K1r1L 860 #1 Публикувано 18 Юли, 2010 какво аз знам : трябва да е в границите на 0.45-0.5 волта и да отваря до 4.5-5 волта какво се получва при мен правя го на 0.5 и отваря до 4.35.....което ми се вижда малко . Някаде бях чел че колкото повече е втората цифра респонса е по голям. ?ако е на 0.55 примерно и отваря до 4.45 по добре ли ще е или ефекта ще .. .същия ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weswes 3 #2 Отговорено 18 Юли, 2010 (Редактирано) Throttle position sensor. Представи си го като потенциометър закачен за педала на газта. По-високото напрежение означава по-отворена клапа ако е в границите.А с какво го гледаш? Редактирано 18 Юли, 2010 от weswes Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusiq_81 25 #3 Отговорено 18 Юли, 2010 Трябва да е затворен 0,5V а отворен 4,5V но си има ест. +- и такова отклонение както е при теб надали ще окаже някакво влияние но въпреки всичко не е нормално това.Виж си болченцето на клапата (малко болче с шестограмче и застопоряваща гайка) което посреща дроселовата клапа на празен ход.Да не би да е завъртяно и клапата ти да стои леко отворена и затова да нямаш толкова ход за да ти се получи 0,5-4,5V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusiq_81 25 #4 Отговорено 18 Юли, 2010 Забравих да добавя че го прави на запален мотор а не на изгасен даден на контакт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #5 Отговорено 18 Юли, 2010 (Редактирано) там е работата че беше на максимално затворена клапа едва вечера я направих в границите.(от това болче)сега отивам пак да меря... ще го оставя на 0.5 и да видя пак до колко отваря ама тая стоиност 4.35... е под стоиносите по упътванекоято варира 4.5-5 волта..................... Редактирано 18 Юли, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #6 Отговорено 18 Юли, 2010 Вероятно хода на клапата е съвсем малко по-малък. По-важната стойност според мен е на затворена клапа, защото за ECU-то има значение кога е отворена/затворена клапата. Гледай нея да я настроиш правилно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #7 Отговорено 18 Юли, 2010 (Редактирано) досега настроивах и двете коли ; (съответно и двете клапи и двата ТПС-а) резултат= 0.49-0.50 вариращ при затворена клапа и на двете. при отворена само на едната мерих отиде на 4.40-4.41 вариращо пак.това беше наи доброто до което се доближих и съответно оставаих засега така.Рестартирах и ецуто да приеме новите данни. Редактирано 18 Юли, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #8 Отговорено 18 Юли, 2010 По-скоро е важна долната граница,за да не ти мени оборотите.Аз ги глася на 0.49 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A 1 #9 Отговорено 18 Юли, 2010 (Редактирано) Колега, виж това дали ще ти е полезно. Човека, който го е писал е дипломиран инженер. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=22698&hl= Редактирано 18 Юли, 2010 от Accord F18A Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #10 Отговорено 18 Юли, 2010 (Редактирано) мерси колега за линкапак се насочвам към малкото болче явно от него ще е да се надявам че до няколко дни ще го локализирам на100% проблема.колегата от темата го е имал почти същия проблем :)ще видим при мен дали ще има разлика явно в момента според ецуо-то дросела ми отваря на 95-6% но не и на 100% Редактирано 18 Юли, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #11 Отговорено 19 Юли, 2010 (Редактирано) новите измервания и настроикипокзават при едновалката на 0.47-8 до 4.51-2 тоест нормално !а при моита двувалка при 0.5 отива едва до 4.40-4.41 ! и си "поиграх и с това болче никаква разлика. Редактирано 19 Юли, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weswes 3 #12 Отговорено 20 Юли, 2010 Болтчето е за долната граница. Пробвай да лашнеш болчетата на сензора и да го завъртиш малко като гледаш да е в граници. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #13 Отговорено 20 Юли, 2010 С болчето се регулира клапата така, че да не се заклинва или да не седи отворена. Чак след това се пипа TPS-а. Да не говорим, че болчетата на TPS-а са без главички фабрично и е трудно да се лашнат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #14 Отговорено 20 Юли, 2010 (Редактирано) младежи не се притесняваите всичко е направено както трябва.просто тпс-а ми неможе да доиде на стоиносите на които трябва да е : дали е от самия тпс незнам. болчета мърдах ...фаида 0 дории за долната граница 0.1 разлика .горната не мръдна(логично..) . самия тпс въртях повече от 4.41 при 0.5в неможе да вдигне.(моя е направн така че да може да се мърда с ответрка както си е на клапата.както казах на другата за сравнение е на 0.47-8 на 4.5ххх... в граници както се казва Редактирано 20 Юли, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове