west bam 107 #1 Публикувано 5 Август, 2010 Така много се чудя защо като се пусне перката и трябва да спря някаде перката гасне като не е на контакт колата а температурата ако е да речем топло е висока не е ли опасно така някакъв проблем ли е или просто така си е сандартно за хонда мерси за отговорите колеги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #2 Отговорено 5 Август, 2010 Сигурно понеже при изгасен мотор антифриза не циркулира и перката и да остава включена след изгасянето му ще охлажда течноста която е в радиатора само ,пък на мотора пак ще му е горещо-поне аз така си го обяснявам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #3 Отговорено 5 Август, 2010 Според мен също е така, винаги съм се чудел защо има авто мобили които след като ги загасиш, перката им остава да работи след като антифриза спира да се върти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #4 Отговорено 5 Август, 2010 Че не е опасно е ясно,то като няма циркулация сс тия малки радиатори....Лесно ако не те кефи така моеш да го промениш-една жица от акомулатора до датчика за включване и си готов,ама смисъл няма.....Пък и най-много да ти умре акомулатора примерно.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrasIs7a 81 #5 Отговорено 5 Август, 2010 небой се и на моята е така.Гася колата и перката спира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #6 Отговорено 5 Август, 2010 Нормално е!Като изгасиш мотора,антифриза се разширява и отива в разширителния съд,след изстиване се връща обратно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #7 Отговорено 7 Август, 2010 Благодаря за инфото колеги значи да не се притеснявам чувал съм на някои коли има помпа която след изгасване на мотора продължава да варти олата пример винтиловите рена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове