Jump to content
BiG_AlF

Въпрос за всмукателен колектор

Recommended Posts

Здравейте колеги, искам малко да впрегна конете и сивика и въпроса ми е кой всмукателен колектор би станал на D15Z3 за предпочитане е от сивик 1.6(незнам дали е много уместен въпроса но все пак да пробвам). Благодаря предварително!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

който се сетиш стига да не е двувалка :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

D16A6:D16Z6 ,както каза Теро от едноваловата Д серия.

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може ли с две думи какво представява едновалната и двувалната серия, че още се уча така да се каже (имам предвид за разпределителните валове ли става въпрос). Иначе мерси много!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може ли с две думи какво представява едновалната и двувалната серия, че още се уча така да се каже (имам предвид за разпределителните валове ли става въпрос). Иначе мерси много:worthy:

Точно така :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се много,но дано колега ме извини че ползвам темата му,за мотор d14z2 кои е подходящ такъв колектор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, искам малко да впрегна конете и сивика и въпроса ми е кой всмукателен колектор би станал на D15Z3 за предпочитане е от сивик 1.6(незнам дали е много уместен въпроса но все пак да пробвам). Благодаря предварително!!!

Колега,на мен ми поставиха от d16y2,който е едновалов втек,6-та генерация и съм доста доволен,от 5 до 6к оборота мотора доста се цеди.А,забравих,моя мотор е същия,като твоя.Благодарности на този който ми го монтира.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стават и от д15б7,който е същия като на д16y3,д16з6,з9,y8 и като гледам от колеги има разлика след това(за д14 става въпрос)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стават и от д15б7,който е същия като на д16y3,д16з6,з9,y8 и като гледам от колеги има разлика след това(за д14 става въпрос)

:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха ми обаче, че има доста разправия с ЕЦУ-то. Ако може малко разяснения в тая посока. Мерси!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На D15Z1 колектора трябва да е същия като D15B7, само че има EGR.A D15B7 e почти същия като D16Z6/Z9/Y2, само че има малко по тесни рънъри (ако намеря снимката на 2-та един до друг ще я пусна), което предполагам е сметнато от японците според по-малкия мотор.Така че от смяна на колектор почти нищо няма спечелиш, а за EGR-а мисля че можеш да го шунтираш, но тогава може да бърка компютъра (същото ще е и ако сложиш друг колектор) Kолегата misho преди време се беше занимавал да подобрява един икономик, ако не бъркам ника. Трябва да се разгледаш за повече информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха ми обаче, че има доста разправия с ЕЦУ-то. Ако може малко разяснения в тая посока. Мерси!!!

Не е разправия, просто трябва да си оставиш стоковите инжектори, има няколко механични заменки дето се правят...нови гарнитури, гумички и уплътнения, ако искаш да стане като хората и малко маркучи за евентуално удължение на охладителни и вакуумни линии....ЕЦУ-то може да почнеш да го бараш, ако искаш да извършваш малко по-сериозни интервенции...Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Така че от смяна на колектор почти нищо няма спечелиш

Не съм много съгласен :) разлика си има в колекторите,някъде имаше снимки на двата , ако ги изровя ще ги пусна. Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много съгласен

Така е, не се бях вглеждал в колектор на D15Z1, при него и пленума е доста малък

Публикувано изображение

-има разлика в оразмеряването на двете снимки но горе-долу става ясно.

Все пак не е ясно как ще работи двигателя без ЕГР.

 

Подрбно сравнени D16Z6 и D15B7 със снимки: http://civic-eg.com/viewtopic.php?t=3340&a...d07844adf0e850d

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абе Марта не се задълбочавай. И това че единия е с два пъти по-голям плениум (специално за Калмара :)) и по-големи рънари е все тая. От кога тея работи се отразяват на вървенето на една кола ??? Той японеца го е сметнал, само че май е смятал икономия не вървеж. Или може да не знаем какво е ЕГР и как действа ама ако го махнем и колата спира :) Аз ако съм направо слагам К20 .... , защото тея подобрения са безсмислени.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ако съм направо слагам К20 .... , защото тея подобрения са безсмислени.

И аз, и аз съм за К20 ама какви парички струва... направо ми се замота главата :) За тия пари ще си купя един гараж с 4-ки сивик :)Сори за офа ама ми е болно че не мога да си бодна К20 на файтона;(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...