слоевете и ми се трият добавените неща?3- Абе на вас колко горе долу време Ви отне да се опознаете с програмата?Поздрави, надявам се и аз вече да се включвам в темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Photoshop се научих да работя случайно, гледайки един мой приятел придобих основата. След това, всичко останало научих сам с техниката 'проба-грешка'. Мисля че съм овладял не повече от 40% от възможностите на програмата. Смятам, че ако имаш търпение и желание, в рамките на няколко месеца може да се научиш и ти. Аз ползвам SC4. Разликите от другите версии не са кой знае какви. Просто има някои подобрения.Защо не ти дава да save-аш и в други формати, не мога да разбера?! Дай printscreeen на прозореца който твърдиш че има възможност само за PDF. Вероятно правиш нещо друго?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един колега сега ми прати сайт с уроци и почвам да се уча. Не само PDF ми даваше ама jpeg го нямаше. Единственото като картина беше gif. Вчера бачках с cs3, а сега с cs2 го нямам този проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CS5 е върхът =d Но като цяло няма кой знае какви огромни разлики между версиите. Като познания, които трябва да имаш, за да можеш да тунинговаш коли вирутално са - работа с леяъри, free transform, маски + селекции. Всичко това можеш в рамките на няколко седмици да го научиш, най-добре си дръпни 1 торент с уроци на Lynda.com, като гледай торента да покрива basics.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...