Jump to content
west bam

Имам запитване за перката за охлаждането

Recommended Posts

Така много се чудя защо като се пусне перката и трябва да спря някаде перката гасне като не е на контакт колата а температурата ако е да речем топло е висока не е ли опасно така някакъв проблем ли е или просто така си е сандартно за хонда мерси за отговорите колеги :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно понеже при изгасен мотор антифриза не циркулира и перката и да остава включена след изгасянето му ще охлажда течноста която е в радиатора само ,пък на мотора пак ще му е горещо-поне аз така си го обяснявам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен също е така, винаги съм се чудел защо има авто мобили които след като ги загасиш, перката им остава да работи след като антифриза спира да се върти. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Че не е опасно е ясно,то като няма циркулация сс тия малки радиатори....Лесно ако не те кефи така моеш да го промениш-една жица от акомулатора до датчика за включване и си готов,ама смисъл няма.....Пък и най-много да ти умре акомулатора примерно.. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

небой се и на моята е така.Гася колата и перката спира :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е!Като изгасиш мотора,антифриза се разширява и отива в разширителния съд,след изстиване се връща обратно :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото колеги значи да не се притеснявам чувал съм на някои коли има помпа която след изгасване на мотора продължава да варти олата пример винтиловите рена :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...