Jump to content
vex

Посока на въртене на хондов двигател

  

47 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Ще поиграя на компа с малкоя и после ако не е късно пак ще се включа .П.п изкаш да кажеш че японците са сменили местата на агренажа и скоростите а двигателя си е еднотипен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво имаш предвид под "еднотипен", но според мен си работи и се върти в посока еднаква както и на европейските :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
vex, доколкото разбирам, гледаш двигателя откъм първи цилиндър, ако се върти по часовата стрелка е "правилна" посока, ако се върти обратно на часовата стрелка е "обратна" посока. Само дето механизма се върти по един и същи начин, а посоката на гледане се мени в зависимост от местоположението на ремъка/ск.кутия. Изходната позиция е номерацията на цилиндрите, а посоката на въртенето на вала (мотора) е следствие от него :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво имаш предвид под "еднотипен", но според мен си работи и се върти в посока еднаква както и на европейските :)

Май наистина трябва да гледаш на хората под капаците..Когато един мотор върти в посока на часовниковата стрелка ( като го гледаш от към ангренажа)когато е ангренажа от дясната страна (както е при европейците) мотора върти по посока на движението на колата напред..Когато същият мотор го обърнеш с ремъците от ляво ( както е при Хонда и Мицубиши ) двигателя върти в посока на движение на колата назад..Ако искаш потренирай и с писалката и ще се убедиш..За да запазят посоката на движение напред, хонда обръщат посоката на въртене на коляновия вал, по посока обратна на часовниковата стрелка, а Мицубиши до 96 г. ползват трети вал в скоростната кутия..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Orlin, абе то така и ще излезе и това не го успорвам... само не мога да се съглася с останалите които твърдят, че и вала се върти на обратно :)mar_tod, само дето като си погледна ролката на двигателя и тя се върти по посока на движението... както при европейците :blink:А кой точно модел на mitsibushi? Наистина ми е интересно да видя кутията.Накрая ще направя една анимациика с хонда и европейски двигател за сравнение :)

Редактирано от vex

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mar_tod, само дето като си погледна ролката на двигателя и тя се върти по посока на движението... както при европейците :)

Те тука вече разреши проблема ,я земи са ги сложи двата двигателя да седяд /примерно/ в една и съща кола по един и същи начин и ми кажи на каде въртят.П.п ползвай две химикалки и стрелки си нарусувай по тях за по лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, вие шегувате ли се?Отварям една maya и специално за случая ще изфабрикувам нещо схематично...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

fenbg, казах, че се държиш арогантно. Хем искаш да ти се отговаря на твойте въпроси, хем ти не отговаряш на чуждите. Не ме разбирай погрешно, но съм сигурен, че не помагаш нито на мен, нито на колегата vex да си отговорим на въпросите :)

Кажи ми ти, как се върти коляновия вал спрямо колелата на автомобила когато същия се движи НАПРЕД. Ще ти отнеме да напишеш има-няма 20 символа и да приключиш всичките съмнения у мен и колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, вие шегувате ли се?

Не не се шегуваме..Аз лично съм по сериозен и от инфаркт на миокарда.. :) Ето ти снимка на кутия от Мицубищи, сам ще се сетиш за какво е третият вал..Посетете любимата ми страница

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq
Отговорено (Редактирано)

П.п абе кой е анонимния :blink:

Никога няма да си кажа познаваш ме :) На хонда моторите въртят на обратно-за това и суперчарджерите за тях са специални.До колкото съм чувал ползата на файдата идва от келепира в трансмисията и тя е по-малки загуби.Уви не съм майстор,но познавам бая такива :) Редактирано от necentrovaniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ама вие ще ми скочите още малко :)

 

Това разбира ли се добре?

 

Хонда двигател

Публикувано изображение

 

Еуро двигател

Публикувано изображение

Редактирано от vex

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едните спорят че се върти обратно на часовника, другите спорят че се върти по посока на движение а никои ли не се сеща че и едните и другите са прави? Въпроса за гледната точка беше повдигнат няколко пъти. Ще съм прав ако кажа че се върти на опаци спрямо европеиските ама ще съм прав че се върти нормално спрямо автомобила на които е сложен! тоест по посока на движение което не е на опаци и което е правилната посока!!! Това че същия мотор наложен на европеиска кола върти обратно не значи че европеиския наложен в хонда ще върти правилно :blink: Спора можеше да се получи ако имаше хонда дето мотора и се върти обратно на посоката на движение или въобще кола дето мотора и се върти обратно, аз лично не знам да има такова животно, до сега не съм видял някои като ускорява предницата да му забива нос в земята :) което ще се случва ако мотора се върти на обратно :)А за кутията на мицу, беше хубаво да се види и обозначението на валовете кои за кво е щото си мисля че тоя е за задна понеже не виждам друг на скицата които да е за задна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спора можеше да се получи ако имаше хонда дето мотора и се върти обратно на посоката на движение или въобще кола дето мотора и се върти обратно, аз лично не знам да има такова животно, до сега не съм видял някои като ускорява предницата да му забива нос в земята :) което ще се случва ако мотора се върти на обратно :)А за кутията на мицу, беше хубаво да се види и обозначението на валовете кои за кво е щото си мисля че тоя е за задна понеже не виждам друг на скицата които да е за задна.

Слави,като се ускорява колата, предницата винаги се вдига, защото това няма общо с посоката на въртене на двигателя, а на гумите... :blink: А такова животно, на което мотора му върти по посока на часовниковата стрелка и обратно на движението има ..Точно при Миубиши е така..И понеже по горе казах че съм сериозен и не се бъзикам, нищо че ме караш да си хабя апарата ;) ето ти снимка , на която се вижда и първичния вал и вторичния и зъбчатката за задна (№55) и междинния вал за обръщане на посоката на въртене..Посетете любимата ми страница

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

fenbg, казах, че се държиш арогантно. Х

Колега не моо те разбера ти ли изкаш да се заядеш или какво написах го кратко и ясно вземи две химикалки и нарисувай стрелки на тях за по лесно. Веднага ти последва мнението че съм аругантен, ми вие сте седнали на черно ,жълто да го изкарете .

 

Прието е че двигателя седи от дясно на ляво спрямо шофйора .Ремък -1-2-3-4 цилиндър скорости такали е . са почнахте кои на каде се върти ама се върти на там защото така е ориениран мотора .

 

vex я земи са и ги разположи и двата от снимката един до друг успоредно по дължината им. Ангренажа да е до другия и цилиндрите да са подрет .

 

Виш и анкетата !С никой не се заяждам ама ай да си имаме уважение и да си спорим без да се храниме.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mar_tod нямам идея за митсибуши, но така или иначе ставаше дума за хонда и евро колите в темата, но ще видя инфо и за това че ми е интересно :)@fenabg това което сме "почнали" бе започнато в началото на темата, и през цялото време се говори за това кое на къде се върти. Ако искаш мога да ги разположа и вертикално за да го наместим както ти е удобно, но аз за себе си разбрах защо се казва, че се върти на обратно, след като вала се върти еднакво и при двата двигателя при текущото им разположение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи се върти на обратно за да може при текущото им разположение да съвпаднат посоките на движение на валовете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наричай го както искаш, по същата логика може да се каже че просто да преместили кутията от другата страна без да сменят посоката на вала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Стига сте местили скоростни кутии и ангренажни ремъци.... Двигателя си има "лице" и погледнато от там се върти или по посока или обратно на часовниковата стрелка! Аз ако си завъртя главата назад и тръгна напред аз всъщност назад или напред ще вървя? Земята в каква посока се върти като гледаш от марс ... а от луната????... кой е казал че северния полюс е горе а не долу .... за да си сигурен че северния полюс е горе трябва да имаш отправна точка ... а къде във вселената е тази отправна точка която казва къде е горе и долу! Но ние си приемаме че север е горе както приемаме че и двигателя има лице и гръб.... а като застанеш срещу лицето на двигателя посоката е по или обратно на часовниковата стрелка!

Редактирано от ManiaK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vex добре го е нарисувал - там се вижда, че ако се сменят двигателите на хонда и на голф (и се запази всичко останало), ще се получат коли с 5 задни и една предна предавкаако искате откачете ги двигателите, сложете ги на стенд, и ще се види как единият се върти на обратно на другияи K/R/N серията наистина са завъртяни и им е сменена посоката на въртене - изходящите портове са зад двигателя (към купето), а смукателните - пред, към бронятамитсубиши обаче ме вкараха в сериозен размисъл - защо не са сменили посоката на въртене на двигателя, а са добавяли допълнителни зъбни колела, да сменят посоката вътре в скоростите ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като включа задна скорост двигателя обръща ли си посоката? !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това го прави единствено корабния двигател освен ако няма винт с регулируема стъпка! !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

fenabg, не се заяждам, просто ти знаеш, че си прав, но не знаеш защо. Участваше в тази тема без да можеш да отговориш на въпросите ни с vex. Чак ManiaK каза това, което искахме да чуем. Че посоката на движение се определя от гледната точка "лице/гръб" на двигателя, а не от посоката на движение на колата.

Аз си изясних това, което ме тормозеше (предполагам и колегата пуснал темата), благодаря на участниците и да не вземете да се сърдите, трябва спор да има :) !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам отговорих си и аз, благодаря на ManiaK, че все пак обясни сравнително нормално !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...мен ли ме гони склероза или някои ми изтри поста !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

митсубиши обаче ме вкараха в сериозен размисъл - защо не са сменили посоката на въртене на двигателя, а са добавяли допълнителни зъбни колела, да сменят посоката вътре в скоростите ...

Защото така им харесва !!! пък и така са по различни от другите..Обясняват го с това, че така се получава по малко натоварване в първичния и вторичния, като междинния вал ги подпира ..И да ти кажа има нещо вярно... Едно време кутиите им изкарваха докато се умори и двигателя, а след 96-та обърнаха моторите на дясно и сега има няма 200000 км и хвърлят кутии..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дали е само това?аз си мисля и за усукването на двигателя в купето, като дадеш газ, и двигателя се премества леко назад (колкото тампоните позволяват)докато при митсубиши се премества напред ... не че виждам голяма полза от това ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...