BiG_AlF 3 #1 Публикувано 2 Юни, 2010 Здравейте колеги, искам малко да впрегна конете и сивика и въпроса ми е кой всмукателен колектор би станал на D15Z3 за предпочитане е от сивик 1.6(незнам дали е много уместен въпроса но все пак да пробвам). Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 2 Юни, 2010 който се сетиш стига да не е двувалка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #3 Отговорено 2 Юни, 2010 (Редактирано) D16A6:D16Z6 ,както каза Теро от едноваловата Д серия. Редактирано 2 Юни, 2010 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BiG_AlF 3 #4 Отговорено 2 Юни, 2010 А може ли с две думи какво представява едновалната и двувалната серия, че още се уча така да се каже (имам предвид за разпределителните валове ли става въпрос). Иначе мерси много Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Galin 1 #5 Отговорено 2 Юни, 2010 А може ли с две думи какво представява едновалната и двувалната серия, че още се уча така да се каже (имам предвид за разпределителните валове ли става въпрос). Иначе мерси многоТочно така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hector el 2 #6 Отговорено 3 Юни, 2010 Извинявам се много,но дано колега ме извини че ползвам темата му,за мотор d14z2 кои е подходящ такъв колектор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #7 Отговорено 3 Юни, 2010 Здравейте колеги, искам малко да впрегна конете и сивика и въпроса ми е кой всмукателен колектор би станал на D15Z3 за предпочитане е от сивик 1.6(незнам дали е много уместен въпроса но все пак да пробвам). Благодаря предварителноКолега,на мен ми поставиха от d16y2,който е едновалов втек,6-та генерация и съм доста доволен,от 5 до 6к оборота мотора доста се цеди.А,забравих,моя мотор е същия,като твоя.Благодарности на този който ми го монтира..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gospod 4 #8 Отговорено 4 Юни, 2010 Стават и от д15б7,който е същия като на д16y3,д16з6,з9,y8 и като гледам от колеги има разлика след това(за д14 става въпрос) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #9 Отговорено 5 Юни, 2010 Стават и от д15б7,който е същия като на д16y3,д16з6,з9,y8 и като гледам от колеги има разлика след това(за д14 става въпрос) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BiG_AlF 3 #10 Отговорено 5 Юни, 2010 Казаха ми обаче, че има доста разправия с ЕЦУ-то. Ако може малко разяснения в тая посока. Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #11 Отговорено 7 Юни, 2010 На D15Z1 колектора трябва да е същия като D15B7, само че има EGR.A D15B7 e почти същия като D16Z6/Z9/Y2, само че има малко по тесни рънъри (ако намеря снимката на 2-та един до друг ще я пусна), което предполагам е сметнато от японците според по-малкия мотор.Така че от смяна на колектор почти нищо няма спечелиш, а за EGR-а мисля че можеш да го шунтираш, но тогава може да бърка компютъра (същото ще е и ако сложиш друг колектор) Kолегата misho преди време се беше занимавал да подобрява един икономик, ако не бъркам ника. Трябва да се разгледаш за повече информация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #12 Отговорено 7 Юни, 2010 Казаха ми обаче, че има доста разправия с ЕЦУ-то. Ако може малко разяснения в тая посока. МерсиНе е разправия, просто трябва да си оставиш стоковите инжектори, има няколко механични заменки дето се правят...нови гарнитури, гумички и уплътнения, ако искаш да стане като хората и малко маркучи за евентуално удължение на охладителни и вакуумни линии....ЕЦУ-то може да почнеш да го бараш, ако искаш да извършваш малко по-сериозни интервенции...Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #13 Отговорено 7 Юни, 2010 (Редактирано) Така че от смяна на колектор почти нищо няма спечелишНе съм много съгласен разлика си има в колекторите,някъде имаше снимки на двата , ако ги изровя ще ги пусна. Редактирано 7 Юни, 2010 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #14 Отговорено 7 Юни, 2010 Не съм много съгласенТака е, не се бях вглеждал в колектор на D15Z1, при него и пленума е доста малък -има разлика в оразмеряването на двете снимки но горе-долу става ясно. Все пак не е ясно как ще работи двигателя без ЕГР. Подрбно сравнени D16Z6 и D15B7 със снимки: http://civic-eg.com/viewtopic.php?t=3340&a...d07844adf0e850d Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #15 Отговорено 7 Юни, 2010 (Редактирано) Абе Марта не се задълбочавай. И това че единия е с два пъти по-голям плениум (специално за Калмара ) и по-големи рънари е все тая. От кога тея работи се отразяват на вървенето на една кола ??? Той японеца го е сметнал, само че май е смятал икономия не вървеж. Или може да не знаем какво е ЕГР и как действа ама ако го махнем и колата спира Аз ако съм направо слагам К20 .... , защото тея подобрения са безсмислени. Редактирано 7 Юни, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martjo 35 #16 Отговорено 7 Юни, 2010 Аз ако съм направо слагам К20 .... , защото тея подобрения са безсмислени.И аз, и аз съм за К20 ама какви парички струва... направо ми се замота главата За тия пари ще си купя един гараж с 4-ки сивик Сори за офа ама ми е болно че не мога да си бодна К20 на файтона;( Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове