Jump to content
na zor sym

помагаите

Recommended Posts

Имам проблем с хондата ,значи симптомите са ми следните ;колата на празен ход си работи добре ,но когато я изрежа гърми в аспуха да знам това означава не изгорели газове ,така но проблема става по гаден когато тръгна колата при пускане на съиденителя започва да гасне няма тяга когато дам пълна газ просто забива за секунда почти спира и изведнъж се оправя и се изтрелва ,презапоих релето на бензиновата помпа напреди ми гаснеше когато загрееше така че вече не е от релето ,споделете какъв може да е проблема МОЛЯЯЯЯЯЯЯЯЯ,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимаш стробоскоп и правиш центровка на запалването!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да ама ако няма стробоскоп какво прави :dry::) .Тря си я зацепи там де и е мястото .Колега ремъка /ангр./ скоро ли го сменява или вчера и колата се усра .

 

Кой матор си на тая убавица седан ли е купе щое бе деба ? от каде си пиши моо се помогне .Абе бахти ника си измислил :)

 

п.п qko_honda_crx аз залагам първо на центровка после на делко давам каса бира ако не е това ама ако аз помага за нея /касата/ :lol:

 

П.п фен кат се приеба :lol: вондата се регистрира а ?

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах го същия проблем,значи провери си бензиновата помпа,дистр.капачка,палеца...и т.н,възможно е да не отива достатъчно гориво,помпата да ти прави проблем.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах го същия проблем,значи провери си бензиновата помпа,дистр.капачка,палеца...и т.н,възможно е да не отива достатъчно гориво,помпата да ти прави проблем.Успех!

[/quote -добре съгласен съм с че не ми достига гориво ,но ако е помпата нямали да се сдуха напълно ако е от нея ,значи по принцип не ми давате точен съвет от какво може да е ,то така мога да си сменя половината части на колата а налиу се сещате че никак не са и евтини частите на колата ,да ремъкът е сменян на скоро но си е зацепен правилно иначе въобше няма да запали колата както пише колегата по горе ,презапоено е релето на бензиновата помпа така че и от това не е ,остава да видя дистребутарната капачка и палеца че преди време имах там един проблем но това на заплата ,и горивният ще проверя ,значи нека пишат хора които са имали същият проблем а не може да е това може да е онова ,така и аз мога да предполагам до безкраи .иначе мерси за съветите и помоща пишете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега първо частите не са скъпи поне за мен или за цените на които си ги намирам .Второ акорд 87 има тамън ако не бъркам 7 мотора които са слагани и един с един ги няма .Напиши поне с кои двигател си .Делкото е или по точно там дет влизат двата вакума еко не е а16а1 там е един . Не се впрягай толко а пиши по изчерпателно кога се появи проблема при какви остоятелства щото съм имал почти идентичен проблем като твоя!!!Карбуратор или инжекция?

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прав е колегата шаман има доста двигатели тези години на мен ми се случи единият път като сменях ремака да объркам един зъб и колата си палеше и вървеше но до 5000оборота ако е двувалка и объркаш единият вал почва да гърми в карбораторите това ми се случи като си сглобявах мотора бях объркал вала към изпускателите тъи че провери си пак ремака как е зацепен има едни белези от вътрешния край на шайбата орентираи се по нея защото двигателя е наклонен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моторът 2000 кубика 12 v пълна инжекция модел ЕХ Аердек маи така я водят

Редактирано от na zor sym

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите ти го казаха по-горе...започни от центровката на разпределителния вал. Зависи от това на къде е прехвърлил зъби...гърми или в карбуратора или в гърнетата. Ако не ти затваря добре изпускателен клапан...също може да ти гърми неизгорялата смес в гърнетата...така че следващата ти стъпка трябва по моята логика да е замерване на компресия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моторът 2000 кубика 12 v пълна инжекция модел ЕХ Аердек маи така я водят

значи или а20а3 или а20а4 .Вчера говорих с един приятел на него му се сбъгясал комапа и по описание ,колата се държи по същия начин//а20а3//.Аз все още залагам на делкото . Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...