Barbie KILLMATE 0 #1 Публикувано 6 Юли, 2010 Колеги, откривам тази тема за един не популярен за Honda проблем, но важен за който го има казаха , че двигателят (в случая D15B2) се е сдухал заради монтирана газова - не както трябва и не каквато трябва!!Ако някой може да даде съвет за монтиране на газова на моноинжекция - каква уредба точно, особености, препоръки, съвети и каквото се сетите, също и за местата, където може компетентни и с доказан опит газаджии да извършат монтажа, моля пишете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #2 Отговорено 6 Юли, 2010 Компоненти-качествени,места много.Вариянти много.... Ако кажеш и за кой град питаш може и да те огрее с читав и проверен сервиз,но от опит-брс,фобос-а бе големите фирми.там могат да ти решат ядовете с монтажа и настройката... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #3 Отговорено 6 Юли, 2010 колега аз на същия двигател сложих газ преди 3000 км. до сега всичко си е перфектно .... бутилката на място на резервната газова ловато след малко пипване от моя страна газта перфектна маи малко множко гори (10 на 100) но всичко е ок Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N.Todorov 3 #4 Отговорено 6 Юли, 2010 .... маи малко множко гори (10 на 100) но всичко е окНе е много колега градско е нормално въпреки, че е 1.5 на много колеги дава същия разход.Иначе има малка особенност при монтажа относно това, че е с 2 дюзи.До колкото знам са с различни полюси (не ми се смейте много говоря на изус) и въпроса с емулаторите е малко по спецефичен.Проблема е, че като превключиш от бензин на газ всичко е ок, но от газ на бензин не може да дига повече от 3.500 оборота и трябва да я изгасиш и да запалиш на ново.Много газаджии казват че е невъзможно, но аз съм виждал на колеги които е направено, но нямам представа как стои въпроса с монтажа.Иначе освен че се покачи разхода на масло др няма кво се пре**е мисля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
W-POWERRRRR 3 #5 Отговорено 6 Юли, 2010 (Редактирано) Проблема е, че като превключиш от бензин на газ всичко е ок, но от газ на бензин не може да дига повече от 3.500 оборота и трябва да я изгасиш и да запалиш на ново.светещия чек не е болка за умиралка.това с гасенето става и в движение на прав учястък в рамките на 2 сек.в друга тема един колега обясняваше как си е приспособил нещо и му играе ролята на емулатор Редактирано 6 Юли, 2010 от W-POWERRRRR Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #6 Отговорено 7 Юли, 2010 Има два варианта, ако не си сложиш газ ша караш на 2.20 бензин, ще спиш по спокоен но и по беден. Тея при дет може да ги дадеш по кръчми и мацки ще си ги превърнал в изгорели газове Моно инжекцията е чуден вариант за газ нема по хубаво нещо от моно инжекция Слагаш си една обикновенна газова ако може с газ контрол и си свиркаш. Газ контроло не е за подценяване ако е читав и работи коректно. А тея дето ти са казали че се сдухва на газ , на тях главите им отдавна са се сдухали, говоря за главите на раменете им а не тези на колите им Ко си мислиш че на бензин не се сдухва....... Разхода на масло няма нищо общо с тва на кво гориво си, дори обратното с газ маслото през целия си експлоатационен период остава по чисто и съответно си върши по добре работата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Alex Karamfilov 0 #7 Отговорено 7 Юли, 2010 Аз съм със същия мотор на газ(Ловато). Градско над 8 никога не е горяла даже съм стигал и до 7 разход. Има голяма разлика от къде зареждаш газта.Иначе никви ядове няма за момента. Верно може да почне да гори масло повечко от нормалното И при мен е така трябва да загася за да мога да дигна над 3500 оборота но това изобщо не ми пречи. Знаете, че в града ако на втора минеш 3500 ти си вече глобен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #8 Отговорено 8 Юли, 2010 Не стели видели, в доста теми го има слагат се 2 съпротивления по 18 ома и ако не бъркам 10 вата(не е повече от 10) и чека светва само при задържане на постоянна скорост от ламбда сондата ако сложите емулатор и на нея няма да светва изобщо освен при истински проблем. Ламбда контрола има емулатор на ламбда. За ламбда контрола взимато прекалено много пари най често, аз имам но си го взех на старо и си го монтирах сам но към него имам ново стъпково двигателче има и такива който не ползват стъпково двигателче а нещо друго, те са по добрия вариант. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #9 Отговорено 8 Юли, 2010 вика му се стъпково моторче.И не са толко скъпи-120 кинта п.п.Това при изправна ламбда де !!! при мен ефекта беше ок 1,5л/100 надолу Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K_ski 5 #10 Отговорено 8 Юли, 2010 Някой беше казал че мисълта убива действието. Слагай и газовата и се кефи на повечето километри, един месец след като си я сложил няма да искаш да си спомняш че си карал на бензин. !!! . Само си избери проверен сервиз! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #11 Отговорено 8 Юли, 2010 Ако искаш да ти е тънко слагай газова, ако искаш всеки път като слизаш от колата си да слизаш с усмивка и удовлетворение от автомобила си, то просто си карай на бензин.Честно казано на мен не ми доставя удоволствие да карам кола на газ, единствения ти + е, че ти излиза евтино Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове