rasing 0 #1 Публикувано 8 Юни, 2010 колеги сложих газова оредба с електриЧески изпарител прекъснах двете диузи с 2 релета но ме притеснява лампата на инжекциата свети постоянно а и сам чувал Че се лагало неЩо като симолатор правено а не копеШки симолатор че след време трупали греШки и отказвали на бензин тиа хонди 5 г специално д15б2 .предварително благодаря за инфото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
W-POWERRRRR 3 #2 Отговорено 8 Юни, 2010 90% от 15б2ките им свети жълтата ламба след монтаж на газова.другите 10% са с емулатори за хонда,които се намират много трудно.карай спокойно, никви грешки не сам натрупал за 2 год.и над 300000на газ.като е обърна на бензин към 190 ги фаща Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #3 Отговорено 8 Юни, 2010 Колега ето ти схемата за всяка дюза /при д15б2 те са 2 броя/ http://www.fiat-bg.com/forum/viewtopic.php?t=23584 Купуваш си 2 керамични резистора 18 ома / 3лв е бройката/ от магазин за полупроводникови елементи и ги свързваш на нормално отворения контакт на всяко реле/единия край ,а другия на минусовия проводник захранващ дюзата/разбира се ако е прекъсната от плюсовия кабел незнам газаджията кой е прекъснал/ в противен случай го връзваш на плюса на дюзата/ако е прекъснат минусовия кабел захранващ дюзата/,общо взето е лесен монатажа ако нещо не разбираж питай,но това е доста добро и евтино решение защото се избягва гр 16 /инжектори,колата не влиза в авариен режим че да не може да вдигне повече от 3500 оборота при преминаването от газ на бензин,а и досадната жълта лампа престава да свети Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Q_ball 0 #4 Отговорено 10 Юни, 2010 (Редактирано) Още съм пресен с тия релета та .... сложих ги както е описано, но ... винаги има едно но, спря да свети чека /това добре/, но след 3-4 дена каране и съответно смяна бензин-газ, на бензин почна да се товари и глъхне на ниските и придружено със страшно хълцане, направо ще скъса нещо от лашкане и като опъне след 2500 оборота, ама така почти е невъзможно да се кара. Рестартвам компа и пак 3-4 дена добре после на бензин пак се скапва. На газ върви та се къса. И сега ги махнах и пак съм със светнал чек. Редактирано 10 Юни, 2010 от Q_ball Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #5 Отговорено 10 Юни, 2010 Трябва ти емулатор за ламбда сондата за да не се объркват таблиците на компютъра, може да пробваш да пуснеш 0,5 волта вместо ламдда сондата когато си на газ не съм го пробвал но мисля че ще проработи има и схема с мултивибратора 555 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #6 Отговорено 10 Юни, 2010 http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.p...1e99bb4bacfb3d5 това е схемата на ламбда симулатора аз съм я сглобил и тествал наистина чека не светва дори и на извънградско с постоянни обороти,но единствено в това и е файдата и затова я и махнах ..... с двата резистора нямам проблеми на бензин ама аз толкова я и карам на него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #7 Отговорено 10 Юни, 2010 Още съм пресен с тия релета та .... сложих ги както е описано, но ... винаги има едно но, спря да свети чека /това добре/, но след 3-4 дена каране и съответно смяна бензин-газ, на бензин почна да се товари и глъхне на ниските и придружено със страшно хълцане, направо ще скъса нещо от лашкане и като опъне след 2500 оборота, ама така почти е невъзможно да се кара. Рестартвам компа и пак 3-4 дена добре после на бензин пак се скапва. На газ върви та се къса. И сега ги махнах и пак съм със светнал чек.как го ресетваш компа ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Q_ball 0 #8 Отговорено 11 Юни, 2010 Малко да поясня че съм с ключ за газ от ФОБОС, който има вграден емулатор на ланда сонда и е свързан от газаджиите към ландата и никога не ми е давало грешка за ланда сонда когато съм на газ. А компа го ресетвам чрез бушона при двигателя, както е описано в менюъла. Искате да кажете че тоя емулатор на ландата в ключа не работи така ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове