Jump to content
ivomugen 無限

датчик за температурата

Recommended Posts

Здравейте колеги.вчера ми дадохнещо интересно за колата:една Черна кутийка с копче вкл/изкл. и една врътка (реустат).....

каза ми механика да пусна + и - на двата кабела,а др. два да свържа успоредно на датчика,разположен от зад на инжекцията,който изпраща информация към ECU-то колко е загрял двигателя.

Майстора каза,че по този начин мога да наглася чрез резистора и да излъж ECU-то,че колата е студена и да работи с по-богата смес.

искам да попитм някой от вас пробвал ли се е да каже какво се е получило. Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди години се правеше така ама на ланда сондата но едвали ще спечелиш повече вървене от това ще вкарва повече гориво като въздуха си е същия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дори и да заработи с по-богата смес, какво? Да не мислиш, че ще върви повече? :)

Със сигурност ще вдигнеш разхода де..

Целта не е да вкараш повече гориво, а повече въздух.

От там нататък горивото трябва да се подаде в точно определена пропорция(грубо 1 към 14,7 , но е различна за различните режими).

Повече или по-малко гориво от оптималната пропорция само намаляват мощността на двигателя.

Айде, ти да не знаеш това, добре.

Ама някой, който се нарича майстор... :rolleyes:

 

Ето доста интересна статия по въпроса:

http://www.bristoldyno.com/tech/airfuel.htm

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

колега аз просто попитах човека каква е тази кутийк и той тва ми каза.Не е ставало дума да я слагам просто ми я дадохи аз пазпитвам за какво става дума и има ли полза

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повече въздух и то студен !Преди на ескорта ми смучеше въздух от тръба на предната решетка на маската,пък на сивика смуче отвътре дето е мотора.На форда колкото по-бързо караш повече въздух влизаше и по-студен ,пък на сивика що така от вътре смучи въздух-ако изведа тръба на предната решетка дали ще е по-добре !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега преди около месец сложих такава траба ,която излиза от долу под бронята,където се разширява като фуния и разликата беше огромна на истина не се чуди колата като е топла с този свеж въздух витека направо прави БУМММ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Или просто си внушаваш, защото като пусне Втека се чува по силно входящия въздух в интейка. Това дето те интересува не е датчика "колко е загрял двигателя" . Това е датчика за "температура на входящия въздух" ! Единственото , което ще получиш е маалко повече респонс на ниски, във високите няма да има никаква разлика. И тоя "механик" да не е на велосипеди ? И не е реостат ами потенциометър .

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много лесно ще си докарате воден удар в цилиндрите с тия тръби по бронята и решетката. Един приятел точно така пострада със Suzuki Liana и сега е за основен ремонт, а двигателя му е само на няколко години. Разминал се с някакъв, който влезнал в локва и му изстрелял вълна с вода в бронята - след малко двигателя му блокирал......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм си мислил да изведа тръбата навън или да я закача за тия неща които ги слагат като козирки на капака /не знам как се казват, може би въздухозаборник/ но единственото което ме е спирало е, че не знам как да не влиза вода от дъжда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  Slade написа:

Много лесно ще си докарате воден удар в цилиндрите с тия тръби по бронята и решетката. Един приятел точно така пострада със Suzuki Liana и сега е за основен ремонт, а двигателя му е само на няколко години. Разминал се с някакъв, който влезнал в локва и му изстрелял вълна с вода в бронята - след малко двигателя му блокирал......

колега тук при мен дъжд вали само от края на декември до средата на февруари другото е жега жега и пак жега грубо казано 50 градуса +... за това не тръби а да има как климатика да духа във филтъра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...