rollin 463 #1 Публикувано 9 Август, 2010 ЗдравейтеИнтересува ме дали някой е слагал или са му слагали газова уредба на тоя мотор, че като видях колко вакуми и чудо има направо се чудя дали е възможно....Някакви тънкости ако има, за да кажа на майстора като го карам за да си нямам разправии после с него...Ето това е колатаhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;#entry448737Всеки един съвет мисля, че ще ми е от полза... решено е да се слага газ за това няма смисъл да ме разубеждавате Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 9 Август, 2010 Първо не слагайте плочки А го направете с тръбички . и ги сложете максимално близо до клапите на смукача .Вакумите не ги пипайте ! въпреки че 14 маркучета са излищни ,а само си намерете място от каде да вземете вакум за изпарителя . б20А3 ли е маторя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #3 Отговорено 9 Август, 2010 (Редактирано) Днеска вдигнах капака и уж погледнах но забравих как завършваше номера....Утре ако се сетя ще погледна.А тези твъбички как се слагат? В смисъл през металната кутия на филтъра ли?То аз хич не му знам принципа понеже днеска даже не успях да сваля капака на въздушния филтър пп... то изпарителя е електрически и вакум дали му трябва? Редактирано 9 Август, 2010 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 9 Август, 2010 (Редактирано) Виш да ли има от зад перчати гайки ,и после разкопчай закачалките .След ''кранчето'' там дет се раздвояава газта в две маркучета ,водиш до кутията на филтъра .Нея я дупчиш /не капака !/ влизаш с маркучетата и от тръбата на зареждачката /по е широка си правите коленца .И ги слагате там дет ти казах .п.п Защо такъв изпарител си решил ? тука питам от любопитство Редактирано 9 Август, 2010 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #5 Отговорено 9 Август, 2010 мерси за съветитеДругия Понеделник по план е запазен час, ако има нещо друго ще пиша м-дувременно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K_ski 5 #6 Отговорено 12 Август, 2010 Не знам защо не трябва да се слагат плочки? Карах мазда с два карбуратаора 10 години на газ и смело мога да кажа че съм експериментирал всички варианти на газовите смесители. Най добре си вървеше с плочка с правилния вътрешен диаметър. слагането на правилната плочка не налага кавото и да било дупчене на карбуратури и кутия за филтъра. Колега, ако не си в час с газовите прочети повече или се довери на призната майстор, да не се ядосваш после! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K_ski 5 #7 Отговорено 12 Август, 2010 (Редактирано) Ако снимаш карбураторите без кутията за филтъра мога да те насоча към някоя плочка, Но за 2000 см2 две плочки с вътр. диаметър 36 мм на двата карбуратора ще правят чудеса, и не пипай никакви маркучета по карбураторите! Маздата ми вървеше чудно с плочки за някакъв модел на Нисан, ако карбураторите ти от горе са кръгли сигурно ще паснат и на теб. http://kachi-snimka.info/images/cqs1281636182o.JPG така изглеждаше Маздата без никакви дупчения! Редактирано 12 Август, 2010 от K_ski Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове