Q_ball 0 #1 Публикувано 3 Юни, 2010 Колеги изникна един проблем от скоро... Аванса ми чука и то само при ускорение от 1000/1500 до към 2500 оборота. Правих настройки местих делкото назад напред, както си е по менюъл с укъсяване на двата пина до жабката и пак нищо чука си и това е. Дали делкото е за смяна. Аз си мислех че може да е и ланда сонда ама нея я тествах и не даде проблем уж. Давайте идеи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #2 Отговорено 3 Юни, 2010 Случайно докато мърдаше делкото, да си поглеждал белезите на шайбата ?! (със стробоскоп) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hardtech 0 #3 Отговорено 3 Юни, 2010 Абсолютно същият проблем само че при мен чукането е от 2000-3000об./мин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #4 Отговорено 3 Юни, 2010 не ги е гледал всичко се први на ухо и слух Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #5 Отговорено 3 Юни, 2010 сложи ии 98 -100 октана бензин и пробваи пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #6 Отговорено 3 Юни, 2010 няма да се оправи само с по-стабилен бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icaka 2 #7 Отговорено 3 Юни, 2010 И на моята чука при ниски обороти на по-голяма предавка ако започна да ускорявам!Аз имам съмнение,че когато я обслужвах нещо ми изместиха един зъб ангренажа,но все не остава време да проверя..и така вече 20 000км.!Иначе и аз пробвах с делкото...с друг бензин...има известна разлика,но не изчезва напълно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #8 Отговорено 3 Юни, 2010 центровка със стробоскоп, ако не излезат белезите- зацепване на ремъка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Q_ball 0 #9 Отговорено 5 Юни, 2010 Не колега не съм го гледал със стробоскоп, ама майстор го гледа и ако чука пак аванса след великия стробоскоп кво правим???? А аз наистина си правя колата на слух и на ухо и на око че и на педал най-накрая.Ремъка не е пипан че от него сега да почне изневиделица да прави проблема. Бензин съм пробвал от всички бензиностанции и карам с тоя дето най-добре върви колата, пък ако кажете може и керосин да пробвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #10 Отговорено 5 Юни, 2010 Колега и моита д 15 ка е така от 2000-3000 оборота като и подам газ да наема и се чува, но ко да се прави,центровки, презацепване на ремаци и др но резултат 0, и се примирих че ще е така, ако решите проблема моля да споделите как,успех ви желая Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Q_ball 0 #11 Отговорено 6 Юни, 2010 Някой да е пробвал със смяна на делко ??? или поне на части от него ... и дали това помага в някаква степен??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lakomnik 1 #12 Отговорено 6 Юни, 2010 Имах същия проблем оказа се неправилно зацепен ремък от кадърен майстор с 2 зъба на зад иначе като го питах що тай вика иска само центровка вартя го вартя го се чукаше накрая чичо при чичо омбре оправиха ремъка след това делкото и сичко ток и жица Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове