Jump to content
cSp

какво ми трябва

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Привет на всички :P по цял ден чета в раздел проекти и направо не мога да се нарадвам на побърканите захванали се с доста сериозен "Перформанс" :) не знам каде трябва да пусна темата моля ако съм сбъркал да я преместите и ще знам за следващ път.Искам и аз да направя нещо по колата си за да върви повече. Двигателя ми е ако не се лъжа Д14а4 Сивик 6г 1.4iS :hug: мислих за турбо но на този двигател какви ще бъдат последствията.има ли вариант колата да остане с този мотор и да се сложи турбо??? причината е че е след основен ремонт и не искам да го сменям и за това питанката ми е дали е само мечта Д14а4 + турбо .Другия проблем е , че съм от Русе и не знам дали както при вас ще има кой да ми помогне или поне да ме насочва имам голям мерак да си направя колатано сам няма да се справя имам приятели които разбират що годе но искам да е някой от форума ;) моля пишете ми вариантите, съветвайте ме, колата ми седи в гаража даже не съм и плащал гражданската за да имам пари да си я направя и ще я извадя чак на пролет само и само да стане повече от 90 коня ;):D;) благодаря предварително на отзовалите се :)

Редактирано от cSp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега защо са ти подобрения двигателя ти е перфектен.Аз съм с D14A8 97г. 1,4is/16клапана 90 коня много съм доволен от комбинацията разход и вървеж.моят съвет е остави я така,всяко подобрение ще те бърка в джоба

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

колега защо са ти подобрения двигателя ти е перфектен.Аз съм с D14A8 97г. 1,4is/16клапана 90 коня много съм доволен от комбинацията разход и вървеж.моят съвет е остави я така,всяко подобрение ще те бърка в джоба

целта ми е не да е икономична . имам друга кола дизел доста икономична и тая искам да и се радвам като я натисна и да откача ;) да прав си икономична е аз с 40 лв ходя до Варна и се връщам с 4 човека и клима ;) Редактирано от cSp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми незнам моята си ''откача''

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, защо не започнеш от по малките неща, а после да прецениш дали да турбинираш? Примерно всмукател, изпускател, генерация и други.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дайте по темата.Моя съвет е да не се турбинира.По добре е да се турбинира по голям двигател.Аз ти препоръчвам да смениш изпускателните колетори+генерация,всмукателни, слага се сортен фитър с пътищата му(има си много хубава тема как се прави)и това е.От там нататък хората си бутат по двигателя - сменят глава и куп други работи където и на мен не са ми много ясни.Далаверата е да си вземеш голям двигател, да си покараш колата и ако има лев турбиниране, но с времето и трява наистина да го искаш, а не да ти е някакъв моментен проблясък.Трява да си изясниш ти какво искаш и докъде би стигнал.От там вече сам ще си намериш пътя, турбо ли било, друга кола ли или колело.Поздрави ;)п.п Колегата Милев е написал ама аз пишех докато е постнал, че малко се повтарят нещата :cool:

Редактирано от dominiko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

aми генерацията ми е сменена. аз я купих с правена с прави тръби гърнета спортни филтри има . искам да чувам това турбо . не искам да се гоня с някой или да я правя за състезания. искам просто да имам едно малко охлювче под капака и това е :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен важно е да си уточниш колко коня искаш да стане и на каква цена ще се случи това.Част от темите , излезнали след търсене с търсачката на форума ....http://forums.hondabg.com/index.php?showto...D0%B04&st=0http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%D0%B414%D0%B04http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%D0%B414%D0%B04http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%D0%B414%D0%B04http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%D0%B414%D0%B04

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

aми генерацията ми е сменена. аз я купих с правена с прави тръби гърнета спортни филтри има . искам да чувам това турбо . не искам да се гоня с някой или да я правя за състезания. искам просто да имам едно малко охлювче под капака и това е :cool:

Щом ще е малко охлювчето не ти трябва да сменяш карантии по мотора, а и ще стане весела евридей количка. Но не очаквай чудеса с малък надув.В този случай може да минеш и със някой евтин китайски турбо кит със звучен блоу офф ;) Редактирано от hondю

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

aми генерацията ми е сменена. аз я купих с правена с прави тръби гърнета спортни филтри има . искам да чувам това турбо . не искам да се гоня с някой или да я правя за състезания. искам просто да имам едно малко охлювче под капака и това е ;)

Щом ще е малко охлювчето не ти трябва да сменяш карантии по мотора, а и ще стане весела евридей количка. Но не очаквай чудеса с малък надув.В този случай може да минеш и със някой евтин китайски турбо кит със звучен блоу офф ;)
мнОго точно си ме РАзбрал колега. весела евридей количка с голям блоу офф . като минеш все едно е някой ЕВО Х а се оказва една черна жаба 98 година ;) това ми е целта и някой ако каже приблизителна сума и ако е и от русе да ходя на кауфланд да пазарувам и да се завираме в гаража :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тия малки турбо проекти са ми много смешни, без да обиждам никого.

 

Колега, порови се и в останалите форуми, (tuning.bg например), за да придобиеш реална представа

90% от повечето проекти:

- завършват с : "продава се на часи" или "следващия ми проект е...." :cool:

- Продължават години...

- Колата не се ползва всеки ден, а стои в бокса 99% от времето

- Удоволствието на автора е в самото правене на колата, а не от 50-те конски сили вповече като резултат

- Цената надхвърля 4 бона (понякога и двойно ;) )

- Авторът се занимава професионално с авторемонти

... (добавяйте)

 

Много ще се радвам някой да ми даде пример за турбиниране на кола, което да е струвало примерно 2 бона, да е станало за една седмица и колата да върви без проблеми няколко месеца поне ;)

Ако сметнеш реално, ще ти излезе много по евтино да си купиш кола с фабрично турбо, отколкото да трошиш пари за нещо, без да имаш гаранция, че ще се получи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от каде мога да погледна цени на нещата или направо цял кит :? ибей :? и който разбират да ме посаветват какво трябва да бъде, не да си пръсна мотора на 1-я час :cool: аа и колко ще станат конете от 90 поне 110 :?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 90 на 110 можеш да я направиш с много по-малко пари и без такива сериозни интервенции по двигателя. Можеш да направиш следните неща:- смяна на генерация (колектор, тръби на 50 вътрешен, крайно проходно гърне)- смяна на смукателния колектор, примерно с такъв от D16ако ти се влиза още в филма- Vtec главаи колата ще върви доволно :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 90 на 110 можеш да я направиш с много по-малко пари и без такива сериозни интервенции по двигателя. Можеш да направиш следните неща:- смяна на генерация (колектор, тръби на 50 вътрешен, крайно проходно гърне)- смяна на смукателния колектор, примерно с такъв от D16ако ти се влиза още в филма- Vtec главаи колата ще върви доволно :plane:

а с турбото какъв ще е резултата . генерацията е сменяна не от мен както я купих с тръби няма гърнета само задно .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми какъвто си го направиш. Зависи колко пари си решил да харчиш. Разгледай секция Проекти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми какъвто си го направиш. Зависи колко пари си решил да харчиш. Разгледай секция Проекти

ами за пари не знам , гледам тук в сайтовете има готови китове мисля един такъв да си взема и да ми мине мерака (едва ли) :plane: гледам ги по 600-700-800 лв. или е малко за турбо кит . пак казвам не я правя да се състезавам , а просто ежедневка с голям блоу офф :D това е :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мисля че за турбо трябва да са подсилени някои неща по мотора като бутала и т.н!С обикновен мотор и турбо ще трошиш постоянно части.Може би си казваш няма да я настъпвам много ама няма да стане -аз почти всеки ден се дърпам с някой по светофарите ей така даже и не се замислям за това!Мойта е 113 коня ама май тежи повечко и не фърчи много-днес един тъмнозелен прелюд много красив просто се стрелка пред мене ,не го знам с къв мотор е ама викам ще го настигна за поздрав ама нанай оня направо лети пред мене сякаш съм спрял ;) !И аз си умирам да подсиля хондата малко поне но съм се съветвал с майстори и е по-добре нова кола със заводски по-мощен мотор!Мойта е на 170 хиляди и не бута грам масло хем както я ръчкам и не я сменям за нищо ,предния собственик я е гледал като писано яйце буквално във всяко отношение!Кола съкровище ,за 3 години нищо не ми е правила -паля от раз тръгвам -няма зима няма лято,сърце не ми дава да я продам и да взема някоя 200 коня хонда и да съм цар на пътя :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си смениш главата с витекова е мн доволно аз съм с такава и е супер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абе тия малки турбо проекти са ми много смешни, без да обиждам никого.

 

Колега, порови се и в останалите форуми, (tuning.bg например), за да придобиеш реална представа

90% от повечето проекти:

- завършват с : "продава се на часи" или "следващия ми проект е...." :D

- Продължават години...

- Колата не се ползва всеки ден, а стои в бокса 99% от времето

- Удоволствието на автора е в самото правене на колата, а не от 50-те конски сили вповече като резултат

- Цената надхвърля 4 бона (понякога и двойно ;) )

- Авторът се занимава професионално с авторемонти

... (добавяйте)

 

Много ще се радвам някой да ми даде пример за турбиниране на кола, което да е струвало примерно 2 бона, да е станало за една седмица и колата да върви без проблеми няколко месеца поне ;)

Ако сметнеш реално, ще ти излезе много по евтино да си купиш кола с фабрично турбо, отколкото да трошиш пари за нещо, без да имаш гаранция, че ще се получи.

 

много си прав колега,все се продават турбаланите,все нещо има да им се прави,само в бокса.и квото и да се получи е в много дълъг период-1,2 години.общо зето боза с кисело мляко

Редактирано от dufosvti2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еее не ми чупете мерака бе момчета.тРябва да има и такива проекти.+ това колата ще е за приятелката ми няма да вижда зор кой знае колко :D а тя се кефи на такива работи и иска точно тази кола ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

има ли някой от русе който разбира от турбота :) :? или сам да си чупя колата.с витек глава както казвате какви ще са +те минуси не вярвам да има освен някой друг грам повече да харчи :? конете какви ще са :?пружини може ли някой да ми препоръча или някой ако са му останали някакви :?

Редактирано от cSp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и да я турбинираш не вярвам колата ти да не вижда зор ;) със сигурност ще я караш повече от приятелката ти ;) .Айде взимай една духалка и да знаеш,че няма връщане назад,не че няма,но тогава мерака ще ти е много по-голям :worthy: и почваш да събираш останалите чаркове едно по едно.Има колега от Русе с турбо civic,който до скоро го караше,провери в "Стената на плача"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дайте малко по-позитивно. Всички го отказвате момчето, нямало смисъл, незнам си кво..В края на краищата той няма да прави някъв голям бууст, че да си троши мотора всеки ден.Плюс това във форума май нямаме такъв индивид Д14 с бууст :P Успех с проекта колега !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дайте малко по-позитивно. Всички го отказвате момчето, нямало смисъл, незнам си кво..В края на краищата той няма да прави някъв голям бууст, че да си троши мотора всеки ден.Плюс това във форума май нямаме такъв индивид Д14 с бууст :P Успех с проекта колега !

Мерси колега ... малко светлина в тунела почти се бях отказал Нека да опитам наистина няма да се надува колата за състезания може и да вляза и аз в стената на плача но нека да е с Д14а4 :P:P:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Ми колега,да ти кажа как бих го направил аз-намирам един-два сервиза,които знаят ко правят,отивам,давам колата и шара парата.Чесно да ти кажа обаче не бих кихнал една 3ка поне за турбо,при положение,че за толкова може и да намериш една б18ка с поставянето и ще си по доволен:P Тя и без това дали ще е друг мотор или турбо ще минаваш прегледа по един и същи начин-само с документите :P,щото колата е нелегална.Даже с турбината при една проверка от кукерите може и да го изядеш големия :P Помисли и реши какво искаш от колата-икономия,комфорт,скорост,багаж... Предцени си парите в джоба и по-добре тая си я остави така и си вземи за 1000тина лв друга и рови по нея.Щото по закона на мърфи ще си без кола,когато ти трябва най-много.п.п.Лично мнение,да не се засегнеш нещо :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми колега,да ти кажа как бих го направил аз-намирам един-два сервиза,които знаят ко правят,отивам,давам колата и шара парата.Чесно да ти кажа обаче не бих кихнал една 3ка поне за турбо,при положение,че за толкова може и да намериш една б18ка с поставянето и ще си по доволен:P Тя и без това дали ще е друг мотор или турбо ще минаваш прегледа по един и същи начин-само с документите :P,щото колата е нелегална.Даже с турбината при една проверка от кукерите може и да го изядеш големия :P Помисли и реши какво искаш от колата-икономия,комфорт,скорост,багаж... Предцени си парите в джоба и по-добре тая си я остави така и си вземи за 1000тина лв друга и рови по нея.Щото по закона на мърфи ще си без кола,когато ти трябва най-много.п.п.Лично мнение,да не се засегнеш нещо :D

Нали бях споменал че от тази кола не ми трява нито икономия нито багаж нося нито комфорт искам просто малак бууст без да се сменят 2/3 от частите по колата :P имам и друга кола за такива цели :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Тогава намери си сайт на некоя фирма,която се занимава с турбиниране и действай.И да се похвалиш после :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава намери си сайт на некоя фирма,която се занимава с турбиниране и действай.И да се похвалиш после :P

дано да има повод за хвалба :D да не стане като в стената на плача там да се хвалим кой колко е избочил колата си :P:P и там става ама не е за предпочитане :P за мен е важно да има мерак и малко късмет и ще стане работата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше едно време една турбинирана англичанка с Д14 после стана турбо с малкия ви тек после стана ви тек и накрая турбо ви тек та по темата мерак трябва в форума има доста народ къде може да ти я направи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...