Jump to content

Recommended Posts

Здравейте Колеги,Би ли имало сериозни последствия за бензинов двигател ако на 20л бензин има около 5л дизел? Не открих подобна тема за което се извинявам ако се повтарям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на предната ми кола се случи нещо подобно,бащата объркал тубите и налял 5л. дизел.колата е моно инжекция сутрин трудно палеше ,прекъсваше и явно като се разбълникат горивата в резервоара и се оправаше оставиш ли я за час два пак започва да прекъсва,ако я караш няма проблем.след това доляхме към 20л. 95 и нещата малко по малко се оправиха и на колата и няма абсолютно нищо и до днес

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махай тоя "Молотов" от резервоара и няма да имаш проблеми !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На приятел с роувър му се случи подобно нещо. Доля високоотканово гориво - мисля че супер 100 сложи и някаква допълнителна добавка. Колата му известно време не беше съвсем в час, но след това е нямал проблеми с нея, докато не я вкара в 1на нива до магистралата, но това нямаше връзка с горивото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не е чак толкова зле това,но ако ти се занимава наи добре ще е да източиш всичко и няма да имаш абсолютно никакви проблеми :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Риска е за бензиновата помпа. най добре го източи или поне го напълни до горе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нафтата смазва добре едва ли е риска в бензиновата помпа :huh: по-скоро мое лично мнение да не се запуши бензинопровода .. инжектори и там след тях всичките карантии.. но най-добре източи всичко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен с теб, въпреки че не мога да го обясня, нещо на платната на помпата ставало

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мисля, че ако налее догоре с 98 би трябвало тия 5 литра да не го бъркат. Аз съм правил обратното - бензин в дизела, но там, разбира се, е по-безобидно. Хора, да не си мислите, че бензина, който наливаме е много свестен? Кой знае к'ви л**на има и в него... Все пак сигурно си зависи и от колата все пак. Някои са по-чувствителни на качеството на бенза, а други по не са. Хмм, абе като се замисля май хонда би трябвало да е капризна на бензина. Ако беше някоя кола с голям двигател и по-нискооборотен, по-стара и т.н. смело бих ти казал да доливаш догоре с бензин и да не се притесняваш, ама сега... Може и да рискуваш, но знам ли? :) Евентуално би имало проблем при доливането догоре с бензин ако я оставиш да седи и я караш на другия ден, защото двете течности са различни и едната (по-тежката) ще падне долу. Ама, примерно, ако налееш догоре и те се омесят добре от струята на маркуча и след това тръгнеш на път може да е по-добре. След това като изгориш, да речем 20 литра от тая боза може пак да долееш догоре и така да разредиш още повече останалата нафта. Все пак риск има.

Редактирано от RevPower

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, според мен няма да могат да се смесят двата вида гориво, защото по принцип нафтата е по-тежка от бензина и би трябвало да отиде отдолу, сиреч помпата ще засмуче дизел и колата няма да може да се кара. Мисля, че и да се долее догоре с бензин, няма да се оправят нещата. Аз бих източил всичко и бих прочистил системата.Лично съм го изпитвал на гърба си. Колата (не беше хонда) измина само 20-тина метра, задави се и спря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ioan - нещо не ми се връзва това с платната. Има ли изобщо платна или искаш да кажеш уплътнения?RevPower - според мен не е толкова безобидно.Точно заради смазочните свойства на дизела. Какво се случва с ГНП-то, като му вкараш бензин и оттам в цилиндрите.Пробвахме да караме Сивик-а на съпругата ми(LSi, '93, 1.5) с 40л. бензин и около 5-8 л. дизел в него - не стана. При всяко пускане на газта гаснеше. Така, че по-добрия вариант е източване, според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За платната просто без да мисля повторих думи на човек който не разбира, отварял съм помпа преди много време и май наистина нямаше платна :rolleyes:.На буса(спринтер) с метан му отиде помпата и тия в сервиза заявиха или дизел в бензина или някоя химия в бензина при зареждане от "менте" бензиностанция(миришело е кошмарно като са източели резервоара). В крайна сметка се сетих каква е причината. Още преди да е светнала лампата за горивото ако е паркиран на стръмно не пали, явно е работила на сухо доста често.Не бях в сервиза като го ремонтираха и не знам какво пречи нафтата, може би че е по гъста. В крайна сметка нафтата май се прави в България от базово масло и керосин според една статия от вестник. И моята реакция като разбрах че може да е имало нафта беше че тя има смазочни свойства но някой каза че нещо платната и аз изобщо не се замислих че няма платна та даже бях правил опит да ремонтирам една помпа преди повече от 10 години но доста от контакторите на ротора бяха изтрити буквално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За помпата на Спринтер-а ( не само на него) си на прав път. Може да е работила на сухо. Другото е да е работила постоянно, докато колата е на метан(газ), т.е. да е претоварена. Виждал съм допълнителни ключета за изключване на помпата ръчно. По-малко вероятно е помпата да се скапе от кофти бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за мненията, за най-сигурно източих всичко и налях само бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...