Viko 0 #1 Публикувано 2 Август, 2010 Като запаля колата (Сивик D13B2 5-та ген) и ми пали нормално на 1000 оборота, преди да подам газ след няколко секуднди след като запаля почват да падат оборотите до 500 и е на ръба да огасне, но автоматично си подава по малко и не гасне, а след като натисна газта, дори и леко- веднага ми вдига 4000 оборота и ги задъража постоянно. След като я огасия, пак я пали вдига 1000 оборта и лека полека почва да ги качва до 2000 и ги задаржа, и пак вече като се подаде газ - пак 4000 !!!! И така постоянно променя оборотите както си реши ! Първо си мислех че може да е от жилото, но май сега си мисля че от комютъра, и също не знам дали може да има нещо общо това че на скоро си смених алтернатора с друг от 6-та ген и от тогава леко ми се дигнаха оборотите ( от 1000, на 1200-1300) Моля ако някой знае от какво е това да каже и също как или къде мога да го оправя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demon89 8 #2 Отговорено 3 Август, 2010 аз имах подобен проблем с Кончерто-то,държеше постоянно 2000 оборота.Оказа се,че някакъв маркуч за вакуум или нещо такова които влиза в инжекциона се беше извадил.Като го върнах на мястото му всичко се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #3 Отговорено 4 Август, 2010 (Редактирано) Виж си жилото на газта(отпред минава над двигателя) да не се е заклещило нещо, и аз имах същия проблем, и го оправих тъй като това жило се беше 'бъгнало' малко.Ами като запалиш и подадеш газ нали ти се качвало до 4000 оборота, пробвай да изрърпаш педала на газта назад, ако спаднат оборотите - от жилото е.Иначе тея Д13ки много са шантави с тея обороти на студен двигател, моята седи на 1500 до 2000(всеки път различно) Редактирано 4 Август, 2010 от TuNiNG_MaNiA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #4 Отговорено 4 Август, 2010 На газ ли е колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #5 Отговорено 4 Август, 2010 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=25613нещо за четене Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Viko 0 #6 Отговорено 4 Август, 2010 На газ ли е колата?Не! Само на бензин ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Viko 0 #7 Отговорено 4 Август, 2010 Виж си жилото на газта(отпред минава над двигателя) да не се е заклещило нещо, и аз имах същия проблем, и го оправих тъй като това жило се беше 'бъгнало' малко.Ами като запалиш и подадеш газ нали ти се качвало до 4000 оборота, пробвай да изрърпаш педала на газта назад, ако спаднат оборотите - от жилото е.Иначе тея Д13ки много са шантави с тея обороти на студен двигател, моята седи на 1500 до 2000(всеки път различно) Еми според мен не е от газта, защото като върна педала на газта нищо не става, а и странното е че оборотите не само на 4000, както си седи на 4000 може сама да падне до 2000 или примерно изключвам я, паля и без газ в началото си седи на 500 оборота, после сама си дига без нищо 2000 .... абе прави си буквално каквото и скимне... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #8 Отговорено 5 Август, 2010 Ами аз тва ти викам, тея карбове много шашави. Според мен най лесно е да го смениш с пълна инжекция, апък и доста повече ще върви, и ще намали разхода с малко. Иначе виж тези теми, има отговори...http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%BE%D1%82%D0%B8http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%BE%D1%82%D0%B8п.с. Сипвай по-скъп и хубав бензин! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #9 Отговорено 5 Август, 2010 Със сипването на по-скъп бензин само ще си натовариш джоба, нищо друго. Разликата в бензините се усеща повече при инжекционите. А инжекциона на Д13 е скъпа инвестиция. Моят съвет е да провериш наистина жилото за газта и вакуумите, както са споменали вече колегите. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dancho9991 0 #10 Отговорено 6 Август, 2010 (Редактирано) Колега аз съм със същия сивик и имам почти такива проблеми когато е паля(малко трудно пали),но при мене даже когато загре двигателя пак работи малко неравномерно,тресесе и оборотите малко играят.Смених кабели и свещи,но пак нямаше ефект,след това пръсках с спрей за карбуратор и пак нищо .Мисля че трябва да се пипнат някакви вакуми по карба Редактирано 6 Август, 2010 от dancho9991 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Viko 0 #11 Отговорено 13 Август, 2010 Направо нямам думи... тъкмо бях тръгал към един сервиз да я оправят и на всеки светофар я гася защото всеки път ми качва 4000 оборота и точно на светофара преди сервиза колата се орпави все едно никога нищо не и е имало... и направо си се прибрах вкащи, но пак държи малко над 1000 оборота Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #12 Отговорено 13 Август, 2010 Вакуум... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Viko 0 #13 Отговорено 25 Май, 2011 Смених карбуратора и стапковия мотор (IACV) и вдигането на обороти се оправи, май наистина е бил проблем с някой вакум, но сега вече новия проблем е че докато не загрее колато поне 10 мин гасне !! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #14 Отговорено 25 Май, 2011 сложи си старият стъпков мотор данеби новият да не работи добре и реално да си без смукач Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
миткочанев 0 #15 Отговорено 25 Май, 2011 Преди няколко дни имах същия проблем с д15б2.Оказа се, че на мястото, на което се захваща жилото при карбуратора и където има две възвратни пружини на оста, едната/вътрешната/ не връща достатъчно добре един палец, който се издъпва от жилото.Оправих го като охлабих малко общата гайка,на оста, на която са надянати двете възвратни пружини, дърпани от жилото.Гайката при мен е №11/!/, което е странно за японски автомобил./става дума за мм/После обилно обезмаслител за промиване,и раздвижване на ръка, обилно смазване със спрей на Валволин/пак раздвижване/ и затягане дотолкова, че да се движи от самосебеси/да се връща свободно/.Първоначално, същата гайка и ос бяха мацнати с жълта боя.Аз ги мацнах с антикорозионен грунд, защото предполагам идеята зад това е да не се отвиват.Засега няма никакви проблеми с оборотите.При мен причината е, че не я карам през зимата изобщо и клеясва.Добра идея е да смажеш и жилото, изисква тъпение и малко изобретателност.П.П.За да хване боята, мястото също се почиства с обезмаслител. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Viko 0 #16 Отговорено 27 Май, 2011 Преди няколко дни имах същия проблем с д15б2.Оказа се, че на мястото, на което се захваща жилото при карбуратора и където има две възвратни пружини на оста, едната/вътрешната/ не връща достатъчно добре един палец, който се издъпва от жилото.Оправих го като охлабих малко общата гайка,на оста, на която са надянати двете възвратни пружини, дърпани от жилото.Гайката при мен е №11/!/, което е странно за японски автомобил./става дума за мм/После обилно обезмаслител за промиване,и раздвижване на ръка, обилно смазване със спрей на Валволин/пак раздвижване/ и затягане дотолкова, че да се движи от самосебеси/да се връща свободно/.Първоначално, същата гайка и ос бяха мацнати с жълта боя.Аз ги мацнах с антикорозионен грунд, защото предполагам идеята зад това е да не се отвиват.Засега няма никакви проблеми с оборотите.При мен причината е, че не я карам през зимата изобщо и клеясва.Добра идея е да смажеш и жилото, изисква тъпение и малко изобретателност.П.П.За да хване боята, мястото също се почиства с обезмаслител.Можеш ли дадеш снимка защото така ми е малко трудно да се ориентирам..Иначе Дидо, на който бях дал колата да я оправи каза че е имало няква пружинка (платинка) така и не можах да го разбера и той каза че имало 2 положения на закачане, ако е закачена долу колато гасне докато е студена и даржи нормални обороти като загрее, и другия вариант е да е на другото положение сложена и да не гасне като е студена но да даржи много високи обороти като загрее... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове