Jump to content
Boomslang

Въпрос към хората с Прелюд 3та генерация.

Recommended Posts

Здравейте :beer: Вчера говорих с един приятел, който ми помага с избора на кола и ме бе насочил към сивик, та затова и бях пуснал темата с чарджъра :) Като си говорехме за алтернативи (понеже повече харесвам купетата от хечбеците) ми предложи да си взема Прелюд 3та 2.0i 4WS - бил вървял колкото сивика 4 ген. Всъщност за колко пари мога да взема запазен екземпляр (дали ще се вместя в сивиковия бюджет, който си бях определил от 3000 лева за колата без консумативите) ? И какви са опциите за доработка на B20A7 тъй като динамиката му ми харесва - под 8 сек до 100, не е твърде голям като кубатура, щом на 150 коня има такива данни би трябвало на 200 да лети, двойното завиване е механично демек няма да си тровя нервите с чипове, платки и спойки, лекичък е в сравнение с по-новите си събратя :), а хич не ми се занимава със суапове - да търсиш, пък да го гласиш, пък хора за самата операция.....предпочитам да си го взема сток и с времето да си му добавям чарколяци. А и сток ме устройва като динамика идеално за момента :o Та ми е интересно вие собствениците на тази кола какво ще ми кажете за нея. Е, и другите може да изказвате мнения :plane: П.С. Говорим единствено за 2.0i 4WS 150 коня, другите модификации не ме интересуват. 4то и 5то поколение също са хубави и съм сигурен, че някои от вас ще ми ги препоръчат, но колкото и да ги харесвам, нито мога да отделя пари сега за тях (мога ама ще трябва да чакам, а аз искам до края на годината да я имам вече), а и ще искат Х22, а както казах, не ми се занимава със суапове. Благодаря ви :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,според мене,търсиш страшна екзотика,а дано намериш..........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре, ако не 3000 лева, колко трябва да струва при положение, че 4та и 5та има под 6000 много запазени??????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето,колегата ти отговори с линк...А и не само цената,която търсиш е екзотика...Състоянието на автомобила,плюс мотора,плюс четерите завиващи колела също са екзотични изисквания.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колата му е перфектна, но не държа на толкова поддържана и уникатизирана бройка :) Най-вече заради цената. Стига ми да се движи, да няма ръжди и да не е пред умиране енджина, в смисъл да има живот в него, дори и да трябва да се сменя нещо (все пак 1000 лева съм отделил за накладки, спирачки, филтри, ремъци, ролки и др.). Всякакви глезотии ще ги преглътна на първо време (но държа на 4WS и точно на този двигател). И с времето ще си я стягам. Затова се надявам, че за 3000 мога да си вкарам някое запазенко с дребни забележки (драскотини, много леки огъвания (ама много леки)) не ме притесняват, защото си имам идея за външния й вид след време, тоест няма да си остане така както я взема). Дребни забележки по салона също не ме притесняват. Не търся перфектният Прелюд 3та дето да му няма абсолютно нищо. Иначе блазе му, който се възползва от офертата и ми е мъчно, че колегата трябва да се раздели с колата си :rolleyes:

Редактирано от Boomslang

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега да няма ръжди ,да не е пред умиране да е 3 генераци ,да е 150 коня ,да е 4ws я са се замисли върху това което написах :rolleyes: .Аз си въстановявам акорд от тая ера и до сега съм над 3000 лева а съм до никаде ......... А аз си я правя и пари за майстори не се дават!Ето тук моо видиш до каде съм http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=42760Уникалната оферта ама я изпуснах http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=49428

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най добре си потърси сивик купе,д15б7,прилична динамика,а и щом харесваш купета.....за към тези пари,може да намериш нещо все още с живот в него

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай купето да не е ръждясало, вежтите и там където се вдига на крик. По добре според мене да няма 4 задвижващи - по лек е а и не е кой знай каква екстра като само ускъпява колата. 3000 е идеална цена за тази кола, наскоро в КАТ регистрирах такъв прелюд перфектен, момчето го беше купило за 3000.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ела утре на Месечната http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=49351&st=0 и ще поговорим за твойта идея :) най малкото ще имаш възможността да се качиш в такъв прелюд :)Но ако погледнеш реално на нащата как стоят:1. Не можеш да сравняваш сивик 4г. с прелюд 3г. - първо сивика има и д13 което не може да се каже, че върви, но има и б16 което върви повече от б20а7. Другото което е че прелюд е по висок клас кола от сивик. Третото което е че за 3000 можеш да си намериш много добър сивик, но не и много добър прелюд.2. Реално прелюд 3г. се произвежда ЦЕЛИ 4 :rolleyes: години и като цяло колата е много рядка. Ако си намериш кола в добро външно състояние то вероятно ще е б20а3, ако си намериш б20а7 в доборо състояние верояно ще бъде за боя и кърпене. А за 4ВС не го включваме изобщо. Системата си я копуваш от някой донор и си я слагаш. Достатъчно лесно е и не е скъпа!Оптималния вариант според мен е да си намериш кола с що горе читав мотор и от там нататък влизаш във филма :)Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абе колега не че нещо ама супер там незнам си кфо си, прелюд антика 150 коня за 3000лв. Аз освен Сивика за 1700 който колегата ти показа и който вече е продаден добра оферта не съм виждал от много време. Цените на Хондите ако не си забелязал са много изкуствено надути и незнам защо. Като ти е първа кола за какво са ти толкова много коне, както съм казвал и преди 90HP = 115hp (HP- Honda Power ; hp- horse power). Все пак успех с търсенето. Прегледай и 4-ките на Сивик както и някой CRX на тези леки купета и 90 и 115 и 125 коня мисля, че са ти напълно достатъчни, а щом си мераклия и за тунинг ще станат прекрасни.

Редактирано от men4e

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега мен4е, в голяма грешка си относно цената на прелюда, качи се, покарай някой такъв, и тогава коментирай, скъп ли е, евтин ли.Проблема при 3-та генерация прелюд е най-вече в намирането, много са редки, но пък е един път автомобил, аз лично търсих 6 месеца, подобна комбинация, но бях склонен на компромис - да няма 4вс, и да е б20а5 мотор - е не намерих!п.п. Хонда не са правили само Сивик :rolleyes:

Редактирано от BLEIN MONO
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако 4WS може да се сложи успешно по-късно, съм готов да се откажа от него на първо време. Единствено за ръждата и мотора не бих направил компромис, ако ще и 12 месеца да го търся. Иначе драскотини, охлузвания, лекинки огъвания, забележки по салона, както казах, ще ги преживея :) Знам, че сивика е по-лек, евтин и вървежен ама не мога да се пречупя за хечбек и това си е :rolleyes: Много ми харесват като коли и това е най-готиния хечбек, който съм виждал, но просто на сърце са ми купетата (да ме прощават колегите с хечове :) ) А сивик купето нещо не ме грабва :) Иначе аз затова го и искам прелюда, щото не всеки има такава кола. Пък и си падам по ровичкането и ще ми е кеф да си я ръчкам и поправям (дано да не е често, имам предвид докато я стегна). По-удобно ми е да събирам пари и всеки месец да слагам по нещичко, отколкото да извадя 5-6 бона за готов ребилднат индивид. А и няма да ми е интересно така. Много благодаря за поканата за месечната среща, ще се радвам да дойда, но сигурно ще е на следващата, че след 2 дни имам изпит в университета и трябва да поуча. А иначе какво може да се пипне по Б20А7 и какъв ще е резултата като пари, коне и динамика - не искам турбо, щото е много сложно и непрактично. Освен ако няма вариант за две малки турбини, че да се разъртат по-бързо и да почти да няма лаг ама има много време дотогава, да не спамя излишно :D

Редактирано от Boomslang

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако 4WS може да се сложи успешно по-късно, съм готов да се откажа от него на първо време. Единствено за ръждата и мотора не бих направил компромис, ако ще и 12 месеца да го търся. Иначе драскотини, охлузвания, лекинки огъвания, забележки по салона, както казах, ще ги преживея :) Знам, че сивика е по-лек, евтин и вървежен ама не мога да се пречупя за хечбек и това си е :rolleyes: Много ми харесват като коли и това е най-готиния хечбек, който съм виждал, но просто на сърце са ми купетата (да ме прощават колегите с хечове :) ) А сивик купето нещо не ме грабва :) Иначе аз затова го и искам прелюда, щото не всеки има такава кола. Пък и си падам по ровичкането и ще ми е кеф да си я ръчкам и поправям (дано да не е често, имам предвид докато я стегна). По-удобно ми е да събирам пари и всеки месец да слагам по нещичко, отколкото да извадя 5-6 бона за готов ребилднат индивид. А и няма да ми е интересно така. Много благодаря за поканата за месечната среща, ще се радвам да дойда, но сигурно ще е на следващата, че след 2 дни имам изпит в университета и трябва да поуча. А иначе какво може да се пипне по Б20А7 и какъв ще е резултата като пари, коне и динамика - не искам турбо, щото е много сложно и непрактично. Освен ако няма вариант за две малки турбини, че да се разъртат по-бързо и да почти да няма лаг ама има много време дотогава, да не спамя излишно :D

Ти за начало земи колата пък после ще разбереш какво трябва да и се прави. А и докато ти омръзне и ти стане бавна ще мине поне половин година. А межодругото не търси само б20а7, б20а9 също е добър мотор и разликата във вървежа на двете коли е почти никакъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мен4е, в голяма грешка си относно цената на прелюда, качи се, покарай някой такъв, и тогава коментирай, скъп ли е, евтин ли.п.п. Хонда не са правили само Сивик :rolleyes:

Написъл съм цената на Хондите, а не цената на Прелюда.Не сравнявам с италиански и немски машини, а с други японски и си е така. Всеки един Сивик (колкото и масови да станаха вече) без клима та дори и без ел. джамове 93-4г d13-ka или 15-ka си е много по-скъп от която и да Toyota, Mitsubishi или Mazda на същите години в добро състояние, с екстри и с по-мощен мотор.А по темата - колега замислял ли си се да говориш с някой да излезеш и да си вкараш кола от чужбина? В България от Автокъща да си вземеш кола си е риск печели, риск губи и ти остава само вариянта от някой колега.Но пък тея прелюди с тия изисквания и за тея пари, ако не извадиш късмет дълго ще трябва да търсиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Точно над това съм се замислил, един приятел има познати, които вкарват коли и ми е казвал, че като реша да взимам можел да ми намери каквато искам. Не знам дали може да намери Б20А7 с 4ВС, но мисля да го пробвам :rolleyes: И аз им нямам доверие на автокъщите. Пак казвам единствено държа на двигателя да е читав и да няма ръжда (ако може и 4вс да не се занимавам после ще е супер, но дори това съм готов да жертвам в началото за сметка на мотора и купето), всичко друго се преглъща. :) Мисля, че вече се ориентирах какво предлага марката Хонда (че ще е Хонда, не се съмнявайте). Сивиците са като че ли най-евтини и подходящи за мен, ама оно си сака прелюдец :D И понеже 4ти и 5ти ще ми дойдат тежичко за поддръжка, май ще е 3ти :) Има един индивид в мобилето за 2900 лева Б207А с 4ВС ама докато изкарам книжката и ми дадат парите ще го купят :)

Редактирано от Boomslang

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уникален екземпляр, ако наистина толкова си се вманиачил, първата ти работа в понеделник (след изпита) е да звъннеш и да огледаш тази кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ААаааа,наистина късметлия момче,отивай да го пробваш,иначе ще го грабна азе.....Малко май има грешка в годината,ама карай,супер е.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що говорих със семейния съвет, получих зелена светлина за оглед и понеделник или вторник отивам да я гледам. Ако е читава, един-два разговора с наште и с повече късмет ще се взима. :) Стискайте палци

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя не ти върши работа произведен е 1998 година :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро 88-ма :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

една от наи красивите хонди лично за мен .. не знам защо толкова държиш на 4вс и на определен двигател ,виждам че ти е първа кола - ще ти се струва като самолет ,ако не си карал преди това друго,ако ще да е 70 коня пък и не гледаи конете само балансирана кола от към окачване и коне ще остави доста по мощни примерно бмвта далече назад в трафика , гледам бюджета ти не е голям и ти е първа кола - супер комбинация вземи си нещо евтино да се научиш на него и да разбереш какво ти лично цениш в една кола ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

A ква тема се пръкнала?Колега подкрепям те изцяло за мерака,да се похвалиш ако се сдобиеш с нещо толкова уникалнопп.Колегата мен4е:Този античен прелюд ще надживее доста англичанки,не си мисли че като е стар е чуплив.Лично другата седмица може да дойда на хонда срещата и да те повозя,да видим дали няма да ти се прииска и на теб нещо антично :lol:А относно алтернативите които си изброил по горе,нито една не върви повече от прелюда антика.

Редактирано от doggy
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

doggy-то :lol: ако смениш Прелюда за Ауди А3, това ти мнение ще си го сложа като подпис.По темата...3г стои уникално на пътя и е много послушна(карал съм само на Догито).Малко по-трудно намираеми габаритни части,което можеби е важно за млад надъхан рацер :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха,нееее.Ама ае-то може би ще се смени,че една икономичка ще ми трябва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Подкрепям със всички крайници, колега!Уникален избор!Огледай тоя в мобилето. Най-важно е да няма ръжда, щото става голем филм. Другото знаеш. Мотор, ходова част. Но като ги знам тея мотори колко са здрави, не вярвам да имаш проблем точно с двигателя. !!! Километрите да не те притесняват толкоз. Важно е как е гледан. Карал съм американски В20А3 на 274 000 км. Без ремонт. Само сменяни неколкократно консумативи. Вървеше с 200 на магистралата. Навъртях му около 15 000 км. за 3 месеца.Ако случайно не стане сделка, ти препоръчвам да се насочиш към Немското Мобиле, особено както спомена, че имаш познат, който вкарва коли. Аз лично си докарах Прелюдеца от Германия преди 2 години, беше на 136 000 км. Все още се намират уникатни бройки там. Успех! Ще чакаме да се похвалиш скоро, за да ти кажем Добре дошъл в ОЛД СКУУЛ СЕКТАТА! !!!

Редактирано от Тодор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам хора, много ме кефи тоз прелюд ама всички около мен включително и нашите не са във възторг главно заради възрастта на колата и намирането на части за нея. Един вид направо си ме отрезаха. Чичо ми щеше да идва с мен да я гледаме (поне така го мислех да бъде) и той като я видя и вика : Ооо, не ти трябва такова нещо, не можеш да я поддържаш, много е остаряла, няма смисъл, вземи си сивик. !!! Не е честно, тъкмо се бях навил да звъня на човека, сега няма смисъл да го ангажирам. Мамка му защо съм толкова зависим от други хора. Ако си имах парите мои да са си досега отдавна да съм теглил една майна и да съм звъннал на човека. Dzenky, чичо ми ми каза същото - че още не съм бил знаел какво точно искам и че трябвало на по-малка и евтина за поддръжка кола да се метна като за начало. Не срещнах подкрепа около мен за тази кола, а от вас почти всички ме съветвате за нея - не знам какво да правя....!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колата му е перфектна, но не държа на толкова поддържана и уникатизирана бройка !!!

Благодаря за хубавите думи ... ... и само да вметна , че имам и Сивик , разликата м/у двете коли е фрапантна !Ако си намериш читав екземпляр , което означава че при огледа трябва да има с теб човек , който разбира не просто от Хонди , а точно от 3 генерация Прелюд .... проблема с частите нема да те събори ! Но пък кефа после .... мхм ... ! Е "вашите" определно ше са проблем ... таз "дърта кошница" ... хаха , абе успех ! !!!Забравих да вметна , че B20A7 с 4WS е доста невъзможна мисия , пък и до 3к ! И все пак мерак като има .. другото се нарежда ! :hondarulez: Редактирано от iVo®o©KonOff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе те и наш'те тва разправяха, ама нашия като слезе след първата си врътка на Прелюда друга песен пееше! Ххаххаа... А сега след две години съвсем друга песен пее като гледа как сипвам бензин само и няма грижи... Както и да е. Да не те пренавиваме излишно. Виж как ще се разбереш с родителското тяло, щом от тях зависи. Все пак им намекни, че колата ще е за теб и би трябвало да е това, което ще ти достави най-голямо удоволствие на теб. :) А Сивик и Прелюд изобщо не подлежат на сравнение, най-малкото са различни класове коли. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам че изравям тази поостаряла тема, излезна ми случайно от търсачката в търсене на нещо друго, но реших да намеся защото по ирония на съдбата, в периода в който е писана, общо взето цяло лято, се продаваше точно такъв Прелюд 3ген B20A7 с 4WS за 2900лв. ... Което е прецедент, запознатите знаят колко е рядък като цяло този автомобил - например в момента, освен обявата на iVo®o©KonOff, в cars.bg и mobile.bg има общо още цели 2 обяви - единият на газ, а другия е карб версията... камо ли с конкретните изисквания. Може би по-малко писане в този форум и повече действие, като преглеждане на обявите щеше да свърши повече работа, макар че така или иначе стана ясно че чичата решава в крайна сметка какво ще се купува, а такъв "супер там незнам си кфо си, прелюд антика 150 коня за 3000лв" както някой се изказа, не си купуват чичовците. :lol:

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...