cSp 0 #1 Публикувано 27 Юли, 2010 (Редактирано) Привет на всички по цял ден чета в раздел проекти и направо не мога да се нарадвам на побърканите захванали се с доста сериозен "Перформанс" не знам каде трябва да пусна темата моля ако съм сбъркал да я преместите и ще знам за следващ път.Искам и аз да направя нещо по колата си за да върви повече. Двигателя ми е ако не се лъжа Д14а4 Сивик 6г 1.4iS мислих за турбо но на този двигател какви ще бъдат последствията.има ли вариант колата да остане с този мотор и да се сложи турбо??? причината е че е след основен ремонт и не искам да го сменям и за това питанката ми е дали е само мечта Д14а4 + турбо .Другия проблем е , че съм от Русе и не знам дали както при вас ще има кой да ми помогне или поне да ме насочва имам голям мерак да си направя колатано сам няма да се справя имам приятели които разбират що годе но искам да е някой от форума моля пишете ми вариантите, съветвайте ме, колата ми седи в гаража даже не съм и плащал гражданската за да имам пари да си я направя и ще я извадя чак на пролет само и само да стане повече от 90 коня благодаря предварително на отзовалите се Редактирано 27 Юли, 2010 от cSp Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivelin85 116 #2 Отговорено 27 Юли, 2010 колега защо са ти подобрения двигателя ти е перфектен.Аз съм с D14A8 97г. 1,4is/16клапана 90 коня много съм доволен от комбинацията разход и вървеж.моят съвет е остави я така,всяко подобрение ще те бърка в джоба Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cSp 0 #3 Отговорено 27 Юли, 2010 (Редактирано) колега защо са ти подобрения двигателя ти е перфектен.Аз съм с D14A8 97г. 1,4is/16клапана 90 коня много съм доволен от комбинацията разход и вървеж.моят съвет е остави я така,всяко подобрение ще те бърка в джобацелта ми е не да е икономична . имам друга кола дизел доста икономична и тая искам да и се радвам като я натисна и да откача да прав си икономична е аз с 40 лв ходя до Варна и се връщам с 4 човека и клима Редактирано 27 Юли, 2010 от cSp Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivelin85 116 #4 Отговорено 27 Юли, 2010 ми незнам моята си ''откача'' Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #5 Отговорено 27 Юли, 2010 Здравей колега, защо не започнеш от по малките неща, а после да прецениш дали да турбинираш? Примерно всмукател, изпускател, генерация и други. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dominiko 49 #6 Отговорено 27 Юли, 2010 (Редактирано) Дайте по темата.Моя съвет е да не се турбинира.По добре е да се турбинира по голям двигател.Аз ти препоръчвам да смениш изпускателните колетори+генерация,всмукателни, слага се сортен фитър с пътищата му(има си много хубава тема как се прави)и това е.От там нататък хората си бутат по двигателя - сменят глава и куп други работи където и на мен не са ми много ясни.Далаверата е да си вземеш голям двигател, да си покараш колата и ако има лев турбиниране, но с времето и трява наистина да го искаш, а не да ти е някакъв моментен проблясък.Трява да си изясниш ти какво искаш и докъде би стигнал.От там вече сам ще си намериш пътя, турбо ли било, друга кола ли или колело.Поздрави п.п Колегата Милев е написал ама аз пишех докато е постнал, че малко се повтарят нещата Редактирано 27 Юли, 2010 от dominiko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cSp 0 #7 Отговорено 27 Юли, 2010 aми генерацията ми е сменена. аз я купих с правена с прави тръби гърнета спортни филтри има . искам да чувам това турбо . не искам да се гоня с някой или да я правя за състезания. искам просто да имам едно малко охлювче под капака и това е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #8 Отговорено 27 Юли, 2010 Според мен важно е да си уточниш колко коня искаш да стане и на каква цена ще се случи това.Част от темите , излезнали след търсене с търсачката на форума ....http://forums.hondabg.com/index.php?showto...D0%B04&st=0http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%D0%B414%D0%B04http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%D0%B414%D0%B04http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%D0%B414%D0%B04http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%D0%B414%D0%B04 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #9 Отговорено 27 Юли, 2010 (Редактирано) aми генерацията ми е сменена. аз я купих с правена с прави тръби гърнета спортни филтри има . искам да чувам това турбо . не искам да се гоня с някой или да я правя за състезания. искам просто да имам едно малко охлювче под капака и това е Щом ще е малко охлювчето не ти трябва да сменяш карантии по мотора, а и ще стане весела евридей количка. Но не очаквай чудеса с малък надув.В този случай може да минеш и със някой евтин китайски турбо кит със звучен блоу офф Редактирано 27 Юли, 2010 от hondю Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cSp 0 #10 Отговорено 27 Юли, 2010 aми генерацията ми е сменена. аз я купих с правена с прави тръби гърнета спортни филтри има . искам да чувам това турбо . не искам да се гоня с някой или да я правя за състезания. искам просто да имам едно малко охлювче под капака и това е Щом ще е малко охлювчето не ти трябва да сменяш карантии по мотора, а и ще стане весела евридей количка. Но не очаквай чудеса с малък надув.В този случай може да минеш и със някой евтин китайски турбо кит със звучен блоу офф мнОго точно си ме РАзбрал колега. весела евридей количка с голям блоу офф . като минеш все едно е някой ЕВО Х а се оказва една черна жаба 98 година това ми е целта и някой ако каже приблизителна сума и ако е и от русе да ходя на кауфланд да пазарувам и да се завираме в гаража Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TipoMan 15 #11 Отговорено 27 Юли, 2010 Абе тия малки турбо проекти са ми много смешни, без да обиждам никого. Колега, порови се и в останалите форуми, (tuning.bg например), за да придобиеш реална представа 90% от повечето проекти: - завършват с : "продава се на часи" или "следващия ми проект е...." - Продължават години... - Колата не се ползва всеки ден, а стои в бокса 99% от времето - Удоволствието на автора е в самото правене на колата, а не от 50-те конски сили вповече като резултат - Цената надхвърля 4 бона (понякога и двойно ) - Авторът се занимава професионално с авторемонти ... (добавяйте) Много ще се радвам някой да ми даде пример за турбиниране на кола, което да е струвало примерно 2 бона, да е станало за една седмица и колата да върви без проблеми няколко месеца поне Ако сметнеш реално, ще ти излезе много по евтино да си купиш кола с фабрично турбо, отколкото да трошиш пари за нещо, без да имаш гаранция, че ще се получи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cSp 0 #12 Отговорено 27 Юли, 2010 от каде мога да погледна цени на нещата или направо цял кит :? ибей :? и който разбират да ме посаветват какво трябва да бъде, не да си пръсна мотора на 1-я час аа и колко ще станат конете от 90 поне 110 :? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #13 Отговорено 27 Юли, 2010 От 90 на 110 можеш да я направиш с много по-малко пари и без такива сериозни интервенции по двигателя. Можеш да направиш следните неща:- смяна на генерация (колектор, тръби на 50 вътрешен, крайно проходно гърне)- смяна на смукателния колектор, примерно с такъв от D16ако ти се влиза още в филма- Vtec главаи колата ще върви доволно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cSp 0 #14 Отговорено 27 Юли, 2010 От 90 на 110 можеш да я направиш с много по-малко пари и без такива сериозни интервенции по двигателя. Можеш да направиш следните неща:- смяна на генерация (колектор, тръби на 50 вътрешен, крайно проходно гърне)- смяна на смукателния колектор, примерно с такъв от D16ако ти се влиза още в филма- Vtec главаи колата ще върви доволно а с турбото какъв ще е резултата . генерацията е сменяна не от мен както я купих с тръби няма гърнета само задно . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #15 Отговорено 27 Юли, 2010 Еми какъвто си го направиш. Зависи колко пари си решил да харчиш. Разгледай секция Проекти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cSp 0 #16 Отговорено 27 Юли, 2010 Еми какъвто си го направиш. Зависи колко пари си решил да харчиш. Разгледай секция Проектиами за пари не знам , гледам тук в сайтовете има готови китове мисля един такъв да си взема и да ми мине мерака (едва ли) гледам ги по 600-700-800 лв. или е малко за турбо кит . пак казвам не я правя да се състезавам , а просто ежедневка с голям блоу офф това е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #17 Отговорено 27 Юли, 2010 Колега мисля че за турбо трябва да са подсилени някои неща по мотора като бутала и т.н!С обикновен мотор и турбо ще трошиш постоянно части.Може би си казваш няма да я настъпвам много ама няма да стане -аз почти всеки ден се дърпам с някой по светофарите ей така даже и не се замислям за това!Мойта е 113 коня ама май тежи повечко и не фърчи много-днес един тъмнозелен прелюд много красив просто се стрелка пред мене ,не го знам с къв мотор е ама викам ще го настигна за поздрав ама нанай оня направо лети пред мене сякаш съм спрял !И аз си умирам да подсиля хондата малко поне но съм се съветвал с майстори и е по-добре нова кола със заводски по-мощен мотор!Мойта е на 170 хиляди и не бута грам масло хем както я ръчкам и не я сменям за нищо ,предния собственик я е гледал като писано яйце буквално във всяко отношение!Кола съкровище ,за 3 години нищо не ми е правила -паля от раз тръгвам -няма зима няма лято,сърце не ми дава да я продам и да взема някоя 200 коня хонда и да съм цар на пътя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civic86 0 #18 Отговорено 27 Юли, 2010 ако си смениш главата с витекова е мн доволно аз съм с такава и е супер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #19 Отговорено 27 Юли, 2010 (Редактирано) Абе тия малки турбо проекти са ми много смешни, без да обиждам никого. Колега, порови се и в останалите форуми, (tuning.bg например), за да придобиеш реална представа 90% от повечето проекти: - завършват с : "продава се на часи" или "следващия ми проект е...." - Продължават години... - Колата не се ползва всеки ден, а стои в бокса 99% от времето - Удоволствието на автора е в самото правене на колата, а не от 50-те конски сили вповече като резултат - Цената надхвърля 4 бона (понякога и двойно ) - Авторът се занимава професионално с авторемонти ... (добавяйте) Много ще се радвам някой да ми даде пример за турбиниране на кола, което да е струвало примерно 2 бона, да е станало за една седмица и колата да върви без проблеми няколко месеца поне Ако сметнеш реално, ще ти излезе много по евтино да си купиш кола с фабрично турбо, отколкото да трошиш пари за нещо, без да имаш гаранция, че ще се получи. много си прав колега,все се продават турбаланите,все нещо има да им се прави,само в бокса.и квото и да се получи е в много дълъг период-1,2 години.общо зето боза с кисело мляко Редактирано 27 Юли, 2010 от dufosvti2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cSp 0 #20 Отговорено 27 Юли, 2010 еее не ми чупете мерака бе момчета.тРябва да има и такива проекти.+ това колата ще е за приятелката ми няма да вижда зор кой знае колко а тя се кефи на такива работи и иска точно тази кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cSp 0 #21 Отговорено 28 Юли, 2010 (Редактирано) има ли някой от русе който разбира от турбота :? или сам да си чупя колата.с витек глава както казвате какви ще са +те минуси не вярвам да има освен някой друг грам повече да харчи :? конете какви ще са :?пружини може ли някой да ми препоръча или някой ако са му останали някакви :? Редактирано 28 Юли, 2010 от cSp Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civic86 0 #22 Отговорено 28 Юли, 2010 http://www.dodo-upgrades.nl/cityme.htразгледаи тук колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #23 Отговорено 28 Юли, 2010 Дори и да я турбинираш не вярвам колата ти да не вижда зор със сигурност ще я караш повече от приятелката ти .Айде взимай една духалка и да знаеш,че няма връщане назад,не че няма,но тогава мерака ще ти е много по-голям и почваш да събираш останалите чаркове едно по едно.Има колега от Русе с турбо civic,който до скоро го караше,провери в "Стената на плача" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #24 Отговорено 29 Юли, 2010 Колеги дайте малко по-позитивно. Всички го отказвате момчето, нямало смисъл, незнам си кво..В края на краищата той няма да прави някъв голям бууст, че да си троши мотора всеки ден.Плюс това във форума май нямаме такъв индивид Д14 с бууст Успех с проекта колега ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cSp 0 #25 Отговорено 29 Юли, 2010 Колеги дайте малко по-позитивно. Всички го отказвате момчето, нямало смисъл, незнам си кво..В края на краищата той няма да прави някъв голям бууст, че да си троши мотора всеки ден.Плюс това във форума май нямаме такъв индивид Д14 с бууст Успех с проекта колега !Мерси колега ... малко светлина в тунела почти се бях отказал Нека да опитам наистина няма да се надува колата за състезания може и да вляза и аз в стената на плача но нека да е с Д14а4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #26 Отговорено 29 Юли, 2010 Ми колега,да ти кажа как бих го направил аз-намирам един-два сервиза,които знаят ко правят,отивам,давам колата и шара парата.Чесно да ти кажа обаче не бих кихнал една 3ка поне за турбо,при положение,че за толкова може и да намериш една б18ка с поставянето и ще си по доволен Тя и без това дали ще е друг мотор или турбо ще минаваш прегледа по един и същи начин-само с документите ,щото колата е нелегална.Даже с турбината при една проверка от кукерите може и да го изядеш големия Помисли и реши какво искаш от колата-икономия,комфорт,скорост,багаж... Предцени си парите в джоба и по-добре тая си я остави така и си вземи за 1000тина лв друга и рови по нея.Щото по закона на мърфи ще си без кола,когато ти трябва най-много.п.п.Лично мнение,да не се засегнеш нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cSp 0 #27 Отговорено 29 Юли, 2010 Ми колега,да ти кажа как бих го направил аз-намирам един-два сервиза,които знаят ко правят,отивам,давам колата и шара парата.Чесно да ти кажа обаче не бих кихнал една 3ка поне за турбо,при положение,че за толкова може и да намериш една б18ка с поставянето и ще си по доволен Тя и без това дали ще е друг мотор или турбо ще минаваш прегледа по един и същи начин-само с документите ,щото колата е нелегална.Даже с турбината при една проверка от кукерите може и да го изядеш големия Помисли и реши какво искаш от колата-икономия,комфорт,скорост,багаж... Предцени си парите в джоба и по-добре тая си я остави така и си вземи за 1000тина лв друга и рови по нея.Щото по закона на мърфи ще си без кола,когато ти трябва най-много.п.п.Лично мнение,да не се засегнеш нещо Нали бях споменал че от тази кола не ми трява нито икономия нито багаж нося нито комфорт искам просто малак бууст без да се сменят 2/3 от частите по колата имам и друга кола за такива цели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #28 Отговорено 29 Юли, 2010 Тогава намери си сайт на некоя фирма,която се занимава с турбиниране и действай.И да се похвалиш после Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cSp 0 #29 Отговорено 29 Юли, 2010 Тогава намери си сайт на некоя фирма,която се занимава с турбиниране и действай.И да се похвалиш после дано да има повод за хвалба да не стане като в стената на плача там да се хвалим кой колко е избочил колата си и там става ама не е за предпочитане за мен е важно да има мерак и малко късмет и ще стане работата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #30 Отговорено 30 Юли, 2010 Имаше едно време една турбинирана англичанка с Д14 после стана турбо с малкия ви тек после стана ви тек и накрая турбо ви тек та по темата мерак трябва в форума има доста народ къде може да ти я направи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове