Jump to content

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колегиИмам проблем със CR-V-to 99та година 1-ва генерацияОт време на време го прави тоя номер но като че ли все по често.Отивам до някъде изгасям го после го паля и веднага угасва, пак го паля пак изгасва и падат оборотите до 0. нали колата не е на скорост.Съответно за да не ми загасне почвам да помпам педала на газта да качи над 4 000 оборота но пак не помага в момента който спра да помпам газта оборотите падат до 0 и колата се гаси (пак казвам не е на скорост лоста)Съответно пак паля колата и този път по-продължително натискам газта да качи над 4000 оборота и така след известно време колата не гасне вече като е на свободна скоростобаче в момента когато реша да включа на 1-ва пак падат оборотите веднага до 0 и колата изгасва въпреки че подавам газ.В крайна сметка пробвах да завъртя стартера на 3-то най-дясно положение без да го пускам и да превключа така на 1-ва и на 2-ра скорост.И така успях да подкарам нормално без да ми гасне дори без да давам газ колата не гаснеше но в момента който спра да държа стартера в крайно положение и го остава да се върне в нормлано 2-ро положение колата гасне.И така карах 3 минути със завартян в най-дясно положение стартер като ръката ми беще постоянно на ключовете за да държа най-дясна позиция на ключа след тия 3 минути си позволих да пусна стартера да се върнев нормална позиция и колата не угасна тоя път. И така карах нормално нататъкКато спрях миришеше на изгоряло сигурно от това че дръжах стартера.И нали спрях колата през магазинаСлед 20-тина минути като се качих в колата си бачкаше нормално без да ми падат оборотите и да ми гасне.Какъв може да е проблема според вас?

Редактирано от CR-V_love_it

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои се оплакваше от таково мистериозно гаснене на ЦРВ по спомен се оказа луфт в оста на делкото смени няква втулка и всичко заспа, провери делкото! и де що има кабели и букси и МАСИ към двигателя да няма някоя скъсана хлабава или корозирала. Но наи вече обърни внимание на делкото и на капачката, проблема ти е електрически.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не каза дали си на газ или бензин.По принцип преди имах един сеат,който при неправилни настройки на изпарителя,поддържаше много ниски обороти и гаснеше от време на време.А преди него имах едно Мицубиши лансер което имаше навика да гасне няколко минути след запалването,като се изключеше автоматичния смукач.Накрая се оказа задръстен бензинов филтър.Нямаш си на идея какви лайна изкарахме от него като го промивахме.Смених горивния филтър и всичко се нормализира-спря да гасне. Като оправиш проблема пиши, че и аз имам CR-V.

Редактирано от румен петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми тогава остава варианта със горивния филтър.Провери го,даже направо ти препоръчвам да го смениш,независимо от състоянито му.Не вярвам да си го проверявал скоро,пък и едва ли струва много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Горивния филтър е около 20-30 лв. Аз като си взех CR-V-то смених филтъра от него изпаднаха какви ли не л....на. Така че при всички положения ако не си го сменял скоро си го подмени. А колегата който те посъветва за кабелите да хубаво е и тях да провериш. За сега с CR-V-то няма проблеми но на предишната ми кола имах същия проблем като при теб. Само че на мен ми светваше чек лапмата за двигателя и веднага гасеше колата. ПРобвах какво ли не както ти каза със стартери ала бала не и не. Запалвам я и гасле след 3-4 секунди. При мен се оказа окъсил кабел на акумулатора. След като го подмених колата повече не е гъкнала. И при мен проблема започна точно така от време на време го правеше докато една сутрин повече не пожела да потегли..Успех и като оправиш колата сподели къде е бил проблема.

Редактирано от Plat1ka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

два дена колата си работеше нормално и днес пак загаснано със сигурност не е филтъраднес пак запалих колата и след 3 минути ми загасна на скоростзаплалих и веднага загаснаслед това за да не ми загасне като я запалих държах стартера в крайно дясно положение 5 минути ( ако го пусна в нормално положение преди тия 5 минути колата веднага гаснеше)каква е причинита когато стартера стоя завъртян в най-дясно положение колата а не изгасваи защо след 5 минути каране със ръка на ключа на стартер завъртян най-дясно колата се оправя и спира да гасене

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои се оплакваше от таково мистериозно гаснене на ЦРВ по спомен се оказа луфт в оста на делкото смени няква втулка и всичко заспа, провери делкото! и де що има кабели и букси и МАСИ към двигателя да няма някоя скъсана хлабава или корозирала. Но наи вече обърни внимание на делкото и на капачката, ПРОБЛЕМА ТИ Е ЕЛЕКТРИЧЕСКИ.

Иначе ако продължаваш така, ще сменяваш и стартер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

два дена колата си работеше нормално и днес пак загаснано със сигурност не е филтъраднес пак запалих колата и след 3 минути ми загасна на скоростзаплалих и веднага загаснаслед това за да не ми загасне като я запалих държах стартера в крайно дясно положение 5 минути ( ако го пусна в нормално положение преди тия 5 минути колата веднага гаснеше)каква е причинита когато стартера стоя завъртян в най-дясно положение колата а не изгасваи защо след 5 минути каране със ръка на ключа на стартер завъртян най-дясно колата се оправя и спира да гасене

Koлега аз също имам CR-V слава богу за сега съм много доволен от колата вече две години и малко я карам.Пробвай ако имаш втори ключ дали ще даде същия проблем. Може да е от чипа(защитата) в ключа.Това го дават като един от малкото дефекти (около 1-2%от колите) на този модел.Но престани да я палиш толкова дълго на стартер да не се запалиш и ти,а и онищожаваш колата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и защо след 5 минути каране със ръка на ключа на стартер завъртян най-дясно колата се оправя и спира да гасене

Железен стартер !!!Виж !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това ми прилича на повреда в контактният ключ.Щом като работи в положение на палене,а като го върнеш гасне,може да има проблем с контактите в ключа.Може да си направиш експеримент,за да провериш тази теза когато не иска да работи.За целта откачи кабелчето на стартера,което подава + на бобинката.Втори човек нека опита да запали колата(при дръпната ръчна и на нулева за безопастност :) )След като ключа е на положение за палене,допри кабелчето до бобинката и щом запали го махни отново,за да не върти стартера,ключа го дръще на палене. Ако тогава не гасне и работи добре,върни ключа в работно положение,ако угасне,проблема е в ключа или някое реле,просто не знам схемата.Разглабяш ключа и почистваш и натягаш контактите отзад.Моята престана да пали чрез ключа,рядко пали чрез него.Релето си подава ток,но после се губи,направил съм си бутон,но това е друга бира :)

Редактирано от toniemi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем. Даже колегите са пуснали линк към темата ми. Оказа се клеморед. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като гледам колко е упорит колегата, ми тои скоро може да си я кара само на стартер :)Шегата на страна но съвсем скоро ще останеш без стратер! дори се учудвам как е оцелял до сега, еи тва здрава машина бре спор няма .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хич не съм наясно с тея работи .... да няа нещо свързано с проблем в мобилаизера....?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хич не съм наясно с тея работи .... да няа нещо свързано с проблем в мобилаизера....?

Това също е много точно мнение. Карах една кола преди дето както си карам и ми гасне. Паля пак и пак гасне, по някое време се орпавяше и си караш и като и скимне пак гасне. Направо ме побърка. Заведох я на майстори какво ли не гледаха неможага да намерят причината. Накрая ми казаха да проверя имобилайзера. Оказа се че платката му се е стопила и се включва когато пожелае. Махнаха ми платката и проблема изчезна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:lol: не мога да повярвам това малко кабелче прави целия проблем .... дето не знам колко пъти щях да се претрепя

 

Публикувано изображение

 

 

 

и ето така се сменя

Публикувано изображение

 

 

Сега 1 следмица след смяната му вече всичко е наред :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се че си намерил и отстранил проблема, ама още по се радвам че сподели и съвсем прилежно с картинка показа какъв е бил тои. Доста от темите в които се търси помощ след като се реши проблема автора нехае и бързо забравя за помоща от форума, съответно забравя и да пише какво се е оказало, на това в природата му викат паразити :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

moita honda 1.6 malkiq vtec d16y2 s gazova injekviq.dnes karam i nqkva kato varna gazta i padat oborotite i pak se vdigat vednaga po4ti do normalno i taka karam s 2000ob i mi prekasva kolata gubi i se poqvqva toka i s tova deistvie miga i gre6ka na dvigatelq i posle kato ogasna na edin svetofar i nqma tok v tabloti i cqlata kola

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия проблем с моето CR-V.Някой да има резервен клеморед?Това му е номера, но не го намирам35130-S10-A01

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...