Jump to content
sand0

Колектор. Коя европейска хонда идва с такъв.

Recommended Posts

Колектор. Коя европейска хонда идва с такъв.

 

В Япония е Акорд 1998-2001 СИР

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

 

Както и купувам такъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

колега дай малко повече за идеята :punk: ?Щото и аз имам един вкъщи и той е подобен като конструкция на този но е от прелюд 89г.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прилича ми много на прелюд 5-то поколение Н22А.При Даркоси има един такъв и отдолу го мернах много приличащ на този от снимката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах мааму ..ебати съвпадъка, от три дена диря тая гарнитура с двата отвора и по всички каталози я няма ,дават ми само един метален пръстен...аз съм с ф18а3 но май е барникано по нея, демек и аз съм с такъв...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах мааму ..ебати съвпадъка, от три дена диря тая гарнитура с двата отвора и по всички каталози я няма ,дават ми само един метален пръстен...аз съм с ф18а3 но май е барникано по нея, демек и аз съм с такъв...

е то наистина няма гарнитура.има два метални пръстена,които се мачкат като стягаш болтовете.някъде трябва да имам оригинални за Н22,не знам дали са същия размер:punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Може и да си прав но като я отворих след първото издухване там имаше гарнитура...даже по нея копирах и си рязах новата която изкара два месеца...с две думи според вас там наистина няма гарнитура а в случая 2 пръстена, което е и логичното щот там температурата е яка...и все пак при отварянето си бе гарнитура ,която не ми се видеше самоделка....даже току що писах на MS AUTO да ми я дири ,а някой да даде акъл как да го реша тогава проблема, че сега пърпори кат заска...и сори ,че ползвам темата... :punk:

Редактирано от акад.Едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

за съжаление Х22* е с такава гарнитура (демек е като на Ф2ката ми)

 

Публикувано изображение

 

Х22

 

Както се вижда тази която търся не е такава.

 

Тази която виждате е от Японски Акорд 98-01 вагон СИР 200кс

 

и е под лек наклон 2ката (съединителната повърхност)

Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Извинявай,че ти отвличам темата но това което показваш е някакъв китаец или интерпретация.

Оригинално Н22 няма такава гарнитура,ето снимка на която се виждат позиции 9,което са точно тези пръстени:

 

Публикувано изображение

 

п.п.

Или номер 10,за по-слабите двигатели които в края на колектора са с една тръба.

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Малко се омотах...тоя колектор е от х22...а гарнитурата няма намиране....тъй ли излиза

Редактирано от акад.Едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този колектор е от H23A

 

Публикувано изображение

 

Сега дайте нещо САЩ/ЕУ с такъв колектор за да не го чакам от Япония.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЯМА оригинален колектор с подобна гарнитура !Иво(Прелюд) е прав......Китаеца толко е извратен,че даже е успял да го наложи като стандарт това парче ламиниран клингерит.Срещал съм даже колектори сглобени с такава гарнитура,но с останали монтирани оригинални пръстени.(и естествено гарнитурата е издухала)Махаме я и всичко заработва както по-ниските,по-жълтите и по-дръпнатите от нас са я измислили.Не ,че няма да стане,но е по-добре да е Хонда От-До

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЯМА оригинален колектор с подобна гарнитура !Иво(Прелюд) е прав......Китаеца толко е извратен,че даже е успял да го наложи като стандарт това парче ламиниран клингерит.Срещал съм даже колектори сглобени с такава гарнитура,но с останали монтирани оригинални пръстени.(и естествено гарнитурата е издухала)Махаме я и всичко заработва както по-ниските,по-жълтите и по-дръпнатите от нас са я измислили.Не ,че няма да стане,но е по-добре да е Хонда От-До

ма омбре нямам колектора от снимката!!Гарнитурата после ще я мисля.Кой е този колектор ? Среща ли се в европа??Или е само за тези:Honda DC2/DB8/EK9/CF4/CH9

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На каталога изглежда прелюдски. Като търся в ебея ми излиза оня вдлъбнатия..от към гърба

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи все пак е от прелюд с Х22 двигател (демек САЩ и Х22 в европа)

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...en#ht_902wt_941

 

Търси се втората част от генерацията демек тази:

 

Публикувано изображение

 

Не е същата от край до край (като на акорд вагона) но ще се преправя да пасне на одисея.

 

Та издирва се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За издирването си пуснете отделна тема в правилния раздел колега. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...