Трънчо 275 #1 Публикувано 4 Август, 2010 Отдавна ми се въртеше в главата да сменя фаровете - хем по-добра визия, хем по-добро осветяване. Писна ми да съм сляп като къртица нощем, и взех въпросните ангели. И какво стана - от полусляп, станах напълно сляп... Че не пасват идеално - ок.. Че ринговете идват с голи кабели - ок.. Ама че не ми вършат работа вече е прекалено. Късите бият на 2 метра пред колата (образно казано, но са адски зле). Иначе светлината много добра, но при скорост над 30 км/ч е опасно да се кара на къси. Дългите са перфектни, но не върви да вадя очите на хората. Напасвах ги наново, мъчих се да регулирам "рефлектора" чрез въртене на ония 4 джиджавдки от задната страна на фара(като въртя внимателно да не ги скапя). Не помръдват... Ходих в сервиз на ДАИ, защото уж само там можело да ми ги регулират и само те имали специален стенд. Още като ме видяха се почна "Ооо на тия фарове не им разбираме..то няма да стане, тоя стенд не е за такива фарове (каквото и да значи това)..." Иии дефакто съм в задънена улица. Да не би да има някакъв чалъм който незнам? Моля ако някой има идея, да я сподели. Мерси предватирелно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #2 Отговорено 4 Август, 2010 Колега с оригиналните крушки ли караш ? По принцип на мен едната ми джаджа е счупена за регулирането и сега подпирам лупата.. сложна работа, но са регулирани горе долу. След като сложих ксенона доста се промени осветяването, но не е чак кой знае какво. Аз първо бях с оригиналните после сложих на осрам +90% и имаше коренна разлика в осветяването без да ги регулирам светиха много и след това вече ксенон, но сега ще трябва и за дългите че са много зле. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #3 Отговорено 4 Август, 2010 Карам с каквито са дошли фаровете - мисля че са обикновени но светят мн добре. Просто проблема е че светлината е отрязана прекалено близо.. Незнам ако сложа друга крушка дали ще се промени дължината на осветяване. Сега се сетих даже че имам снимки на къси и дълги. Ето ги и тях (на снимката с късите са прекалено жълти, но това е от телефона. Иначе светят по-бяло..Няма значение де) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TipoMan 15 #4 Отговорено 4 Август, 2010 (Редактирано) Да не би фаровете, които са взел, да са за ксенон?По принцип има малка разлика в рефлектора, пламъкът на ксеноновата крушка е по-голям като обем и е по-ярък в краищата си...Освен това защо не завъртиш самите фарове още малко нагоре. Дългите ми се струва, че също светят на-близо... Редактирано 4 Август, 2010 от TipoMan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #5 Отговорено 4 Август, 2010 (Редактирано) Просто си ги регулирай и мисля, че ще са ти добре. Тъпото е, че трябва да се сваля фара за да може да се регулира (или поне при мен няма място). На късите, от горната страна се върти по часовниковата стрелка и така лупата в горния край се прибира назад (т.е. се вдига снопа светлина) или от долната страна се върти обратно на часовника като така се бута лупата напред (пак се вдига снопа). Доста въртене трябва за да усетиш че се движи. Аз си поиграх една вечер и ги регулирах перфектно. Недъгави са тези лупи, но пък изглеждат добре Ако са Sonar на тях дори пише да не се слага HID (xenon), ама аз съм инат и сложих! Редактирано 4 Август, 2010 от vex Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #6 Отговорено 4 Август, 2010 Наистина много са забити късите моите светиха много повече още преди да сложа ксенона. Виж дали изобщо лупата се мести като ги въртиш ония джаджи за регулирането, защото може и да са счупени както при мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #7 Отговорено 4 Август, 2010 Благоваря ви за бързите и многобройни отговори колеги @ TipoMan - "Напасвах ги наново, мъчих се да регулирам "рефлектора" чрез въртене..." Под напасване наново, имах точно това в предвид. Вирих самите фарове нагоре, но нямаше кой знае какъв ефект. Нагоре са на макс..@ vex - Въртях ги и от горното и от долното. Бая повъртях, но нямаше дори и минимален ефект. Сигурно трябва още де, но ме е страх да не ги прецакам. Пък и за 5 минути въртене все 1 милиметър на стената трябваше да мръдне.. Забравих марката каква беше, но на тях пише че не е препоръчително да се слага ХИД-а.@ Pep0 - Не би трябвало да са счупени УЖ.. Чисто нови ги взех, но няма да се очудя да са прецакани фабрично. Като видях "маде ин Тайван"... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #8 Отговорено 4 Август, 2010 Те и моите уш нови бяха ама единия не се регулираше Като имаш излишни 80 лв слагай един ксенон на късите и ще се пооправи положението Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #9 Отговорено 4 Август, 2010 Те ако не са регулирани и ксенон да сложи няма да помогне Погледни наистина да не хлопа лещата в тялото на фара. И моите бяха нови, но на единия фар, дългите се измъкват от ставата за регулиране и пак така гледа на доло. Погледни и да не се е опряла лещата към ринговете и да не може да мръдне по-навън. Все трябва да може да се регулират ако не са се измъкнали от ставите за регулиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #10 Отговорено 4 Август, 2010 Ако са Сонар и са здрави имат доста мегдан надолу и на горе и мърдат осезаемо. Една от причините да не мърдат е да са се откачили или при преноса или при регулиране много са капризни ако си ги разкачил май трябва да се разкача отпред стъклото за да се презакачат. И аз също пробвах първо с обикновените халогенки но през нощта при мокро не се виждаше и затова се метнах на ксенон 5000 келвина цветна температураи резултата беше потресаващ. А ако все пак им няма нищо пробвай леко да врътнеш един от страничните болтове имам някъкав спомен че след това нещата започнаха да се получават. Пробвай само с десния че той е лесен за манипулация а левия го настроих като свлих казанчето за чистачките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #11 Отговорено 4 Август, 2010 Почвам да си мисля че са счупени или разкачени, което ме навява на мисълта че 100% ще трябва да ги отварям? А точно от това се опасявах.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #12 Отговорено 4 Август, 2010 Ако ще ги отваряш имаш варианта да смениш ринговете със CCFL - тези които се виждат и денем Ако отваряш може ли да те помоля да вземеш размерите на ринговете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #13 Отговорено 4 Август, 2010 Нямаш ядове. Ще ги взема, но като/ако стигна до отваряне..Че никак не ми се иска и ще се мъча да ги въртя още, барем чуят малко от малко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
W-POWERRRRR 3 #14 Отговорено 4 Август, 2010 мойте са същите-сонар.с нсенона светят като втората ти снимка,обаче падна голяма игра докато ги нагласим.после разбрах,че си е заслужавало.дълги не пускам изобщо,а оргиналните крушки ги изхвърлих веднага. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #15 Отговорено 5 Август, 2010 (Редактирано) абе хора регулирането и ксенона са две напълно различни неща! как така ще заместите нуждата от регулиране с ксенон? докато не насочиш снопа, няма значение какви крушки слагаш.иначе, тези врътки могат да се достигнат за регулиране и чрез отвертка с гъвкава снадка. във всеки по-напреднал сервиз имат купища такива инструменти. дори аз имам някаква гъвкава снадка в комплекта, 20тина см парче, но в един сервиз ми достигнаха регулиращите винтова със серия от твърди снадки, които помежду си имаха някакво гъвкаво магнитно захващаме, и цялото почва да се чекне във всички посоки..няма невъзможни неща... Редактирано 5 Август, 2010 от gin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gothic_fan 1 #16 Отговорено 5 Август, 2010 Малко не по темата но как така само в сервиз на ДАИ могат да регулират фарове? Във всеки читав сервиз я има такава услуга или аз не съм разбрал нещо..... А по темата, ако не успееш с регулирането, отварянето на фаровете не е голяма драма. Аз моите на сивика съм ги отварял оригиналните, после новите с лупите 2 пъти защото все ми изгаряха диодите... После на маздата ги разфасовак като си слагах диодни пръстени, с 2 думи няма нищо страшно. Успех и кажи какво е станало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #17 Отговорено 6 Август, 2010 Само в сервиз на ДАИ имало специален стенд.. Каквото и да значи това. А отварянето не е драма за човек който знае какво прави Тия дни бях малко по пътищата, но утре ще ги разкача и извадя, за да си поиграя хубаво. And may the force be with me Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #18 Отговорено 6 Август, 2010 (Редактирано) абе не знам какъв е тоя сервиз на даи... навсякъде където имат технически преглед трябва да може да ги регулират... регулират си се като нормални фарове. по 2 врътки за къси-дълги. едната врътка е настрани, другата за нагоре-надолу. Ако си въртял само на едната страна сигурно са се извадили и затова не мърдат вече.ако механизма е здрав и не са излезли от резбата не може да не се регулират, освен ако не си сложил друга крушка или пък наобратно ама това го изключвам като опция.мойте не се нуждаеха от регулиране -бяха си чудни. както се сещате са тайвански сонарчета. Относно ксенона и на мойте пише да не се слага хид ама си карам така 2-3 години вече и си светят все така чудно. Редактирано 6 Август, 2010 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #19 Отговорено 6 Август, 2010 Точно, че въртях внимателно както казах - и в двете посоки без да прекалявам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kras3n 5 #20 Отговорено 14 Август, 2010 И мойте енджъли бият в земята малко и отдавна се каня да отида в сервиз да видим те дали ще могат,защото аз немога да ги вдигна.Сложих ксенон,малко по-добре е,обаче ако се вдигнат,няма да имат равни ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashi 0 #21 Отговорено 20 Август, 2010 Така...имам и аз питане...аз имам вече ксенон...обаче...токущо си порачах нови фарове(до сега си карах с фабричните) с рингове,но ми казаха,че са за Н1 крушки...а аз не знам моите какви са(имам чувството,че моите са Н4)...Та въпроса ми е:има ли конкретен размер за сивик 98 ксенон или който каквото си сложе? тъй като съм момиченце и задавам безумни въпроси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #22 Отговорено 20 Август, 2010 Да, твоите са Н4, а по-масовите ейнджъли са Н1. Има и изключения, като моите, които са Н3, но не са толкова често. Ейнджъли с Н4 със сигурност не съм виждал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rommel 6 #23 Отговорено 20 Август, 2010 От моя опит с тези "лупи" научих следното. Първо взех ги от щатите и лупата не реже така като на снимката, а е почти равно с лека чупка в средата. С обикновени халогенни крушки не светят никак добре, ако искаш и в небесата ги вдигни, с +хх не съм пробвал. Въпреки, че пише no HID, аз "естествено" им сложих и положението е доста по-добре. Но само при услович, че са регулирани. Болтовете за регулиране изместват рефлектора/лупата по диагонал, а не само нагоре/надолу, налчво/надясно и си иска доста време и усилия. Въртях мноооого преди да достигна областта за регулиране, т.е. първо въртиш и то нищо не се случва. Така че колега върти и следи какво става с лъча и ... успех. След като близо година карах нерегулирани (забити в земята) и избягвах всячески нощно карана, една вечер седнах и ги регулира за няколко часа и доста нецензурни думи (особено за левия) и сега са пушка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashi 0 #24 Отговорено 20 Август, 2010 Добре и моите са от щатите и са за Н1 крушки,а аз имам ксенон с Н4...някой има ли идея дали мога да си ползвам стария ксенон и само да сменя крушките с Н1? Иначе ще има голямото забъркване... Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове