SEZER 35 #1 Публикувано 22 Юни, 2010 (Редактирано) Здравейте! Карам Civic D14A3 Решил съм да го подобря малко. До колкото разбрах за D14A3 най-добрия вариант е суап на глава и всмукателни колектори от D16Z6. В къщи имам цял здрав двигател D16Z3 от сивик англичанка на 90 000 км, претърпяла удър отзад, без една драскотина по двигателя. Въпроса ми е може ли да използвам нещо от него с цел да спестя някой лев? И дали ще мога да продължа да си карам на газ, тъй като съм чувал, че VTEC двигателите не понасят много газови уредби? Благодаря! Редактирано 22 Юни, 2010 от SEZER Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mihail4o_ 3 #2 Отговорено 22 Юни, 2010 Щом искаш да съчетаеш понятията силов тунинг и газова уредба си ясен !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #3 Отговорено 22 Юни, 2010 Щом искаш да съчетаеш понятията силов тунинг и газова уредба си ясен Щом не си компетентен да отговориш по-добре си мълчи! Тук не става въпрос за кола за състезания, а за възможност да изпреварваш нормално, друг е въпроса за по-икономичното гориво. И нека ако все пак някой има отговор по темата го сподели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #4 Отговорено 22 Юни, 2010 SEZER, тая икономика не е ли д15з3 ??? Ако тръгнеш да ги правиш тези маневри да знеш че филма е доооста голям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #5 Отговорено 22 Юни, 2010 SEZER, тая икономика не е ли д15з3 ??? Ако тръгнеш да ги правиш тези маневри да знеш че филма е доооста голям. Грешката е моя - вместо 5 съм натиснал 6. Двигателя е D15Z3 Е нищо ли не мога да изпозлвам от него? Всмукателите по-различни ли са от D16Z6-та? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #6 Отговорено 23 Юни, 2010 По малък е от на Z6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #7 Отговорено 23 Юни, 2010 Е нищо ли не мога да изпозлвам от него?Можеш бе колега... Бодваш го целият двигател в твоят кош и си готов с тунинга.. Стига да имаш и инсталацията с компютъра.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #8 Отговорено 23 Юни, 2010 Колега,аз съм с д15з3 и смених смукателя със д16у2,стоковия няма нищо общо с д16з6....И тва е двигател за икономично каране,няма кой знае какви силови качества Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #9 Отговорено 23 Юни, 2010 сигурен ли си ? Тоя двигател на ниски пребива всичко живо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #10 Отговорено 23 Юни, 2010 сигурен ли си ? Тоя двигател на ниски пребива всичко живо като разход на гориво,да,там е страшна сила,ама....иначе щях ли да се обръщам към тебе????щях да си го карам стоков....СТИГА СПАМ В ТЕМАТА НА КОЛЕГАТА..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #11 Отговорено 23 Юни, 2010 Значи най-добрия вариант в моя случай е глава и всмукатели от D16Z6 така ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #12 Отговорено 23 Юни, 2010 (Редактирано) Да А другия двигател го пращай за части , Ламбда сондата оригинална е към 200 долара от Ибей , а в Бултрако 500 лв Колектора може да го лапне някой колега желаещ евтина конверсия към принудително пълнене Катализатора можеш също да продадеш или запазиш за лоши времена , но не го давай на белканто Има сигурно и други приложения частите Редактирано 23 Юни, 2010 от Tino Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #13 Отговорено 23 Юни, 2010 (Редактирано) Катализатора можеш също да продадеш или запазиш за лоши времена , но не го давай на белканто Изпускателния колектор е ДОСТА търсен от турбо маняци. Един вид е доста ценен стига да не е спукан покрай ламда сондата (там и е слабо място). И други работи са ценни по двигателя Ск кутия също е добра за турбо коли с повечко поВер. От този двигател мога да се използват доста работи, нищо че повечето хора като чуят икономика и се смеят (просто не са запознати). Иначе глава и смукател от з6/9 е дооста добра разлика Само дето трябва да намериш комп, инсталация и т.н. Не са малко пари. RadoslavKZ, нямах предвид от към разход(то там е ясно). Я ми кажи кой двигател ще се стряска така на ниски ако му забием ФД 3.2 на тон и ~200 кг купе На ли виждаш - малко да го бутнем и тръгва. Това че е фабрично скопен не значи че не става Редактирано 23 Юни, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #14 Отговорено 23 Юни, 2010 Иначе глава и смукател от з6/9 е дооста добра разлика Само дето трябва да намериш комп, инсталация и т.н. Не са малко пари. Ай стига бе сега и компа и инсталация ли трябва да купувам? Не е ли само глава, всмукатели и дросел? Не може ли моя комп и инсталация да ползвам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #15 Отговорено 23 Юни, 2010 нцъ Малка подробно на стойност около 400 лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #16 Отговорено 23 Юни, 2010 май забравяте делкото ... ако говорим за обд1 де ... иначе към обд0 ще е по-тънко май Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #17 Отговорено 23 Юни, 2010 С падналите цени на вдигателите май най-добрата ти инвестиция е да си вземеш един едновалов втек. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #18 Отговорено 23 Юни, 2010 Вие ме отчаяхте тотално. Някъде бях чел че само глава, смукатели и дросел се сменят ама за комп, делко и инсталация не бях чувал. Даже в един немски форум четох че и инжекторите се сменят, ама можело и със старите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #19 Отговорено 23 Юни, 2010 Ами ако го направиш номера пиши как е станало ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Десислав Иванов 8 #20 Отговорено 23 Юни, 2010 Колега, няма начин, взимай един малък в-тек, 800-1000лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #21 Отговорено 23 Юни, 2010 Вие ме отчаяхте тотално. Някъде бях чел че само глава, смукатели и дросел се сменят ама за комп, делко и инсталация не бях чувал. Даже в един немски форум четох че и инжекторите се сменят, ама можело и със старите.няма да се отчайваш проблема ти е, че колата ти е с .. да кажем грешната инсталация и електроника, за да става само с всмукател и глава ... реално вероятно директна смяна на двигателя, ще ти излезе най-ефтино и резултата ще е най-приятен и надежден, но ако искаш да си го причиниш с д14-ката, имй предвид, че трябва да си наясно до къде искаш да стигнеш "тунинга" излиза по-ефтино от кола излязла от завода със същите качества, но в много специфични и редки случаи ... и трябва да си изясниш дали това, което искаш, е в тая графа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #22 Отговорено 24 Юни, 2010 Нагласата ми беше да купя глава, всмукатели и дросел от D16Z6 до към 500-600 лв и брат ми понеже е механик да ми ги сложи без да давам пари за майстори. Ама сега излиза, че сметките изобщо не са това което очаквах, поради простата причина, че трябва да се взимат и комп, инсталация и делко, които предполагам ще са още 400-500 лв. И то какво става? - 1000 лв и нагоре. Ще си карам бриджката така, пък ако някой ден хвана от тотото тогава може да си го позволя, защото на този етап нямам възможност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #23 Отговорено 24 Юни, 2010 Освен да закупиш просто частите се изисква преправяне на самата инсталация и от сега ти казвам , ако не сте опитни ще ви е зор , но не невъзможно Няма лесни неща в тунинга за начинаещи или ограничени средства Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #24 Отговорено 24 Юни, 2010 Нагласата ми беше да купя глава, всмукатели и дросел от D16Z6 до към 500-600 лв и брат ми понеже е механик да ми ги сложи без да давам пари за майстори. Ама сега излиза, че сметките изобщо не са това което очаквах, поради простата причина, че трябва да се взимат и комп, инсталация и делко, които предполагам ще са още 400-500 лв. И то какво става? - 1000 лв и нагоре. Ще си карам бриджката така, пък ако някой ден хвана от тотото тогава може да си го позволя, защото на този етап нямам възможност.можеш да направиш нещата на части1. инжекция от д16 + инсталация обд0 :)2. глава 3. колектор...не съм сигурен дали има спънки, но първата стъпка като части ще излезе далеч по-ефтина от варианта с обд1, а няма основателна причина да го направиш друго яче .. обаче ще трябва и някой да ти настрои колата, което в общия случай също са парисамо всмукателя е към 100 -120лв с някакъв дросел и инжектори мисля, гарнитура още 20-30 лв инсталация обд0 - ба ли я ама никой не ги ще, ECU обд0 със сокет ( подготвено за настройка ) ... иначе аз наскоро минах към обд1 и никак не е ефтино !еку, делко и инсталация трудно се намират за под 500лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #25 Отговорено 24 Юни, 2010 Какво означава:обд1обд0сокет? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #26 Отговорено 1 Юли, 2010 (Редактирано) Колкото и да не ми се иска ще се наложи да продам Vtec двигателя за да събера пари за суап-а. Знаете ли какви пари върви един двигател D15Z3 (пълен комплект) в много добро състояние като моя - на 90 000 км? Редактирано 1 Юли, 2010 от SEZER Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове