Jump to content
Foka

Странен електрически проблем със стартера и арматурното табло

Recommended Posts

Проблема е като вкарам ключа и дам на контакт и лампите по таблото не светят и трябва да се размърда ключа за да светнат :D Къде е проблема? Ако се наложи смяна на стартера, може ли да се използва същият ключ или ще трябва да се сменя ключалката на вратата и на багажника? Поне мисля, че проблема е в стартера, но може пък да съм грешка и затова очаквам вашите отговори :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен така прави ,даже ми загасна в движение добре че, карах бавно.Според мен проблема е в ключалката.Четох някъде че се сменя ,няма оправия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най - вероятно проблема е в хлабав куплунг на ел.часта на контактният ключ - сваля се , почиства се с контактен спрей , мери се контактното съпротивление при различните позиции и ако е над 2-3 ома се разглобява за отстраняване на проблема / медната пластина или притискащата пружина/. В периферията на ключалката има една бобинка за имобилайзера - внимава се с нея . Ако не сте уверени в себе си или ви е за първи път - потърсете авто електро сервиз или авто ключар ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много сигурен при Хонда как е но ми звучи на клеморед. На старата кола имах същия проблем като на колегата "foka" и се оправи след смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а някой знае ли колко струва нов :таралежек", щото аз знам цената на рекса, ама няма да ви плаша. отвори и почисти пластините, ако не стане, ще търсиш най-вероятно читав втора употреба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или си сложи бутонче поне временно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах го тоя проблем, реших го с лек ремонт за 15мин. Мисля че бях писал някъде по друга тема даже със снимки. РАЗКАЧАТЕ + на акумулатора. Отваряте двете капачки който обвиват кормилната рейка (3-4 болчета) на противоположната страна на патронника на ключа има една малка ...при мен е бяла кутийка с неправилна форма, хваната е с 2 болчета за конзолата, развивате ги да увисне на кабелите. Отваря се като шоколадово яйце от 5-те зъбчета който я държат затворена. вътре има един въртящ се диск с 2-3 контактни пъпки по него и на всеки кабел вътре има също контатктни пъпки. Зачистват се от черният нагар който пречи на добрият контак. смазвате ЛЕКО с контактна смазка...(електротехниците знаят какво е това) После затваряте по обратният ред. Желателни е докато е свалена кутийката...да не въртите патроннки за да не се разминат патронника и оста на кутиката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен същия проблем се реши с наслояване на калай, тъй като една от пъпките се беше поизносила. Така че като отвориш клемореда, както каза колегата по-горе ще прецениш дали има нужда от почистване или наслояване !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, при мен беше същото.Подавам контакт, светват лампите, но при подаване на стартер, не го ли размърдаш, не пали.Както ти пишат колегите, отвори на контактният ключ, клемореда, почисти и обърни внимание на спойките излизащи от клемореда.След доста отваряне се установи лоша спойка.А, що се отнася до нов клеморед, не си заслужава .Нов цената е 180 лв,. втора у ба 90 лв..Ако, е от него , такъв бутон му изпраскай , че ще забравиш проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...