K1r1L 860 #1 Публикувано 4 Юни, 2010 (Редактирано) Така знам ,че е хубаво не е нужно да ми го обяснвате, интересува меза всекидневно ползване за високи температури ми е ясно че издържа и се държи много добрено тая кола се кара и при ниски температури има Така наречения студен старт тази цифра 15в попрнцип не ми се нрави много.че мнения искам за всекидневно ползване и студен старт другото ми е ясно. Редактирано 4 Юни, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #2 Отговорено 4 Юни, 2010 На Дел Сол-а (B16A2) преди бях с такова - няма проблеми, екстра е маслото, само дето цената му не е от най-ниските, но предполагам не си ТИР-аджия да минаваш 5000км за седмица, така че...От това което бях изчел преди, пишат че е масло, на което смазочните му качества "заминават" по-бързо спрямо на друга синтетика (понеже за незапознатите, 300V Competition е двойноестерна синтетика, не е петролен продукт а от теменужки ли, кокосови орехи казваха че се правят), още към 6000 - 7000 км трябва да се смени (аз и на толкова го смених), не съм имал проблеми докато бях с него (да го е горяло или нещо от сорта).Сега минах на на Мотул 8100 5W40, разлика не намирам спрямо компетициона Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 73 #3 Отговорено 4 Юни, 2010 Аз моя японец го карам с Мотул 20 в 60 Льо Ман 300V, след кратка консултация с едни меко казано разбиращи пичове, където и мене ме притесняваше това 20 отпред, се оказа че в каталога на Мотул за особености пише "Превъзхожда всички възможни стандарти", незнам може и да е неква реклама на самото масло, но аз съм много доволен от него.Малко е скъпичко но няма как, всъщност има но обичам да си глезя колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #4 Отговорено 4 Юни, 2010 MOTUL 300V Le Mans е точното масло за теб Кире. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #5 Отговорено 4 Юни, 2010 няма ли да купуваме кастрол бе кире? Аз таз седмица ще го купувам.Поне знаеш на какви напъни е подлагахме колата и какво удържа слагай и не му мисли ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fresh4y 38 #6 Отговорено 4 Юни, 2010 20в-60 не е масло за всеки ден това е рейсинг масло и качествата му са като позагрее малко в 8000-9000 оборота...а човека иска масалце за студено каране.. 15в е добре особенно сега за лятото Това за 20-60 го знам от хора който карат ралиджийките с него.. просто то е за мноо голямо натоварване за да има тези смазочни качества Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #7 Отговорено 4 Юни, 2010 (Редактирано) едва ли на колелото ще слагам такова масло . това мисля че се подразбира до тук виждам бая недостатъци за нормално потребителско ползване.лош студен старт,малък живот (пробег) (тоест и от икономическа гледна точка не е удачно за пробег ->15к км годишно.)за хубавите страни са ми ясни(за топло време и натварване е невероятно), интересуваше ме главно за студения старт защото тогава мотора много се износва(при нас зимата е доста месеци ) и с този малък пробег трябва да го сменям 3-ри пъти годишно .Явно пак ще взема кастрол 10в-60 (което ми се вижда доста по балансирано) мерси за отговорите Редактирано 4 Юни, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #8 Отговорено 5 Юни, 2010 Явно пак ще взема кастрол 10в-60 (което ми се вижда доста по балансирано) А защо не YACCO GALAXIE 15W50, а и цената му е добра! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #9 Отговорено 5 Юни, 2010 Motul-a 15-W50 при мен бачка до към 4-5000 км макс,после си го гори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #10 Отговорено 5 Юни, 2010 (Редактирано) Явно пак ще взема кастрол 10в-60 (което ми се вижда доста по балансирано) А защо не YACCO GALAXIE 15W50, а и цената му е добра!както споменах симвоала 15в- при студено време не е благоприятен фактор (по бавно се разнася маслото следователно по голямо износване на мотора при първите минути на палене) ако я ползвам само за състезания (рали ,драг,писта) бих си сложил и 20в-60,но за всекидневна употреба според мен лично не е добър избор .Както виждам и от мнението на драгича...5000км....общо взето са си нищо това масло YACOO дори не съм го чувал.... ?!?!!? Редактирано 5 Юни, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #11 Отговорено 5 Юни, 2010 20в-60 не е масло за всеки ден това е рейсинг масло и качествата му са като позагрее малко в 8000-9000 оборота...Точно това исках да кажа, макар и малко off topic: имам приятел, който е един от първите хора в България, който успя успешно да турбинира БМВ Е30 318IS (M42B18 мотор), успешно, защото колата е към 300 коня на колелата, с пробег над 15 000км по пътищата, по пистите мачка наред ! Кола в която са налети много знания, много време и много пари ! Той си е правил какви ли не експерименти с масла, какви ли не марки и модели е сипвал (мобил-и, кастроли и т.н. топ модели и класове, които дори ги няма в БГ по магазините за продажба), като надуе турбината и тая кола почва да се побърква от пауър (лично имам клипове как тази кола прави т.нар. "извънкамерно горене", т.е. да изхвърча огромен пламък огън от ауспуха - нещо което само по филмите са го виждали повечето) - само Мотул Ле манс 20-60 устисква на напана, нищо друго не признава той (беше ми разправял, как след няколко "пробни кръгчета" някакъув супер дупер контра екзотичен мобил 1, направо е бил заврял в двигателя като отворил капачката за маслото, все едно е кипнала вода в джезве). Само МОТУЛ - не искам да звучи като реклама или незнам какво, но е важен опита !PS: този същия авер разправяше (незнам до колко е вярно това обаче), как рали отбора на Приса Оил - със зелено-жълтото Субару Импреза тайничко в бокса му наливат Мотул, а не ПРИСТА (въпреки че цялото е облепено с именно тази "марка" масла). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове